Komunikaty PR

Team Prevent Poland zmienia się w SQD Alliance

2020-11-27  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP SQD ( 0.05 MB )

Spółka Team Prevent Poland prezentuje nową nazwę oraz logo. Jest to efekt zmian w strukturze własnościowej. Rebranding marki, dotychczas zależnej od zagranicznego właściciela, pozwoli uzyskać autonomię działań i budować silną markę SQD Alliance.

SQD Alliance jest nowoczesną firmą, dostarczającą innowacyjne rozwiązania na miarę XXI wieku. Rebranding pozwolił uzyskać autonomię działań i realizować niezależną politykę rozwoju marki. Od teraz marka jest zarządzana przez dwóch współwłaścicieli, będących do tej pory udziałowcami Team Prevent Poland. Dzięki zmianie struktury własności organizacja zyskała całkowitą autonomię działania. Nazwa firmy stanowi akronim od słów „Supplier Quality Development Alliance”, co ma nawiązywać do dostarczania wielu usług i zabezpieczenia klienta w różnorodnych obszarach.

– SQD Alliance będzie kontynuować kierunek obrany przez Team Prevent Poland, dostarczając kompleksowe usługi i wspierając klientów w każdym obszarze działalności. Realizowana zmiana jest kamieniem milowym w rozwoju firmy. Naszym celem jest czerpać z dotychczasowego doświadczenia, które pozwoliło ugruntować pozycję na rynku i efektywnie rozpocząć nowy rozdział w historii organizacji – mówi Dariusz Grzegorczyk, współwłaściciel SQD Alliance.

Nowy, energetyczny rozdział

Głównym elementem nowego logotypu jest grafika przedstawiająca strzałkę zaprezentowaną w nowoczesny sposób, której grot sugeruje wzrost (firmy, kompetencji, satysfakcji). Całość nawiązuje do innowacji widocznej w oferowanych rozwiązaniach, jak i wykorzystywanych narzędziach. Odcienie koloru pomarańczowego oraz czerwonego symbolizują siłę marki, jej witalność oraz entuzjazm widoczny na każdym szczeblu obsługi klienta. Jednocześnie wykorzystany w identyfikacji wizualnej klasyczny czarny kolor wzbudza poczucie wysokiego standardu oferowanych usług, co doskonale wpisuje się w politykę firmy. Całość idealnie koresponduje z pożądanym wizerunkiem SQD Alliance – firmy silnej, nowoczesnej, oferującej szeroki zakres wsparcia.

Zrównoważony rozwój oraz stabilna współpraca

Firma funkcjonuje nieprzerwanie od 2006 roku, dostarczając klientom kompleksowe usługi z zakresu doradztwa biznesowego. Firma została wyróżniona nagrodą Gazela Biznesu. Portfel klientów SQD Alliance liczy ponad 2 tys. zadowolonych klientów. Firma stawia na elastyczność, oferując usługi wykwalifikowanych ekspertów. SQD Alliance jako podmiot niezależny od zagranicznej korporacji wkracza na kolejny etap rozwoju. Bazując na doświadczeniu i ugruntowanej pozycji Team Prevent, rozpoczyna nowy rozdział obecności na rynku.

Z perspektywy dotychczasowych klientów rebranding firmy nie wiąże się z koniecznością aneksowania umów. Zachowany pozostaje dotychczasowy tryb, forma i częstotliwość korespondencji w sprawie bieżących rozliczeń. W trosce o klientów na stronie internetowej będzie można znaleźć informacje dotyczące zmiany nazwy. Planowana jest też m.in. wysyłka specjalnych mailingów informacyjnych. Kampania informacyjna pod hasłem „Wiele usług. Jeden partner” realizowana jest od połowy listopada 2020 r.

Informacje o SQD Alliance

SQD Alliance dostarcza usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, rozwiązań informatycznych, wsparcia produkcyjnego oraz jakości dla wielu branż, w tym m.in. produkcyjnej, motoryzacyjnej, spożywczej, budowalnej, energetycznej oraz usługowej. Z poziomu firmy zatrudniającej na początku działalności kilkanaście osób do chwili obecnej zespół SQD Alliance rozwinął się do liczby blisko 150 wyspecjalizowanych pracowników. SQD Alliance cieszy się zaufaniem ponad 2000 przedsiębiorstw i instytucji, a liczba przeszkolonych osób tylko w 2019 roku wyniosła ponad 17 tysięcy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju

Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.

Robotyka i SI

Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.

Sport

Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.