Team Prevent Poland zmienia się w SQD Alliance
Spółka Team Prevent Poland prezentuje nową nazwę oraz logo. Jest to efekt zmian w strukturze własnościowej. Rebranding marki, dotychczas zależnej od zagranicznego właściciela, pozwoli uzyskać autonomię działań i budować silną markę SQD Alliance.
SQD Alliance jest nowoczesną firmą, dostarczającą innowacyjne rozwiązania na miarę XXI wieku. Rebranding pozwolił uzyskać autonomię działań i realizować niezależną politykę rozwoju marki. Od teraz marka jest zarządzana przez dwóch współwłaścicieli, będących do tej pory udziałowcami Team Prevent Poland. Dzięki zmianie struktury własności organizacja zyskała całkowitą autonomię działania. Nazwa firmy stanowi akronim od słów „Supplier Quality Development Alliance”, co ma nawiązywać do dostarczania wielu usług i zabezpieczenia klienta w różnorodnych obszarach.
– SQD Alliance będzie kontynuować kierunek obrany przez Team Prevent Poland, dostarczając kompleksowe usługi i wspierając klientów w każdym obszarze działalności. Realizowana zmiana jest kamieniem milowym w rozwoju firmy. Naszym celem jest czerpać z dotychczasowego doświadczenia, które pozwoliło ugruntować pozycję na rynku i efektywnie rozpocząć nowy rozdział w historii organizacji – mówi Dariusz Grzegorczyk, współwłaściciel SQD Alliance.
Nowy, energetyczny rozdział
Głównym elementem nowego logotypu jest grafika przedstawiająca strzałkę zaprezentowaną w nowoczesny sposób, której grot sugeruje wzrost (firmy, kompetencji, satysfakcji). Całość nawiązuje do innowacji widocznej w oferowanych rozwiązaniach, jak i wykorzystywanych narzędziach. Odcienie koloru pomarańczowego oraz czerwonego symbolizują siłę marki, jej witalność oraz entuzjazm widoczny na każdym szczeblu obsługi klienta. Jednocześnie wykorzystany w identyfikacji wizualnej klasyczny czarny kolor wzbudza poczucie wysokiego standardu oferowanych usług, co doskonale wpisuje się w politykę firmy. Całość idealnie koresponduje z pożądanym wizerunkiem SQD Alliance – firmy silnej, nowoczesnej, oferującej szeroki zakres wsparcia.
Zrównoważony rozwój oraz stabilna współpraca
Firma funkcjonuje nieprzerwanie od 2006 roku, dostarczając klientom kompleksowe usługi z zakresu doradztwa biznesowego. Firma została wyróżniona nagrodą Gazela Biznesu. Portfel klientów SQD Alliance liczy ponad 2 tys. zadowolonych klientów. Firma stawia na elastyczność, oferując usługi wykwalifikowanych ekspertów. SQD Alliance jako podmiot niezależny od zagranicznej korporacji wkracza na kolejny etap rozwoju. Bazując na doświadczeniu i ugruntowanej pozycji Team Prevent, rozpoczyna nowy rozdział obecności na rynku.
Z perspektywy dotychczasowych klientów rebranding firmy nie wiąże się z koniecznością aneksowania umów. Zachowany pozostaje dotychczasowy tryb, forma i częstotliwość korespondencji w sprawie bieżących rozliczeń. W trosce o klientów na stronie internetowej będzie można znaleźć informacje dotyczące zmiany nazwy. Planowana jest też m.in. wysyłka specjalnych mailingów informacyjnych. Kampania informacyjna pod hasłem „Wiele usług. Jeden partner” realizowana jest od połowy listopada 2020 r.
Informacje o SQD Alliance
SQD Alliance dostarcza usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, rozwiązań informatycznych, wsparcia produkcyjnego oraz jakości dla wielu branż, w tym m.in. produkcyjnej, motoryzacyjnej, spożywczej, budowalnej, energetycznej oraz usługowej. Z poziomu firmy zatrudniającej na początku działalności kilkanaście osób do chwili obecnej zespół SQD Alliance rozwinął się do liczby blisko 150 wyspecjalizowanych pracowników. SQD Alliance cieszy się zaufaniem ponad 2000 przedsiębiorstw i instytucji, a liczba przeszkolonych osób tylko w 2019 roku wyniosła ponad 17 tysięcy.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.