Tarczyński znów gra pierwsze skrzypce we wrocławskiej WOŚP!

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Marka Tarczyński z radością informuje, że znów została Sponsorem Głównym tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy we Wrocławiu. Wspólnym celem już 32. finału WOŚP jest zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania oraz rehabilitacji płuc pacjentów znajdujących się na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Tarczyński S.A. wspiera inicjatywę Jerzego Owsiaka od wielu lat, a już po raz piąty jako Sponsor Główny wrocławskiego finału. Firma przygotowała wiele atrakcji i niespodzianek dla wszystkich zaangażowanych w to wyjątkowe wydarzenie.
Pomaganie mają w DNA
Zaangażowanie społeczne jest nieodłącznym elementem działalności marki Tarczyński jako część strategii społecznej odpowiedzialności biznesu pod nazwą „Tarczyński Lepiej”. Firma od wielu lat angażuje się w inicjatywy wspierające lokalną społeczność. Prowadzi liczne akcje charytatywne, wspierając potrzebujące rodziny, okoliczne sołectwa, gminy, domy kultury, domy dziecka, zakłady opiekuńczo-lecznicze oraz stowarzyszenia. Współpracuje również z okolicznymi szkołami oferując uczniom możliwość odbycia praktyk zawodowych oraz pracę dla absolwentów. Wsparcie WOŚP jest jednym z ważnych elementów takiego podejścia firmy.
- Inicjatywa Jurka Owsiaka realnie pomaga w ratowaniu zdrowia oraz życia dzieci i dorosłych. Tworzy nierozerwalne więzi, łącząc miliony ludzi o wielkich sercach na całym świecie. Tylko w ubiegłym roku na ulicach Wrocławia od samego rana z charakterystycznymi puszkami kwestowało ponad 1000 wolontariuszy. Z roku na rok mieszkańcy stolicy województwa udowadniają, że dobro można mnożyć, gdy się nim dzielimy. I tak dzięki hojności darczyńców, we Wrocławiu udało się rok temu zebrać rekordową kwotę ponad 2 milionów złotych. Wierzymy w misję i mocno wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W tym roku po raz piąty jako główny sponsor wrocławskiego finału – powiedział Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.
Finałowe atrakcje
Wrocławska odsłona tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zawita ponownie na rynek stolicy Dolnego Śląska w ostatnią niedzielę stycznia. Na scenie przez cały dzień będą odbywały się koncerty zagranicznych i polskich artystów. Zagrają m.in. znane polskie zespoły takie jak Nocny Kochanek czy Hurt. Nie zabraknie również innych atrakcji – między innymi dzięki zaangażowaniu marki Tarczyński. Na rynku Wrocławia będzie można spotkać zawodniczki i zawodników wszystkich sekcji Panthers Wrocław. Jest to jedyny zespół z Polski, który walczy w elitarnych rozgrywkach European League of Football (odpowiednik piłkarskiej Ligi Mistrzów). Firma ustawi na rynku również znane i lubiane foodtrucki Parówkożerców. To jednak nie wszystko. Marka przygotowuje także specjalne niespodzianki, które sprawić mają, że wrocławski finał WOŚP będzie wyjątkowy. A jakie? Przekonać się będzie można o tym już niebawem!
Kontakt dla mediów:
Jakub Głogowski
Communication Manager
Kom.: + 48 605 971 135
E-mail: jglogowski@tarczynski.pl
Grupa Tarczyński
Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.