THIRSTY FOR MORE! NOWA ERA PEPSI

Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Nowa identyfikacja wizualna
Odważna czcionka, żywa paleta kolorów oraz charakterystyczne, pulsujące tło. To właśnie wyróżnia nowy design Pepsi. Światowa marka przechodzi aktualnie największy od ponad 14 lat rebranding. Odświeżone logo to ukłon w kierunku fanów Pepsi, podkreśla zarówno nowoczesny, jak i kultowy styl napojów z lat 70. i 80. Marka zdecydowała się także wprowadzić do swojej identyfikacji wizualnej elementy digitalowe: ruch i animacje, które nadają całości dynamizmu oraz skojarzeń z rytmem i energią. W ten sposób nowy branding doskonale odzwierciedla wartości Pepsi – otwartość i nieograniczoną radość. Warto zauważyć, że choć zmienił się wygląd produktu, to Pepsi zachowało ten sam świetny smak uwielbiany przez konsumentów na całym świecie.
Globalna kampania “Thirsty for more”
Od ponad stu lat Pepsi konsekwentnie stawia na innowacyjne i kreatywne rozwiązania, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom. Młodzi konsumenci są dzisiaj bardziej wymagający względem marek. Nie tylko chcą o nich słyszeć, ale i doświadczać. Marka Pepsi, zainspirowana pojęciem „acts, no ads” swoją strategię komunikacji opiera na działaniach, miejscach i kontekstach, gdzie nadrzędnym celem jest czerpanie nieskrępowanej radości z zabawy, którą zapewnia brand. Przewodnie hasło kampanii „Thirsty for more” przejawia się w niestandardowych i innowacyjnych rozwiązaniach, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i interakcje skupione na konsumencie.
Ideą naszej kampanii jest dostarczenie konsumentom pozytywnych emocji, aby mogli wspólnie z nami świętować kluczowy moment – globalny rebranding marki. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom chcemy dawać możliwość doświadczania tego czym dla nas jest Pepsi i czerpania maksymalnej, nieskrępowanej radości i zabawy poprzez interakcję z brandem. Dlatego w Pepsi stawiamy na otwartość i jesteśmy, tam, gdzie są nasi konsumenci. W miastach na całym świecie pojawia się branding Pepsi w nowej i nietypowej odsłonie. Już niebawem będzie można go zobaczyć również w Polsce – dodaje Ania Piekarska, Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.
Implementacja w Polsce
Kampania Pepsi, prowadzona pod spójnym globalnym hasłem "Thirsty for more", wystartowała w Polsce w marcu i będzie trwała aż do jesieni. Marka rozpoczęła swoje działania od komunikacji w TV, digitalu, na kanałach własnych w SoMe oraz od zorganizowania otwartego wydarzenia dla fanów Pepsi w Varso Tower. Podczas tego wyjątkowego spotkania, mającego miejsce przy spektakularnej panoramie Warszawy, oficjalnie zaprezentowano odświeżony logotyp Pepsi oraz nowe hasło aktywacji.
Kampania obejmuje wszechstronne działania digital, jak i tradycyjne, szerokozasięgowe media, uwzględniające TV, reklamy OOH wykorzystujące innowacyjne murale z elementami LED i farbą UV oraz aktywacje influencerskie, których efektem będzie m.in. limitowany drop. W najbliższym czasie w największych miastach w Polsce odbędą się również liczne aktywacje ambientowe. Fani marki mogą wypatrywać w przestrzeniach miejskich interaktywnych puszek prezentujących nowe logo marki oraz spektakularnych cyfrowych wizualizacji. Konsumenci będą mieli również możliwość zanurzyć się w rozszerzonej rzeczywistości typowej dla świata Pepsi. Zeskanowanie kodu na wybranych nośnikach outdoorowych przeniesie konsumenta do AR zaimplementowanego na Instagramie. Nie zabraknie też dobrej zabawy, którą zapewnią specjalnie zaprojektowane baseny z kulkami czy imprezy kulturalno – sportowe. Z myślą o osobach ceniących rozrywkę pełną adrenaliny marka przejęła w Energylandii jedną z najważniejszych atrakcji: najwyższy i najszybszy Mega Roller Coaster, który obecnie dostępny jest pod nazwą Pepsi Hyperion. Plan działań promocyjnych obejmuje również sponsoring wydarzeń muzycznych, między innymi SBM FFestival. Miłośnicy muzyki będą mogli odwiedzić specjalną strefę Pepsi, usytuowaną w pobliżu miejsc koncertów. Nie zapominając o fanach sportu, zaplanowano także produkcję strefy Pepsi podczas trwania Superpucharu UEFA, którego marka została oficjalnym sponsorem.
Za przygotowanie strategii komunikacji, stworzenie idei kreatywnej na rynek polski i digital odpowiada Feeders Agency. Działania PR i eventowe zostały powierzone Flywheel Public Relations. Zenith Polska odpowiada za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów. Z kolei akcje samplingowe na terenie całej Polski koordynuje Ewesa - Brand & Customer Experience Agency.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.