„Udowadniamy, że się da”, czyli rozwój brandu Personnel Service
ZOOM bsc
Wiązana 22g
04-680 Warszawa
klaudia.los|zoom-bsc.pl| |klaudia.los|zoom-bsc.pl
534 011 711
zoom-bsc.pl/
Personnel Service rozwija swój brand w oparciu o obietnicę marki „Udowadniamy, że się da”. Jednym z jej podstawowych założeń jest bycie zaangażowanym w rozwiązywanie problemów klientów i kandydatów. Firma wierzy, że jest to możliwe przez połączenie jakości i bezpieczeństwa dużej agencji z dostępnością i zaangażowaniem małego podmiotu. Uzupełnieniem nowej strategii komunikacji jest odświeżona identyfikacja wizualna, która jest prosta i czytelna. Dominująca pozostaje czerwień jako wyróżnik Personnel Service. Poszczególne elementy nowego brandu są wdrażane od września. Firma po raz pierwszy w nowej odsłonie zaprezentowała się na Forum Ekonomicznym w Karpaczu.
Celem wdrażanych zmian jest ugruntowanie pozycji Personnel Service jako nowoczesnej, odważnej firmy, która na pierwszym miejscu stawia potrzeby klienta oraz kandydata.
– To nowy, ekscytujący rozdział w komunikacji naszej firmy. Z jednej strony nasze podstawowe założenia się nie zmieniają, bo tak działamy od zawsze, ale z drugiej strony, sporo się zmienia. Naszą nową strategię komunikacji napisaliśmy wspólnie z pracownikami i klientami, po uważnym wysłuchaniu tego, co mówią. Na pierwszym miejscu wybijało się to, że według nich „Udowadniamy, że się da”. Nawet jeżeli inni zapewniają, że coś jest niemożliwe, my wielokrotnie znajdujemy sposób. Jesteśmy agencją, która dowozi wyniki i ma na to dowody. Dlatego m.in. jako jedyna firma otworzyliśmy przychodnię medycyny pracy dla pracowników z Ukrainy, rozwinęliśmy usługi zakwaterowania specjalnie dla tej grupy, czy rekrutujemy ponad 50 osób w jedną noc. Wierzymy, że zarówno nasi klienci, jak i kandydaci oczekują konkretnych rozwiązań, efektów, ale też rzetelnego partnera. To im zapewniamy, teraz także w warstwie komunikacyjnej i wizualnej – podkreśla Krzysztof Inglot, Prezes Zarządu Personnel Service SA.
Udowadniamy, że się da
Personnel Service w swojej nowej strategii marki stawia na silny przekaz „Udowadniamy, że się da”. To obietnica skierowana w stronę klientów i kandydatów, którzy szukają stabilnych, wiarygodnych partnerów, zaangażowanych w rozwiązywanie ich problemów. Klienci, którzy szukają w swoim otoczeniu doświadczonej firmy, która szanuje ich czas, mogą liczyć na Personnel Service, bo tu znajdą gwarancję i pewność realizacji. Dzięki temu klienci i kandydaci mają poczucie, że ich potrzeby są zawsze na pierwszym miejscu, ale odbywa się to w bezpiecznym i pewnym otoczeniu dużej firmy o ugruntowanej pozycji.
Ważnym elementem rozwoju brandu jest komunikacja kreowana w oparciu o merytorykę z zakresu rynku pracy i opisywania biznesu z punktu widzenia rozwiązania problemów klientów. Tego typu narracja jest wdrażana przede wszystkim na kanałach social media marki na Facebooku i LinkedIn.
Wyróżniający się brand
Warstwa wizualna nowej strategii komunikacji Personnel Service została opracowana przez wrocławską agencję brandingową NECON. Jest ona oparta na wyrazistej typografii i jej układzie. Wszystko po to, aby komunikacja była czytelna, prosta, oszczędzająca czas klientów i kandydatów. Dominująca i wszechobecna pozostaje czerwień, ale została ona uzupełniona jasną zielenią lub lawendą.
- Praca nad nową odsłoną komunikacji wizualnej Personnel Service była dla naszego zespołu ciekawym wyzwaniem. Sektor HR rządzi się zupełnie innymi prawami niż inne branże i nieczęsto możemy pozwolić sobie na puszczenie wodzy fantazji w fazie prac koncepcyjnych. Tym razem jednak, dzięki doświadczeniu i otwartości na nowe pomysły teamu marketingu i komunikacji oraz znalezieniu wspólnego języka, mieliśmy szansę wdrożenia ambitnej i odważnej identyfikacji wizualnej, wykraczającej poza standardowe, sztywne branżowe ramy. Poprzez ten udany proces zmiany Personnel Service pozycjonuje się w zupełnie nowym miejscu, dając wyraz swojemu umiejętnemu dostosowywaniu się do wymagań stawianych przez nowoczesnymi brandami – mówi Krzyszof Nowak, CEO w NECON.
Nową odsłonę Personnel Service można już zobaczyć na kanałach social media marki oraz materiałach reklamowych. Kolejnym krokiem jest odświeżenie aktualnej strony internetowej firmy.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.