Komunikaty PR

Trendy w prezentach B2B. Slodkie podsumowanie roku 2021

2021-12-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Quiam
Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
ewa.quiam|odkuchni.co| |ewa.quiam|odkuchni.co
+48 796 994 736
https://www.odkuchni.co/

Co króluje podczas tegorocznych Wigilii służbowych? Jakie czekoladki najchętniej zamawiali polscy i europejscy przedsiębiorcy w ostatnich 12 miesiącach? I ile słodkich ciężarówek odlaliby czekoladnicy jednego z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych? Na pytania odpowiada Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.

 

Trzy świąteczne trendy 2021

Słodkie upominki dla pracowników czy partnerów biznesowych są dziś standardem w okresie Bożego Narodzenia. Najlepiej wiedzą o tym producenci słodyczy, których fabryki od wielu tygodni pracują pełną parą, wytwarzając tony świątecznych smakołyków. Na co w tym roku chętnie decydowali się właściciele małych i dużych biznesów?

Tym, co szczególnie zwróciło naszą uwagę, są liczne zlecenia na zupełnie nietuzinkowe kształty z czekolady. W ostatnim czasie produkowaliśmy na przykład czekoladowe rakiety, słupy energetyczne czy nawet Big Beny. Nie ukrywam, że zawsze bardzo cieszymy się z takich zamówień, ponieważ są to dla nas kolejne wyzwania, z którymi mierzą się nasi specjaliści – wyjaśnia Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.

Pracownicy firmy, która od blisko 25 lat dostarcza słodycze reklamowe wielu rynkom europejskim, wskazują również, że hitem tego okresu są Choco Puzzle 3D, czyli figurki przeznaczone do samodzielnego złożenia z gotowych elementów. Cały proces przypomina zaś budowanie domków z piernika. Najczęściej wybieranymi kształtami puzzli są choinki, choć warto dodać, że renifery również cieszą się w tym sezonie dużą popularnością. Trzecim typem szczególnie rozchwytywanych produktów są czekoladowe pierogi. Pomimo iż są one nowością w ofercie marki Slodkie, to szybko trafiły do serc odbiorców. Pierogi dostępne są w trzech wariantach: mlecznym z nadzieniem malinowym, deserowym z dodatkiem nadzienia pistacjowego oraz białym z truskawkowym wnętrzem. Elegancki talerz świątecznych pierogów zapakowanych w gustowne, drewniane pudełeczko z pewnością pojawi się w tym roku na biurkach wielu pracowników.

W tegorocznych bożonarodzeniowych realizacjach, jak co roku, nie brakuje również typowo świątecznych zamówień. Wiele firm decyduje się na klasyczne bombonierki z pralinami lub kartki świąteczne z czekoladowymi bombkami, które klienci sami personalizują – dodaje Anna Garmada.

 

Podsumowanie roku w branży słodyczy reklamowych

Choć Boże Narodzenie jest wyjątkowym czasem dla wytwórców słodkości, to hale produkcyjne nie wstrzymują swoich prac również w pozostałych częściach roku. Ile słodyczy wyprodukowała firma Slodkie w 2021 roku?

Jak podkreśla Anna Garmada: Cieszymy się, że firmy stopniowo wychodzą z kryzysu i nie zapominają o słodkich podziękowaniach dla swoich współpracowników. Z perspektywy przedstawiciela branży słodyczy reklamowych dobiegający końca rok oceniam korzystnie. Udało nam się wyprodukować blisko 35 ton czekolady! Uznajemy to za ogromny sukces naszej firmy i doskonałe podsumowanie 24 lat jej istnienia. Czekamy również z niecierpliwością na to, co przyniesie nam kolejny, tym razem jubileuszowy rok.

Ogromne ilości wyprodukowanych słodyczy robią wrażenie, szczególnie, gdy w grę wchodzą liczby. 35 ton czekolady to ilość, z której czekoladnicy mogliby odlać aż sześć samochodów ciężarowych! 1 600 000 papierowych patyczków do lizaków, ułożone jeden za drugim, wyznaczyłyby zaś odległość między Krakowem a Zakopanem. To wszystko, w połączeniu z prawie 31 tonami migdałów, piernika i ciastek, cieszyło w 2021 roku podniebienia pracowników wszystkich branż w Polsce i w Europie.

 

Marka Slodkie to jeden z europejskich liderów w produkcji słodyczy reklamowych. Personalizowane bombonierki, puszki z aromatyczną kawą z logo firmy, a także batony, czekolady czy żelki to tylko niektóre z elementów szerokiej oferty Slodkie. Firma w swoich działaniach od lat aktywnie stawia na zrównoważony rozwój i społeczną odpowiedzialność biznesu. Wyroby pochodzące z rąk czekoladników posiadają certyfikat UTZ potwierdzający zachowanie wysokich standardów etycznych i ekologicznych w procesie produkcji surowców. Ponadto folia zastępowana jest papierowymi opakowaniami oznaczonymi certyfikatem FSC, będącym potwierdzeniem, że materiał pozyskiwany jest w sposób chroniący ekosystemy leśne i zapobiegający degradacji lasów. Slodkie posiada także certyfikat IFS będący gwarancją najwyższych standardów bezpieczeństwa żywności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych

5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.

Problemy społeczne

Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.