Światło poranka w nowych kolekcjach Ceramiki Paradyż
Światło poranka w nowych kolekcjach Ceramiki Paradyż
Ma nieoceniony wpływ na nasze życie i samopoczucie. Sprzyja pozytywnym emocjom, dodaje energii, buduje nastrój oraz wprowadza harmonię do wnętrz. To właśnie światło, bo o nim mowa, jest motywem przewodnim nowości produktowych Ceramiki Paradyż. Preludium setu Home of Light stanowią kolekcje inspirowane zmieniającym się światłem o poranku: Daybreak, Sunrise i Morning.
Home of Light. Dom światła
Set Home of Light, który właśnie zadebiutował na rynku to 12 wyjątkowych kolekcji: Daybreak, Sunrise, Morning, Serene, Silence, Effect, Ray, Freedom, Calm, Afternoon, Feelings i Nightwish. Inspirację do ich stworzenia stanowiło światło, które nieustannie zmienia się w ciągu dnia, począwszy od wschodu, aż do zachodu słońca, wpływając na wystrój naszego wnętrza oraz na nasze emocje. Wszystkie kolekcje wyróżnia bogactwo wzorów oraz szeroki wybór geometrycznych i organicznych struktur, które odpowiednio podkreślone światłem dają wyjątkowe efekty aranżacyjne i wizualne. Na uwagę zasługuje także zastosowanie nowej granili o metalicznym, połyskującym wykończeniu oraz trendowych insert inspirowanych tkaninowym patchworkiem. Nowością jest też struktura panelowa (do układania również w pionie) oraz kształtki i mozaiki, które pozwolą na elastyczne podejście do projektowania i dowolne zestawianie ze sobą poszczególnych elementów kolekcji. Można je także śmiało łączyć z gresami inspirowanymi drewnem, cementem czy kamieniem.
Gdy budzi się dzień
Trzy pierwsze propozycje z wyczekiwanych przez rynek i klientów nowych wdrożeń polskiego producenta to ciekawa interpretacja kluczowych momentów wschodzącego słońca: brzasku (Daybreak), wschodu (Sunrise) i poranka (Morning). Ich subtelne wzornictwo doskonale oddaje ideę całej serii Home of Light, w myśl której światło ma niebagatelny wpływ na nas i wnętrza naszych domów. Zachwycający świeżością i subtelnością design przywodzi na myśl radość i energię budzącego się dnia.
Daybreak - wnętrze pełne blasku
Płytki bazowe i inserta w formacie 29,8 x 59,8 cm to wyrafinowane połączenie złota i marmuru calacatty w ciepłej tonacji jasnego beżu i bieli, stanowiące doskonałe tło dla spektaklu światła rozlewającego się rano po domu. Łagodna i delikatna kolorystyka zaczerpnięta z barw towarzyszącym chwilom, kiedy noc miesza się z dniem może być świetną bazą do aranżacji pomieszczeń w różnych stylach. W kolekcji znajdziemy także gres w formacie 29,8 x 59,8 cm, który z powodzeniem zastosować na podłodze.
Sunrise - ciepło wschodzącego słońca
Wraz ze wschodzącym słońcem kolory zyskują na intensywności, co doskonale oddaje kolekcja Sunrise. Ciepłe odcienie brązu i beżu, delikatnie połyskujące refleksy oraz symetryczne wzory łączą się z ponadczasowym rysunkiem kamienia, tworząc unikalną kompozycję. Dzięki temu możemy uzyskać we wnętrzu efekt przypominający rozświetlone niebo, które wraz z początkiem każdego nowego dnia mieni się całą paletą barw. W kolekcji znajdziemy płytki bazowe w formacie 29,8 x 59,8 cm oraz bardzo charakterystyczną mozaikę ciętą w połysku, z dodatkiem porannej, złotej rosy.
Morning - świeży start
Tryptyk zamyka kolekcja Morning, powstała z inspiracji świeżością poranka i energią płynącą z promieni słońca, które zachęcają nas do podboju świata, spełniania marzeń i zdobywania kolejnych ekscytujących doświadczeń. Różne formaty, panelowa struktura oraz finezyjny rysunek płytek inspirowanych marmurem Carrara pobudzają wyobraźnię, a dominująca w kolekcji biel i srebrzysta szarość pozwala myślom swobodnie płynąć. Oryginalne platynowe dekory w kształcie heksagonu rozświetlą pomieszczenie, odbijając pierwsze błyski poranka. Modne, a jednocześnie ponadczasowe wzornictwo płytek sprawia, że sprawdzą się one w różnych aranżacjach. Szczególnie ciekawie będą prezentować się w stylu glamour i modern classic, tworząc niezwykle udane zestawienie ze szkłem, lustrami oraz klasycznymi dodatkami.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.