Komunikaty PR

Tego lata poruszy Cię smak Milko

2021-07-09  |  08:00
Biuro prasowe

Lato to radość, kolory, pozytywna energia i smak soczystych owoców! Taka jest także nowa kampania marki Milko. Energetyzujące i pełne barw kreacje z nowym hasłem „Smak Porusza” dotrą do wielu milionów konsumentów, dzięki szerokim działaniom w internecie, telewizji, aplikacjach gazetkowych oraz reklamie outdoorowej.

W czasie letnich aktywności często szukamy wartościowej, ale pysznej przekąski, która doda pozytywnej energii. Odpowiedzią na te potrzeby są jogurty pitne Milko, które dzięki wygodnym opakowaniom można zabrać ze sobą wszędzie, a połączenie owoców i warzyw z doskonałej jakości naturalnym jogurtem z pewnością zaspokoi pragnienie. Wystarczy wybrać swój ulubiony smak z szerokiej gamy propozycji i… ruszyć z Milko na wakacyjne przygody.

W tym sezonie marka w swoich działaniach marketingowych koncentruje się przede wszystkim na zaskakujących i przyjemnych doznaniach smakowych, które zapewnia między innymi apetyczne połączenie jogurtu z czerwoną pomarańczą, truskawką, żurawiną czy maliną z granatem. Milko zachęca do ich spróbowania, budując szeroko zasięgową świadomość różnorodności smaków.

W kampanii dbamy o maksymalny zasięg i dużą częstotliwość kontaktu odbiorcy z reklamą, aby wzmacniać świadomość marki w czasie działań i pokazać kluczowy asortyment Milko na okres letni. W radosnych, kolorowych, soczystych i owocowych kreacjach pokazujemy, że produkty Milko są źródłem pysznego smaku i pozytywnej energii. Kontynuujemy także działania na platformie Ruszaj z Milko, w ramach której inspirujemy do aktywnego stylu życia, pokazując, jak idealnie wpisują się w niego produkty Milko w wygodnych opakowaniach z zakrętką – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Za strategię i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Los Mejores. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.