Komunikaty PR

Tomasz Zwarzany Dyrektorem Sprzedaży Amiblu

2023-10-13  |  12:02
Biuro prasowe

Z początkiem października Tomasz Zwarzany objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Amiblu w regionie East. Zwarzany posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży materiałów budowlanych. Przez ostatnie dwa lata zajmował w Amiblu stanowisko Regional Sales Managera.

Swoją karierę w branży inżynieryjnej rozpoczął od kształtowania rynku sprzedaży w południowo-wschodniej Polsce dla jednego ze sztandarowych producentów prefabrykatów betonowych. W związku z realizacją wyznaczonych celów powierzono mu stworzenie biura handlowego, które prężnie działa do dnia dzisiejszego, aktualnie licząc kilkanaście osób.

W Amiblu Tomasz Zwarzany jest nastawiony na dostarczanie rynkowi skutecznych rozwiązań w obszarze systemów wodno-kanalizacyjnych, retencyjnych oraz ich automatyzacji. Wraz z zarządzanymi przez niego siłami sprzedaży, chce się skupić na długoletnich korzyściach płynących ze stosowania wysokiej jakości produktów GRP (Glass Reinforced Plastic). Zależy mu na dostarczaniu nie tylko samego produktu, ale odpowiednio dopasowanych, kompleksowych rozwiązań. Ponadto w dobie rosnących problemów z dostępem do wody, jego celem jest uświadamianie klientom potrzeby korzystania z metod wspierających efektywne gospodarowanie cennym surowcem, jakim jest woda. Następstwem takiego podejścia jest aktywne uczestniczenie nowego Dyrektora Handlowego w pracach Komitetu ds. Wody, utworzonego m.in. przez Amiblu Poland przy Federacji Przedsiębiorców Polskich.

Cieszy mnie, że powstała platforma, jaką jest Komitet ds. Wody, która zrzesza organizacje i przedsiębiorstwa z sektora wodnego i budowlanego. Celem inicjatywy jest czynny udział w pracach UE nad przyszłą, kompleksową strategią wodną. Nadchodzący kryzys wodny jest trudny do oszacowania, ale nie jest tajemnicą, że problem istnieje i trzeba zrobić wszystko, by go zatrzymać. Właśnie teraz ważą się przyszłe losy nie tylko Polski, czy Europy, ale całego świata. Sytuacja, w jakiej się znaleźliśmy, wymaga od nas podjęcia działań właśnie teraz, aby zapobiec czarnym scenariuszom w przyszłości – podkreśla Tomasz Zwarzany.

Amiblu jest renomowanym producentem i dostawcą rur, zbiorników oraz kształtek GRP znanych ze swojej wyjątkowo długiej żywotności oraz najwyższej jakości. Hasło przyświecające organizacji brzmi: „Szanujmy wodę tak, jak na nią zasługuje”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.