Tarczyński znów gra pierwsze skrzypce we wrocławskiej WOŚP!

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Marka Tarczyński z radością informuje, że znów została Sponsorem Głównym tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy we Wrocławiu. Wspólnym celem już 32. finału WOŚP jest zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania oraz rehabilitacji płuc pacjentów znajdujących się na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Tarczyński S.A. wspiera inicjatywę Jerzego Owsiaka od wielu lat, a już po raz piąty jako Sponsor Główny wrocławskiego finału. Firma przygotowała wiele atrakcji i niespodzianek dla wszystkich zaangażowanych w to wyjątkowe wydarzenie.
Pomaganie mają w DNA
Zaangażowanie społeczne jest nieodłącznym elementem działalności marki Tarczyński jako część strategii społecznej odpowiedzialności biznesu pod nazwą „Tarczyński Lepiej”. Firma od wielu lat angażuje się w inicjatywy wspierające lokalną społeczność. Prowadzi liczne akcje charytatywne, wspierając potrzebujące rodziny, okoliczne sołectwa, gminy, domy kultury, domy dziecka, zakłady opiekuńczo-lecznicze oraz stowarzyszenia. Współpracuje również z okolicznymi szkołami oferując uczniom możliwość odbycia praktyk zawodowych oraz pracę dla absolwentów. Wsparcie WOŚP jest jednym z ważnych elementów takiego podejścia firmy.
- Inicjatywa Jurka Owsiaka realnie pomaga w ratowaniu zdrowia oraz życia dzieci i dorosłych. Tworzy nierozerwalne więzi, łącząc miliony ludzi o wielkich sercach na całym świecie. Tylko w ubiegłym roku na ulicach Wrocławia od samego rana z charakterystycznymi puszkami kwestowało ponad 1000 wolontariuszy. Z roku na rok mieszkańcy stolicy województwa udowadniają, że dobro można mnożyć, gdy się nim dzielimy. I tak dzięki hojności darczyńców, we Wrocławiu udało się rok temu zebrać rekordową kwotę ponad 2 milionów złotych. Wierzymy w misję i mocno wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W tym roku po raz piąty jako główny sponsor wrocławskiego finału – powiedział Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.
Finałowe atrakcje
Wrocławska odsłona tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zawita ponownie na rynek stolicy Dolnego Śląska w ostatnią niedzielę stycznia. Na scenie przez cały dzień będą odbywały się koncerty zagranicznych i polskich artystów. Zagrają m.in. znane polskie zespoły takie jak Nocny Kochanek czy Hurt. Nie zabraknie również innych atrakcji – między innymi dzięki zaangażowaniu marki Tarczyński. Na rynku Wrocławia będzie można spotkać zawodniczki i zawodników wszystkich sekcji Panthers Wrocław. Jest to jedyny zespół z Polski, który walczy w elitarnych rozgrywkach European League of Football (odpowiednik piłkarskiej Ligi Mistrzów). Firma ustawi na rynku również znane i lubiane foodtrucki Parówkożerców. To jednak nie wszystko. Marka przygotowuje także specjalne niespodzianki, które sprawić mają, że wrocławski finał WOŚP będzie wyjątkowy. A jakie? Przekonać się będzie można o tym już niebawem!
Kontakt dla mediów:
Jakub Głogowski
Communication Manager
Kom.: + 48 605 971 135
E-mail: jglogowski@tarczynski.pl
Grupa Tarczyński
Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.