Komunikaty PR

Tomasz Zwarzany Dyrektorem Sprzedaży Amiblu

2023-10-13  |  12:02
Biuro prasowe

Z początkiem października Tomasz Zwarzany objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Amiblu w regionie East. Zwarzany posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży materiałów budowlanych. Przez ostatnie dwa lata zajmował w Amiblu stanowisko Regional Sales Managera.

Swoją karierę w branży inżynieryjnej rozpoczął od kształtowania rynku sprzedaży w południowo-wschodniej Polsce dla jednego ze sztandarowych producentów prefabrykatów betonowych. W związku z realizacją wyznaczonych celów powierzono mu stworzenie biura handlowego, które prężnie działa do dnia dzisiejszego, aktualnie licząc kilkanaście osób.

W Amiblu Tomasz Zwarzany jest nastawiony na dostarczanie rynkowi skutecznych rozwiązań w obszarze systemów wodno-kanalizacyjnych, retencyjnych oraz ich automatyzacji. Wraz z zarządzanymi przez niego siłami sprzedaży, chce się skupić na długoletnich korzyściach płynących ze stosowania wysokiej jakości produktów GRP (Glass Reinforced Plastic). Zależy mu na dostarczaniu nie tylko samego produktu, ale odpowiednio dopasowanych, kompleksowych rozwiązań. Ponadto w dobie rosnących problemów z dostępem do wody, jego celem jest uświadamianie klientom potrzeby korzystania z metod wspierających efektywne gospodarowanie cennym surowcem, jakim jest woda. Następstwem takiego podejścia jest aktywne uczestniczenie nowego Dyrektora Handlowego w pracach Komitetu ds. Wody, utworzonego m.in. przez Amiblu Poland przy Federacji Przedsiębiorców Polskich.

Cieszy mnie, że powstała platforma, jaką jest Komitet ds. Wody, która zrzesza organizacje i przedsiębiorstwa z sektora wodnego i budowlanego. Celem inicjatywy jest czynny udział w pracach UE nad przyszłą, kompleksową strategią wodną. Nadchodzący kryzys wodny jest trudny do oszacowania, ale nie jest tajemnicą, że problem istnieje i trzeba zrobić wszystko, by go zatrzymać. Właśnie teraz ważą się przyszłe losy nie tylko Polski, czy Europy, ale całego świata. Sytuacja, w jakiej się znaleźliśmy, wymaga od nas podjęcia działań właśnie teraz, aby zapobiec czarnym scenariuszom w przyszłości – podkreśla Tomasz Zwarzany.

Amiblu jest renomowanym producentem i dostawcą rur, zbiorników oraz kształtek GRP znanych ze swojej wyjątkowo długiej żywotności oraz najwyższej jakości. Hasło przyświecające organizacji brzmi: „Szanujmy wodę tak, jak na nią zasługuje”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.