Komunikaty PR

Teatralny Baby Shower na Bemowie

2023-06-01  |  01:00
Biuro prasowe

 25 maja w Warszawie odbyła się oficjalna, medialna premiera, nowego spektaklu, z gwiazdami, tytuł: „BABY SHOWER”. Wyprodukowany przez Katarzynę Piątosa-Kuśmierczyk- Teatr Kultura. Premierę poprowadziła Agnieszka Kałuża.

Przyjaciółki organizują przyjęcie dla Patrycji, spodziewającej się swojego pierwszego dziecka. Impreza dopracowana jest w najdrobniejszych szczegółach – od serwetek i balonów po przekąski, tort, quizy i zabawy towarzyskie aż po prezenty. Okazuje się jednak, że przyszła mama skrywa pewien sekret, który może zaważyć na wieloletniej przyjaźni całej ich piątki… Na scenie zobaczyliśmy: Joannę Moro, Agnieszkę Mrozińską, Annę Głogowską/Monikę Dryl, Kamilę Kamińską i Annę Sandowicz.

 

REALIZATORZY:

Reżyseria: Anna Sandowicz

Scenariusz: Maria Marcinkiewicz-Górna

Produkcja, scenografia, kostiumy i teksty piosenek: Katarzyna Piątosa-Kuśmierczyk
Muzyka: Marek Lipski
Choreografia: Anna Głogowska
Reżyseria świateł i nagłośnienie: Waldemar Piątosa
Przygotowanie wokalne: Małgorzata Kustosz-Piątosa

 

Celebryci, którzy przybyli: Tomasz Ciachorowski, Krystian Kukułka, Hanna Kochańska, Maja Hyży, Agnieszka Mrozińska, Anna Głogowska, Joanna Moro, Anna Sandowicz, Kamila Kamińska, Michał Meyer, Barbara Kurdej – Szatan, Marlena Szmaja, Agnieszka Kałuża.

foto. Teatr Kultura oraz w East News, PAP, MW Media

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.