Komunikaty PR

Tarczyński znów gra pierwsze skrzypce we wrocławskiej WOŚP!

2024-01-03  |  11:14
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/

Marka Tarczyński z radością informuje, że znów została Sponsorem Głównym tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy we Wrocławiu. Wspólnym celem już 32. finału WOŚP jest zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania oraz rehabilitacji płuc pacjentów znajdujących się na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Tarczyński S.A. wspiera inicjatywę Jerzego Owsiaka od wielu lat, a już po raz piąty jako Sponsor Główny wrocławskiego finału. Firma przygotowała wiele atrakcji i niespodzianek dla wszystkich zaangażowanych w to wyjątkowe wydarzenie.

Pomaganie mają w DNA

Zaangażowanie społeczne jest nieodłącznym elementem działalności marki Tarczyński jako część strategii społecznej odpowiedzialności biznesu pod nazwą „Tarczyński Lepiej”. Firma od wielu lat angażuje się w inicjatywy wspierające lokalną społeczność. Prowadzi liczne akcje charytatywne, wspierając potrzebujące rodziny, okoliczne sołectwa, gminy, domy kultury, domy dziecka, zakłady opiekuńczo-lecznicze oraz stowarzyszenia. Współpracuje również z okolicznymi szkołami oferując uczniom możliwość odbycia praktyk zawodowych oraz pracę dla absolwentów. Wsparcie WOŚP jest jednym z ważnych elementów takiego podejścia firmy.

- Inicjatywa Jurka Owsiaka realnie pomaga w ratowaniu zdrowia oraz życia dzieci i dorosłych. Tworzy nierozerwalne więzi, łącząc miliony ludzi o wielkich sercach na całym świecie. Tylko w ubiegłym roku na ulicach Wrocławia od samego rana z charakterystycznymi puszkami kwestowało ponad 1000 wolontariuszy. Z roku na rok mieszkańcy stolicy województwa udowadniają, że dobro można mnożyć, gdy się nim dzielimy. I tak dzięki hojności darczyńców, we Wrocławiu udało się rok temu  zebrać rekordową kwotę ponad 2 milionów złotych. Wierzymy w misję i mocno wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W tym roku po raz piąty jako główny sponsor wrocławskiego finału – powiedział Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.

Finałowe atrakcje

Wrocławska odsłona tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zawita ponownie na rynek stolicy Dolnego Śląska w ostatnią niedzielę stycznia. Na scenie przez cały dzień będą odbywały się koncerty zagranicznych i polskich artystów. Zagrają m.in. znane polskie zespoły takie jak Nocny Kochanek czy Hurt. Nie zabraknie również innych atrakcji – między innymi dzięki zaangażowaniu marki Tarczyński. Na rynku Wrocławia będzie można spotkać zawodniczki i zawodników wszystkich sekcji Panthers Wrocław. Jest to jedyny zespół z Polski, który walczy w elitarnych rozgrywkach European League of Football (odpowiednik piłkarskiej Ligi Mistrzów). Firma ustawi na rynku również znane i lubiane foodtrucki Parówkożerców. To jednak nie wszystko. Marka przygotowuje także specjalne niespodzianki, które sprawić mają, że wrocławski finał WOŚP będzie wyjątkowy. A jakie? Przekonać się będzie można o tym już niebawem!


Kontakt dla mediów:

Jakub Głogowski

Communication Manager

Kom.: + 48 605 971 135

E-mail: jglogowski@tarczynski.pl


Grupa Tarczyński

Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów Biuro prasowe
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.