Komunikaty PR

Światło poranka w nowych kolekcjach Ceramiki Paradyż

2021-04-08  |  16:00
Do pobrania IP ( 0.05 MB )

 Światło poranka w nowych kolekcjach Ceramiki Paradyż

 

Ma nieoceniony wpływ na nasze życie i samopoczucie. Sprzyja pozytywnym emocjom, dodaje energii, buduje nastrój oraz wprowadza harmonię do wnętrz. To właśnie światło, bo o nim mowa, jest motywem przewodnim nowości produktowych Ceramiki Paradyż. Preludium setu Home of Light stanowią kolekcje inspirowane zmieniającym się światłem o poranku: Daybreak, Sunrise i Morning.

 

Home of Light. Dom światła

Set Home of Light, który właśnie zadebiutował na rynku to 12 wyjątkowych kolekcji: Daybreak, Sunrise, Morning, Serene, Silence, Effect, Ray, Freedom, Calm, Afternoon, Feelings i Nightwish. Inspirację do ich stworzenia stanowiło światło, które nieustannie zmienia się w ciągu dnia, począwszy od wschodu, aż do zachodu słońca, wpływając na wystrój naszego wnętrza oraz na nasze emocje. Wszystkie kolekcje wyróżnia bogactwo wzorów oraz szeroki wybór geometrycznych i organicznych struktur, które odpowiednio podkreślone światłem dają wyjątkowe efekty aranżacyjne i wizualne. Na uwagę zasługuje także zastosowanie nowej granili o metalicznym, połyskującym wykończeniu oraz trendowych insert inspirowanych tkaninowym patchworkiem. Nowością jest też struktura panelowa (do układania również w pionie) oraz kształtki i mozaiki, które pozwolą na elastyczne podejście do projektowania i dowolne zestawianie ze sobą poszczególnych elementów kolekcji. Można je także śmiało łączyć z gresami inspirowanymi drewnem, cementem czy kamieniem.

 

Gdy budzi się dzień

Trzy pierwsze propozycje z wyczekiwanych przez rynek i klientów nowych wdrożeń polskiego producenta to ciekawa interpretacja kluczowych momentów wschodzącego słońca: brzasku (Daybreak), wschodu (Sunrise) i poranka (Morning). Ich subtelne wzornictwo doskonale oddaje ideę całej serii Home of Light, w myśl której światło ma niebagatelny wpływ na nas i wnętrza naszych domów. Zachwycający świeżością i subtelnością design przywodzi na myśl radość i energię budzącego się dnia.

 

Daybreak - wnętrze pełne blasku

Płytki bazowe i inserta w formacie 29,8 x 59,8 cm to wyrafinowane połączenie złota i marmuru calacatty w ciepłej tonacji jasnego beżu i bieli, stanowiące doskonałe tło dla spektaklu światła rozlewającego się rano po domu. Łagodna i delikatna kolorystyka zaczerpnięta z barw towarzyszącym chwilom, kiedy noc miesza się z dniem może być świetną bazą do aranżacji pomieszczeń w różnych stylach. W kolekcji znajdziemy także gres w formacie 29,8 x 59,8 cm, który z powodzeniem zastosować na podłodze.

 

Sunrise - ciepło wschodzącego słońca

Wraz ze wschodzącym słońcem kolory zyskują na intensywności, co doskonale oddaje kolekcja Sunrise. Ciepłe odcienie brązu i beżu, delikatnie połyskujące refleksy oraz symetryczne wzory łączą się z ponadczasowym rysunkiem kamienia, tworząc unikalną kompozycję. Dzięki temu możemy uzyskać we wnętrzu efekt przypominający rozświetlone niebo, które wraz z początkiem każdego nowego dnia mieni się całą paletą barw. W kolekcji znajdziemy płytki bazowe w formacie 29,8 x 59,8 cm oraz bardzo charakterystyczną mozaikę ciętą w połysku, z dodatkiem porannej, złotej rosy.  

 

Morning - świeży start

Tryptyk zamyka kolekcja Morning, powstała z inspiracji świeżością poranka i energią płynącą z promieni słońca, które zachęcają nas do podboju świata, spełniania marzeń i zdobywania kolejnych ekscytujących doświadczeń. Różne formaty, panelowa struktura oraz finezyjny rysunek płytek inspirowanych marmurem Carrara pobudzają wyobraźnię, a dominująca w kolekcji biel i srebrzysta szarość pozwala myślom swobodnie płynąć. Oryginalne platynowe dekory w kształcie heksagonu rozświetlą pomieszczenie, odbijając pierwsze błyski poranka. Modne, a jednocześnie ponadczasowe wzornictwo płytek sprawia, że sprawdzą się one w różnych aranżacjach. Szczególnie ciekawie będą prezentować się w stylu glamour i modern classic, tworząc niezwykle udane zestawienie ze szkłem, lustrami oraz klasycznymi dodatkami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.