Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
W marcu 2024 r. do grona klientów warszawskiej agencji PR Synertime dołączyła firma Vis Plantis. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru public relations.
Synertime odpowiada za kompleksową obsługę biura prasowego firmy oraz jej dwóch flagowych linii produktowych – so!flow i Pharma Care. Agencja wdraża strategię Public Relations, w tym przede wszystkim media relations i PR produktów, doradza i wspiera koncepcyjnie działania komunikacyjne Klienta.
Vis Plantis
to jeden z wiodących producentów kosmetyków pielęgnacyjnych w Polsce. Historia firmy sięga 2011 roku, kiedy powstała Elfa Pharm Polska, będąca częścią holdingu Elfa Group. W 2023 roku nastąpił rebranding nazwy firmy na Vis Plantis i początek w pełni niezależnych działań. Firma tworzy kosmetyki przeznaczone do twarzy, ciała oraz włosów, łącząc siłę płynącą z natury z możliwościami, jakie dają nowe technologie.Działania komunikacyjne realizuje dział PR agencji w składzie: Emilia Potocka (liderka projektu), Zuzanna Karasiewicz i Piotr Tomaszewski. Nadzór strategiczny pełni Ewa Kaczmarek, CEO Synertime.
Synertime
to warszawska agencja public relations. Firma istnieje od 2007 roku (od 2012 r. pod marką Synertime) i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składa się ponad 300 projektów zrealizowanych m.in. dla takich marek jak Budimex SA, FBSerwis SA, Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz–System SA, Polskie Elektrownie Jądrowe sp. z o.o., marka KOŁO, Grana Sp. z o.o., marka INKA, LECA Polska sp. z o.o., Ministerstwo Finansów, Türkiye Tourism Promotion and Development Agency, Aromatherapy Associates, Nestlé Polska S.A., SEKO SA, Maspex GMW, Sante, Coca Cola, Anwil SA, Blinkee City, TenderHut SA, Spravia Sp. z o.o., Powermat i wielu, wielu innych.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.