Komunikaty PR

Tarczyński znów gra pierwsze skrzypce we wrocławskiej WOŚP!

2024-01-03  |  11:14
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/

Marka Tarczyński z radością informuje, że znów została Sponsorem Głównym tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy we Wrocławiu. Wspólnym celem już 32. finału WOŚP jest zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania oraz rehabilitacji płuc pacjentów znajdujących się na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Tarczyński S.A. wspiera inicjatywę Jerzego Owsiaka od wielu lat, a już po raz piąty jako Sponsor Główny wrocławskiego finału. Firma przygotowała wiele atrakcji i niespodzianek dla wszystkich zaangażowanych w to wyjątkowe wydarzenie.

Pomaganie mają w DNA

Zaangażowanie społeczne jest nieodłącznym elementem działalności marki Tarczyński jako część strategii społecznej odpowiedzialności biznesu pod nazwą „Tarczyński Lepiej”. Firma od wielu lat angażuje się w inicjatywy wspierające lokalną społeczność. Prowadzi liczne akcje charytatywne, wspierając potrzebujące rodziny, okoliczne sołectwa, gminy, domy kultury, domy dziecka, zakłady opiekuńczo-lecznicze oraz stowarzyszenia. Współpracuje również z okolicznymi szkołami oferując uczniom możliwość odbycia praktyk zawodowych oraz pracę dla absolwentów. Wsparcie WOŚP jest jednym z ważnych elementów takiego podejścia firmy.

- Inicjatywa Jurka Owsiaka realnie pomaga w ratowaniu zdrowia oraz życia dzieci i dorosłych. Tworzy nierozerwalne więzi, łącząc miliony ludzi o wielkich sercach na całym świecie. Tylko w ubiegłym roku na ulicach Wrocławia od samego rana z charakterystycznymi puszkami kwestowało ponad 1000 wolontariuszy. Z roku na rok mieszkańcy stolicy województwa udowadniają, że dobro można mnożyć, gdy się nim dzielimy. I tak dzięki hojności darczyńców, we Wrocławiu udało się rok temu  zebrać rekordową kwotę ponad 2 milionów złotych. Wierzymy w misję i mocno wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W tym roku po raz piąty jako główny sponsor wrocławskiego finału – powiedział Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.

Finałowe atrakcje

Wrocławska odsłona tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zawita ponownie na rynek stolicy Dolnego Śląska w ostatnią niedzielę stycznia. Na scenie przez cały dzień będą odbywały się koncerty zagranicznych i polskich artystów. Zagrają m.in. znane polskie zespoły takie jak Nocny Kochanek czy Hurt. Nie zabraknie również innych atrakcji – między innymi dzięki zaangażowaniu marki Tarczyński. Na rynku Wrocławia będzie można spotkać zawodniczki i zawodników wszystkich sekcji Panthers Wrocław. Jest to jedyny zespół z Polski, który walczy w elitarnych rozgrywkach European League of Football (odpowiednik piłkarskiej Ligi Mistrzów). Firma ustawi na rynku również znane i lubiane foodtrucki Parówkożerców. To jednak nie wszystko. Marka przygotowuje także specjalne niespodzianki, które sprawić mają, że wrocławski finał WOŚP będzie wyjątkowy. A jakie? Przekonać się będzie można o tym już niebawem!


Kontakt dla mediów:

Jakub Głogowski

Communication Manager

Kom.: + 48 605 971 135

E-mail: jglogowski@tarczynski.pl


Grupa Tarczyński

Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.