Komunikaty PR

Trendy w przekąskach eventowych – lato 2022

2022-06-09  |  13:00
Biuro prasowe

Przed nami gorący okres letnich eventów. Organizacja ich to duże wyzwanie, z którym chętnie zmierzą się agencje eventowe oraz freelancerzy. Najlepszym towarzyszem wakacyjnych spotkań są przyciągające wzrok i pobudzające zmysły apetyczne przekąski. Anna Garmada z firmy Slodkie przedstawia tegorocznych mistrzów wśród słodkich i słonych brandowanych gadżetów reklamowych. W tekście znajdziesz również odpowiedź na pytanie, czego unikać podczas planowania konferencji, koncertów czy spotkań firmowych.

Sezon eventowy: czas, start!

Mogłoby się wydawać, że w czerwcu 2022 r. nie pamiętamy już o obostrzeniach, które jeszcze niedawno ograniczały nam swobodne organizowanie spotkań. Sezon na wyczekiwane, letnie eventy ruszył pełną parą, co zauważyli także producenci gadżetów reklamowych.

Od tygodni obserwujemy zwiększone zainteresowanie brandowanymi słodkościami zamawianymi na różnego rodzaju eventy. Choć czas pandemii nieco zachwiał naszym standardowym kalendarzem, to w tym roku świat promocji wrócił do swojej topowej formy z najlepszych lat sprzed 2020 roku – komentuje Anna Garmada, CEO Slodkie, producenta brandowanych słodyczy reklamowych.

Słodkości z logotypem firmy, motywem przewodnim wydarzenia czy dowolnym hasłem to dobre uzupełnienie nie tylko bieżącego wyposażenia biur, ale także planowanych wydarzeń i kampanii promocyjnych. Na jakie słodkie bądź słone przekąski stawiają w tym sezonie organizatorzy wydarzeń? I które z nich z pewnością nie zdadzą egzaminu? Sprawdźmy!

Letni mistrzowie wśród gadżetów reklamowych

  1. DRAŻETKI W STYLU „PUSH THE BUTTON” – już sama nazwa brzmi interesująco. A co się pod nią kryje? Prostokątny kartonik z przekazem reklamowym i dołączonym zestawem owocowych lub miętowych drażetek. Jest to dobre rozwiązanie na przykład na letnie koncerty czy festyny.

  2. ZESTAW SŁONYCH MINI PRZEKĄSEK – wśród nich precelki, krakersy ryżowe, orzeszki ziemne w chrupiącej skorupce oraz prażona ciecierzyca. Takie zestawy doskonale sprawdzą się jako smakołyki dołączane do giftpacków dla uczestników targów czy wydarzeń sportowych. 

  3. SŁODKOŚCI W KUBECZKU – alternatywa dla słonych przekąsek w postaci apetycznego zestawu kul daktylowych z żurawiną bądź kul ziaren z suszoną morelą. Jest to doskonały zestaw na spotkania biznesowe, imprezy firmowe czy konferencje branżowe.

  4. CUKIERKI W PUSZCE – cukierki pudrowe, drażetki lub pastylki zamknięte w metalowej puszce z logotypem marki. Ten produkt sprawdzi się podczas wydarzeń na świeżym powietrzu, ponieważ można go swobodnie otworzyć, zamknąć i wrzucić do torby, nie martwiąc się, że słodkości nam się rozsypią.

  5. BATONIKI MUSLI – zdrowy, żurawinowy batonik zamknięty w opakowaniu z folii biodegradowalnej. To doskonałe rozwiązanie dla organizatorów wydarzeń, którym bliskie jest życie zgodne z naturą. To dobre rozwiązanie zarówno podczas luźnych eventów pod gołym niebem, jak i na bardziej eleganckich spotkaniach w pomieszczeniach zamkniętych.

  6. ŻELKI – brandowane żelki świetnie wpasują się w wydarzenia dla dzieci. Pektynowe cytruski czy mini misie to propozycje skrojone na letnie festyny, pikniki czy wycieczki.

  7. KARMELKI – na koniec eventowy evergreen, który od lat jest królem wielu wydarzeń w każdym sezonie. Twardy, słodki, rozpływający się w ustach karmelek, zapakowany w 100% biodegradowalną folię, to zestaw obowiązkowy również tego lata.

Co robić, a czego się wystrzegać, organizując letnie eventy?

# TAK dla wkładów chłodzących

Wielu osobom organizującym wydarzenia trudno zrezygnować z ukochanej, serwowanej w różnych wariantach i smakach czekolady. Jednak zbyt wysokie temperatury mogą być dla niektórych wyzwaniem, ponieważ czekolada dość szybko ulega roztopieniu. Co zrobić, jeśli zależy nam na czekoladowych słodkościach w środku lata?

Ważne jest właściwe zabezpieczenie produktów przed wysokimi temperaturami. W okresach letnich wysyłamy naszą czekoladę w styropianowych opakowaniach z wkładami chłodzącymi. Dzięki temu słodkości zachowują konsystencję i wygląd. Organizatorzy eventów powinni zaś zadbać na miejscu o klimatyzowane pomieszczenia, chłodnie bądź lodówki do przechowywania czekoladowych produktów – dodaje Anna Garmada.

# NIE dla marnotrawstwa

Kolejny aspekt dotyczy logistyki i ekologii. Specjaliści rekomendują, by nie wręczać nieporęcznych czy zbyt ciężkich giftpacków, szczególnie wypełnionych dziesiątkami ulotek, broszur i katalogów, które po chwili lądują w koszach. Dziś łatwo przekazać treści, nie marnując ton papieru. Można to zrobić na przykład w formie kodu QR nadrukowanego na opakowaniach gadżetów wręczanych uczestnikom.

# NIE dla chaosu

Warto dobrze przemyśleć dystrybucję giftpacków dla uczestników spotkań. Dlaczego? Rozdawanie ich na przykład tuż przed kluczową prelekcją mogłoby zagłuszyć mówcę, ponieważ to, co znajdziemy w torbie, dla niektórych osób wchodzących na salę może być niestety ważniejsze niż prezentowane treści. Szeleszczące opakowania czy szkło to również nietrafione propozycje, które będą generowały niepożądany hałas. W kontekście wydarzeń na świeżym powietrzu warto zadbać o bezpieczne rozstawienie przekąsek, standów czy roll-upów. Wiatr, deszcz czy choćby owady mogłyby zaszkodzić naszym stanowiskom.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.