Komunikaty PR

Tej jesieni ponownie „dodamy do ulubionych” śmietankę Łaciatą

2021-09-16  |  12:00
Biuro prasowe

We wrześniu rozpoczyna się jesienna edycja kampanii śmietanki Łaciatej „Dodaj do ulubionych”. W kontynuacji działań marka nadal zachęca konsumentów, by wypróbowali inspirujących i pysznych przepisów z Łaciatą w roli głównej i przekonuje, że warto ten produkt dodać do swojej zakupowej listy. W ramach działań zobaczymy między innymi spoty sponsorskie w największych stacjach telewizyjnych oraz szeroką kampanię digitalową. Na sklepowych półkach pojawią się także odświeżone opakowania z ikonami pokazującymi zalety produktu.

W kolejnej odsłonie kampanii marka prezentuje wszystkie warianty śmietanki Łaciatej wraz z przepisami na apetyczne jesienne potrawy i desery.

Przez wiele lat śmietanka Łaciata pracowała na pozycję lidera w swojej kategorii. Stała się produktem, który Polacy lubią, ufają mu i często sięgają po niego intuicyjnie. Dzięki konsekwentnej obecności w mediach zwiększamy świadomość konsumentów, pokazując zalety naszych śmietanek i inspirując do kulinarnych odkryć – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Śmietanka Łaciata to produkt o bardzo prostym i czystym składzie, co jest szczególnie istotne dla świadomych konsumentów, którzy chcą mieć pewność, że sięgają po najwyższą jakość. Nowością na sklepowych półkach będą odświeżone opakowania (250 i 500 ml). Na stałe zostaną wprowadzone ikony benefitów kulinarnych, dopasowanych do wariantu produktu. Pomysły na ich różnorodne wykorzystanie w codziennym gotowaniu można znaleźć w specjalnej zakładce na stronie www.najlepszewkuchni.pl. Śmietanki 12 % i 18 % nie warzą się w potrawie i podnoszą jej walory smakowe, a śmietanki 30 % i 36 % to doskonała baza ciast i deserów.

Za strategię i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Los Mejores, zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.