Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
W marcu 2024 r. do grona klientów warszawskiej agencji PR Synertime dołączyła firma Vis Plantis. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru public relations.
Synertime odpowiada za kompleksową obsługę biura prasowego firmy oraz jej dwóch flagowych linii produktowych – so!flow i Pharma Care. Agencja wdraża strategię Public Relations, w tym przede wszystkim media relations i PR produktów, doradza i wspiera koncepcyjnie działania komunikacyjne Klienta.
Vis Plantis
to jeden z wiodących producentów kosmetyków pielęgnacyjnych w Polsce. Historia firmy sięga 2011 roku, kiedy powstała Elfa Pharm Polska, będąca częścią holdingu Elfa Group. W 2023 roku nastąpił rebranding nazwy firmy na Vis Plantis i początek w pełni niezależnych działań. Firma tworzy kosmetyki przeznaczone do twarzy, ciała oraz włosów, łącząc siłę płynącą z natury z możliwościami, jakie dają nowe technologie.Działania komunikacyjne realizuje dział PR agencji w składzie: Emilia Potocka (liderka projektu), Zuzanna Karasiewicz i Piotr Tomaszewski. Nadzór strategiczny pełni Ewa Kaczmarek, CEO Synertime.
Synertime
to warszawska agencja public relations. Firma istnieje od 2007 roku (od 2012 r. pod marką Synertime) i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składa się ponad 300 projektów zrealizowanych m.in. dla takich marek jak Budimex SA, FBSerwis SA, Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz–System SA, Polskie Elektrownie Jądrowe sp. z o.o., marka KOŁO, Grana Sp. z o.o., marka INKA, LECA Polska sp. z o.o., Ministerstwo Finansów, Türkiye Tourism Promotion and Development Agency, Aromatherapy Associates, Nestlé Polska S.A., SEKO SA, Maspex GMW, Sante, Coca Cola, Anwil SA, Blinkee City, TenderHut SA, Spravia Sp. z o.o., Powermat i wielu, wielu innych.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.