Komunikaty PR

Triple PR wspiera inwestycję Conrada 27

2023-10-30  |  13:00
Biuro prasowe

Agencja Triple PR poszerza portfolio klientów i rozpoczyna działania komunikacyjne dla inwestycji Conrada 27 w Krakowie.

W ramach współpracy Triple PR odpowiada za realizację działań  wspierających rozpoznawalność w mediach społecznościowych nowej inwestycji na krakowskim rynku mieszkaniowym spółki MJM Conrada – Conrada 27.  Agencja będzie odpowiadać za zarządzanie treściami, prowadzenie profilu na Facebooku oraz działania promocyjne na tej platformie dla Conrada 27. Zespół doradza również klientowi w obszarze komunikacji inwestycji.

Inwestycja Conrada 27 to sto czterdzieści cztery nowoczesne mieszkania w doskonałej lokalizacji na styku trzech atrakcyjnych dzielnic Krakowa. Dwa budynki o sześciu kondygnacjach nadziemnych, podziemny parking oraz bliskość terenów zielonych stanowią doskonałe połączenie wygody, dostępu do natury oraz komfortu życia w sercu miasta. 

Cieszymy się, że piętnastoletnie doświadczenie w branży PR zostało docenione przez naszego klienta. Chcemy być częścią tego projektu i aktywnie wspierać działania dla nowej marki na krakowskim rynku mieszkaniowym – mówi Agnieszka Malesza-Woźniak, partner zarządzająca Triple PR.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 2008 roku i specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Usługi agencji są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i strategiczne cele klientów.
Triple PR, oprócz działań PR i CSR, oferuje warsztaty strategiczne i szkolenia medialne. Agencja doradza klientom w zakresie obecności na platformie LinkedIN oraz współtworzy programy employee advocacy. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu. Agencja ma w portfolio m.in. takie marki jak ŠKODA Polska, Cushman & Wakefield Polska, Oracle, Hebe, Laboratorium Kosmetyczne Floslek, Grupa Reesco, TFG Asset Management Polska, Faktoria, Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser, Leroy Merlin oraz Tchibo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.