Tomasz Zwarzany Dyrektorem Sprzedaży Amiblu
Z początkiem października Tomasz Zwarzany objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Amiblu w regionie East. Zwarzany posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży materiałów budowlanych. Przez ostatnie dwa lata zajmował w Amiblu stanowisko Regional Sales Managera.
Swoją karierę w branży inżynieryjnej rozpoczął od kształtowania rynku sprzedaży w południowo-wschodniej Polsce dla jednego ze sztandarowych producentów prefabrykatów betonowych. W związku z realizacją wyznaczonych celów powierzono mu stworzenie biura handlowego, które prężnie działa do dnia dzisiejszego, aktualnie licząc kilkanaście osób.
W Amiblu Tomasz Zwarzany jest nastawiony na dostarczanie rynkowi skutecznych rozwiązań w obszarze systemów wodno-kanalizacyjnych, retencyjnych oraz ich automatyzacji. Wraz z zarządzanymi przez niego siłami sprzedaży, chce się skupić na długoletnich korzyściach płynących ze stosowania wysokiej jakości produktów GRP (Glass Reinforced Plastic). Zależy mu na dostarczaniu nie tylko samego produktu, ale odpowiednio dopasowanych, kompleksowych rozwiązań. Ponadto w dobie rosnących problemów z dostępem do wody, jego celem jest uświadamianie klientom potrzeby korzystania z metod wspierających efektywne gospodarowanie cennym surowcem, jakim jest woda. Następstwem takiego podejścia jest aktywne uczestniczenie nowego Dyrektora Handlowego w pracach Komitetu ds. Wody, utworzonego m.in. przez Amiblu Poland przy Federacji Przedsiębiorców Polskich.
Cieszy mnie, że powstała platforma, jaką jest Komitet ds. Wody, która zrzesza organizacje i przedsiębiorstwa z sektora wodnego i budowlanego. Celem inicjatywy jest czynny udział w pracach UE nad przyszłą, kompleksową strategią wodną. Nadchodzący kryzys wodny jest trudny do oszacowania, ale nie jest tajemnicą, że problem istnieje i trzeba zrobić wszystko, by go zatrzymać. Właśnie teraz ważą się przyszłe losy nie tylko Polski, czy Europy, ale całego świata. Sytuacja, w jakiej się znaleźliśmy, wymaga od nas podjęcia działań właśnie teraz, aby zapobiec czarnym scenariuszom w przyszłości – podkreśla Tomasz Zwarzany.
Amiblu jest renomowanym producentem i dostawcą rur, zbiorników oraz kształtek GRP znanych ze swojej wyjątkowo długiej żywotności oraz najwyższej jakości. Hasło przyświecające organizacji brzmi: „Szanujmy wodę tak, jak na nią zasługuje”.
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.