Komunikaty PR

„Udowadniamy, że się da”, czyli rozwój brandu Personnel Service

2021-10-19  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Klaudia Łoś
ZOOM bsc

Wiązana 22g
04-680 Warszawa
klaudia.los|zoom-bsc.pl| |klaudia.los|zoom-bsc.pl
534 011 711
zoom-bsc.pl/
Do pobrania IP ( 0.06 MB )

Personnel Service rozwija swój brand w oparciu o obietnicę marki „Udowadniamy, że się da”. Jednym z jej podstawowych założeń jest bycie zaangażowanym w rozwiązywanie problemów klientów i kandydatów.  Firma wierzy, że jest to możliwe przez połączenie jakości i bezpieczeństwa dużej agencji z dostępnością i zaangażowaniem małego podmiotu. Uzupełnieniem nowej strategii komunikacji jest odświeżona identyfikacja wizualna, która jest prosta i czytelna. Dominująca pozostaje czerwień jako wyróżnik Personnel Service. Poszczególne elementy nowego brandu są wdrażane od września. Firma po raz pierwszy w nowej odsłonie zaprezentowała się na Forum Ekonomicznym w Karpaczu.

Celem wdrażanych zmian jest ugruntowanie pozycji Personnel Service jako nowoczesnej, odważnej firmy, która na pierwszym miejscu stawia potrzeby klienta oraz kandydata.

– To nowy, ekscytujący rozdział w komunikacji naszej firmy. Z jednej strony nasze podstawowe założenia się nie zmieniają, bo tak działamy od zawsze, ale z drugiej strony, sporo się zmienia. Naszą nową strategię komunikacji napisaliśmy wspólnie z pracownikami i klientami, po uważnym wysłuchaniu tego, co mówią. Na pierwszym miejscu wybijało się to, że według nich „Udowadniamy, że się da”. Nawet jeżeli inni zapewniają, że coś jest niemożliwe, my wielokrotnie znajdujemy sposób. Jesteśmy agencją, która dowozi wyniki i ma na to dowody. Dlatego m.in. jako jedyna firma otworzyliśmy przychodnię medycyny pracy dla pracowników z Ukrainy, rozwinęliśmy usługi zakwaterowania specjalnie dla tej grupy, czy rekrutujemy ponad 50 osób w jedną noc. Wierzymy, że zarówno nasi klienci, jak i kandydaci oczekują konkretnych rozwiązań, efektów, ale też rzetelnego partnera. To im zapewniamy, teraz także w warstwie komunikacyjnej i wizualnej – podkreśla Krzysztof Inglot, Prezes Zarządu Personnel Service SA.

Udowadniamy, że się da

Personnel Service w swojej nowej strategii marki stawia na silny przekaz „Udowadniamy, że się da”. To obietnica skierowana w stronę klientów i kandydatów, którzy szukają stabilnych, wiarygodnych partnerów, zaangażowanych w rozwiązywanie ich problemów. Klienci, którzy szukają w swoim otoczeniu doświadczonej firmy, która szanuje ich czas, mogą liczyć na Personnel Service, bo tu znajdą gwarancję i pewność realizacji. Dzięki temu klienci i kandydaci mają poczucie, że ich potrzeby są zawsze na pierwszym miejscu, ale odbywa się to w bezpiecznym i pewnym otoczeniu dużej firmy o ugruntowanej pozycji.

Ważnym elementem rozwoju brandu jest komunikacja kreowana w oparciu o merytorykę z zakresu rynku pracy i opisywania biznesu z punktu widzenia rozwiązania problemów klientów. Tego typu narracja jest wdrażana przede wszystkim na kanałach social media marki na Facebooku i LinkedIn.

Wyróżniający się brand

Warstwa wizualna nowej strategii komunikacji Personnel Service została opracowana przez wrocławską agencję brandingową NECON. Jest ona oparta na wyrazistej typografii i jej układzie. Wszystko po to, aby komunikacja była czytelna, prosta, oszczędzająca czas klientów i kandydatów. Dominująca i wszechobecna pozostaje czerwień, ale została ona uzupełniona jasną zielenią lub lawendą.

- Praca nad nową odsłoną komunikacji wizualnej Personnel Service była dla naszego zespołu ciekawym wyzwaniem. Sektor HR rządzi się zupełnie innymi prawami niż inne branże i nieczęsto możemy pozwolić sobie na puszczenie wodzy fantazji w fazie prac koncepcyjnych. Tym razem jednak, dzięki doświadczeniu i otwartości na nowe pomysły teamu marketingu i komunikacji oraz znalezieniu wspólnego języka, mieliśmy szansę wdrożenia ambitnej i odważnej identyfikacji wizualnej, wykraczającej poza standardowe, sztywne branżowe ramy. Poprzez ten udany proces zmiany Personnel Service pozycjonuje się w zupełnie nowym miejscu, dając wyraz swojemu umiejętnemu dostosowywaniu się do wymagań stawianych przez nowoczesnymi brandami – mówi Krzyszof Nowak, CEO w NECON.

Nową odsłonę Personnel Service można już zobaczyć na kanałach social media marki oraz materiałach reklamowych. Kolejnym krokiem jest odświeżenie aktualnej strony internetowej firmy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ZOOM bsc
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji Biuro prasowe
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.