Team Prevent Poland zmienia się w SQD Alliance
Spółka Team Prevent Poland prezentuje nową nazwę oraz logo. Jest to efekt zmian w strukturze własnościowej. Rebranding marki, dotychczas zależnej od zagranicznego właściciela, pozwoli uzyskać autonomię działań i budować silną markę SQD Alliance.
SQD Alliance jest nowoczesną firmą, dostarczającą innowacyjne rozwiązania na miarę XXI wieku. Rebranding pozwolił uzyskać autonomię działań i realizować niezależną politykę rozwoju marki. Od teraz marka jest zarządzana przez dwóch współwłaścicieli, będących do tej pory udziałowcami Team Prevent Poland. Dzięki zmianie struktury własności organizacja zyskała całkowitą autonomię działania. Nazwa firmy stanowi akronim od słów „Supplier Quality Development Alliance”, co ma nawiązywać do dostarczania wielu usług i zabezpieczenia klienta w różnorodnych obszarach.
– SQD Alliance będzie kontynuować kierunek obrany przez Team Prevent Poland, dostarczając kompleksowe usługi i wspierając klientów w każdym obszarze działalności. Realizowana zmiana jest kamieniem milowym w rozwoju firmy. Naszym celem jest czerpać z dotychczasowego doświadczenia, które pozwoliło ugruntować pozycję na rynku i efektywnie rozpocząć nowy rozdział w historii organizacji – mówi Dariusz Grzegorczyk, współwłaściciel SQD Alliance.
Nowy, energetyczny rozdział
Głównym elementem nowego logotypu jest grafika przedstawiająca strzałkę zaprezentowaną w nowoczesny sposób, której grot sugeruje wzrost (firmy, kompetencji, satysfakcji). Całość nawiązuje do innowacji widocznej w oferowanych rozwiązaniach, jak i wykorzystywanych narzędziach. Odcienie koloru pomarańczowego oraz czerwonego symbolizują siłę marki, jej witalność oraz entuzjazm widoczny na każdym szczeblu obsługi klienta. Jednocześnie wykorzystany w identyfikacji wizualnej klasyczny czarny kolor wzbudza poczucie wysokiego standardu oferowanych usług, co doskonale wpisuje się w politykę firmy. Całość idealnie koresponduje z pożądanym wizerunkiem SQD Alliance – firmy silnej, nowoczesnej, oferującej szeroki zakres wsparcia.
Zrównoważony rozwój oraz stabilna współpraca
Firma funkcjonuje nieprzerwanie od 2006 roku, dostarczając klientom kompleksowe usługi z zakresu doradztwa biznesowego. Firma została wyróżniona nagrodą Gazela Biznesu. Portfel klientów SQD Alliance liczy ponad 2 tys. zadowolonych klientów. Firma stawia na elastyczność, oferując usługi wykwalifikowanych ekspertów. SQD Alliance jako podmiot niezależny od zagranicznej korporacji wkracza na kolejny etap rozwoju. Bazując na doświadczeniu i ugruntowanej pozycji Team Prevent, rozpoczyna nowy rozdział obecności na rynku.
Z perspektywy dotychczasowych klientów rebranding firmy nie wiąże się z koniecznością aneksowania umów. Zachowany pozostaje dotychczasowy tryb, forma i częstotliwość korespondencji w sprawie bieżących rozliczeń. W trosce o klientów na stronie internetowej będzie można znaleźć informacje dotyczące zmiany nazwy. Planowana jest też m.in. wysyłka specjalnych mailingów informacyjnych. Kampania informacyjna pod hasłem „Wiele usług. Jeden partner” realizowana jest od połowy listopada 2020 r.
Informacje o SQD Alliance
SQD Alliance dostarcza usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, rozwiązań informatycznych, wsparcia produkcyjnego oraz jakości dla wielu branż, w tym m.in. produkcyjnej, motoryzacyjnej, spożywczej, budowalnej, energetycznej oraz usługowej. Z poziomu firmy zatrudniającej na początku działalności kilkanaście osób do chwili obecnej zespół SQD Alliance rozwinął się do liczby blisko 150 wyspecjalizowanych pracowników. SQD Alliance cieszy się zaufaniem ponad 2000 przedsiębiorstw i instytucji, a liczba przeszkolonych osób tylko w 2019 roku wyniosła ponad 17 tysięcy.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.