Komunikaty PR

Triple PR wspiera inwestycję Conrada 27

2023-10-30  |  13:00
Biuro prasowe

Agencja Triple PR poszerza portfolio klientów i rozpoczyna działania komunikacyjne dla inwestycji Conrada 27 w Krakowie.

W ramach współpracy Triple PR odpowiada za realizację działań  wspierających rozpoznawalność w mediach społecznościowych nowej inwestycji na krakowskim rynku mieszkaniowym spółki MJM Conrada – Conrada 27.  Agencja będzie odpowiadać za zarządzanie treściami, prowadzenie profilu na Facebooku oraz działania promocyjne na tej platformie dla Conrada 27. Zespół doradza również klientowi w obszarze komunikacji inwestycji.

Inwestycja Conrada 27 to sto czterdzieści cztery nowoczesne mieszkania w doskonałej lokalizacji na styku trzech atrakcyjnych dzielnic Krakowa. Dwa budynki o sześciu kondygnacjach nadziemnych, podziemny parking oraz bliskość terenów zielonych stanowią doskonałe połączenie wygody, dostępu do natury oraz komfortu życia w sercu miasta. 

Cieszymy się, że piętnastoletnie doświadczenie w branży PR zostało docenione przez naszego klienta. Chcemy być częścią tego projektu i aktywnie wspierać działania dla nowej marki na krakowskim rynku mieszkaniowym – mówi Agnieszka Malesza-Woźniak, partner zarządzająca Triple PR.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 2008 roku i specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Usługi agencji są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i strategiczne cele klientów.
Triple PR, oprócz działań PR i CSR, oferuje warsztaty strategiczne i szkolenia medialne. Agencja doradza klientom w zakresie obecności na platformie LinkedIN oraz współtworzy programy employee advocacy. Triple PR oferuje również kompleksowe rozwiązania dla prezesów, managerów, liderów i ekspertów w zakresie personal brandingu. Agencja ma w portfolio m.in. takie marki jak ŠKODA Polska, Cushman & Wakefield Polska, Oracle, Hebe, Laboratorium Kosmetyczne Floslek, Grupa Reesco, TFG Asset Management Polska, Faktoria, Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser, Leroy Merlin oraz Tchibo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.