Komunikaty PR

Trendy w prezentach B2B. Slodkie podsumowanie roku 2021

2021-12-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Quiam
Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
ewa.quiam|odkuchni.co| |ewa.quiam|odkuchni.co
+48 796 994 736
https://www.odkuchni.co/

Co króluje podczas tegorocznych Wigilii służbowych? Jakie czekoladki najchętniej zamawiali polscy i europejscy przedsiębiorcy w ostatnich 12 miesiącach? I ile słodkich ciężarówek odlaliby czekoladnicy jednego z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych? Na pytania odpowiada Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.

 

Trzy świąteczne trendy 2021

Słodkie upominki dla pracowników czy partnerów biznesowych są dziś standardem w okresie Bożego Narodzenia. Najlepiej wiedzą o tym producenci słodyczy, których fabryki od wielu tygodni pracują pełną parą, wytwarzając tony świątecznych smakołyków. Na co w tym roku chętnie decydowali się właściciele małych i dużych biznesów?

Tym, co szczególnie zwróciło naszą uwagę, są liczne zlecenia na zupełnie nietuzinkowe kształty z czekolady. W ostatnim czasie produkowaliśmy na przykład czekoladowe rakiety, słupy energetyczne czy nawet Big Beny. Nie ukrywam, że zawsze bardzo cieszymy się z takich zamówień, ponieważ są to dla nas kolejne wyzwania, z którymi mierzą się nasi specjaliści – wyjaśnia Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.

Pracownicy firmy, która od blisko 25 lat dostarcza słodycze reklamowe wielu rynkom europejskim, wskazują również, że hitem tego okresu są Choco Puzzle 3D, czyli figurki przeznaczone do samodzielnego złożenia z gotowych elementów. Cały proces przypomina zaś budowanie domków z piernika. Najczęściej wybieranymi kształtami puzzli są choinki, choć warto dodać, że renifery również cieszą się w tym sezonie dużą popularnością. Trzecim typem szczególnie rozchwytywanych produktów są czekoladowe pierogi. Pomimo iż są one nowością w ofercie marki Slodkie, to szybko trafiły do serc odbiorców. Pierogi dostępne są w trzech wariantach: mlecznym z nadzieniem malinowym, deserowym z dodatkiem nadzienia pistacjowego oraz białym z truskawkowym wnętrzem. Elegancki talerz świątecznych pierogów zapakowanych w gustowne, drewniane pudełeczko z pewnością pojawi się w tym roku na biurkach wielu pracowników.

W tegorocznych bożonarodzeniowych realizacjach, jak co roku, nie brakuje również typowo świątecznych zamówień. Wiele firm decyduje się na klasyczne bombonierki z pralinami lub kartki świąteczne z czekoladowymi bombkami, które klienci sami personalizują – dodaje Anna Garmada.

 

Podsumowanie roku w branży słodyczy reklamowych

Choć Boże Narodzenie jest wyjątkowym czasem dla wytwórców słodkości, to hale produkcyjne nie wstrzymują swoich prac również w pozostałych częściach roku. Ile słodyczy wyprodukowała firma Slodkie w 2021 roku?

Jak podkreśla Anna Garmada: Cieszymy się, że firmy stopniowo wychodzą z kryzysu i nie zapominają o słodkich podziękowaniach dla swoich współpracowników. Z perspektywy przedstawiciela branży słodyczy reklamowych dobiegający końca rok oceniam korzystnie. Udało nam się wyprodukować blisko 35 ton czekolady! Uznajemy to za ogromny sukces naszej firmy i doskonałe podsumowanie 24 lat jej istnienia. Czekamy również z niecierpliwością na to, co przyniesie nam kolejny, tym razem jubileuszowy rok.

Ogromne ilości wyprodukowanych słodyczy robią wrażenie, szczególnie, gdy w grę wchodzą liczby. 35 ton czekolady to ilość, z której czekoladnicy mogliby odlać aż sześć samochodów ciężarowych! 1 600 000 papierowych patyczków do lizaków, ułożone jeden za drugim, wyznaczyłyby zaś odległość między Krakowem a Zakopanem. To wszystko, w połączeniu z prawie 31 tonami migdałów, piernika i ciastek, cieszyło w 2021 roku podniebienia pracowników wszystkich branż w Polsce i w Europie.

 

Marka Slodkie to jeden z europejskich liderów w produkcji słodyczy reklamowych. Personalizowane bombonierki, puszki z aromatyczną kawą z logo firmy, a także batony, czekolady czy żelki to tylko niektóre z elementów szerokiej oferty Slodkie. Firma w swoich działaniach od lat aktywnie stawia na zrównoważony rozwój i społeczną odpowiedzialność biznesu. Wyroby pochodzące z rąk czekoladników posiadają certyfikat UTZ potwierdzający zachowanie wysokich standardów etycznych i ekologicznych w procesie produkcji surowców. Ponadto folia zastępowana jest papierowymi opakowaniami oznaczonymi certyfikatem FSC, będącym potwierdzeniem, że materiał pozyskiwany jest w sposób chroniący ekosystemy leśne i zapobiegający degradacji lasów. Slodkie posiada także certyfikat IFS będący gwarancją najwyższych standardów bezpieczeństwa żywności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.