Komunikaty PR

„Udowadniamy, że się da”, czyli rozwój brandu Personnel Service

2021-10-19  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Klaudia Łoś
ZOOM bsc

Wiązana 22g
04-680 Warszawa
klaudia.los|zoom-bsc.pl| |klaudia.los|zoom-bsc.pl
534 011 711
zoom-bsc.pl/
Do pobrania IP ( 0.06 MB )

Personnel Service rozwija swój brand w oparciu o obietnicę marki „Udowadniamy, że się da”. Jednym z jej podstawowych założeń jest bycie zaangażowanym w rozwiązywanie problemów klientów i kandydatów.  Firma wierzy, że jest to możliwe przez połączenie jakości i bezpieczeństwa dużej agencji z dostępnością i zaangażowaniem małego podmiotu. Uzupełnieniem nowej strategii komunikacji jest odświeżona identyfikacja wizualna, która jest prosta i czytelna. Dominująca pozostaje czerwień jako wyróżnik Personnel Service. Poszczególne elementy nowego brandu są wdrażane od września. Firma po raz pierwszy w nowej odsłonie zaprezentowała się na Forum Ekonomicznym w Karpaczu.

Celem wdrażanych zmian jest ugruntowanie pozycji Personnel Service jako nowoczesnej, odważnej firmy, która na pierwszym miejscu stawia potrzeby klienta oraz kandydata.

– To nowy, ekscytujący rozdział w komunikacji naszej firmy. Z jednej strony nasze podstawowe założenia się nie zmieniają, bo tak działamy od zawsze, ale z drugiej strony, sporo się zmienia. Naszą nową strategię komunikacji napisaliśmy wspólnie z pracownikami i klientami, po uważnym wysłuchaniu tego, co mówią. Na pierwszym miejscu wybijało się to, że według nich „Udowadniamy, że się da”. Nawet jeżeli inni zapewniają, że coś jest niemożliwe, my wielokrotnie znajdujemy sposób. Jesteśmy agencją, która dowozi wyniki i ma na to dowody. Dlatego m.in. jako jedyna firma otworzyliśmy przychodnię medycyny pracy dla pracowników z Ukrainy, rozwinęliśmy usługi zakwaterowania specjalnie dla tej grupy, czy rekrutujemy ponad 50 osób w jedną noc. Wierzymy, że zarówno nasi klienci, jak i kandydaci oczekują konkretnych rozwiązań, efektów, ale też rzetelnego partnera. To im zapewniamy, teraz także w warstwie komunikacyjnej i wizualnej – podkreśla Krzysztof Inglot, Prezes Zarządu Personnel Service SA.

Udowadniamy, że się da

Personnel Service w swojej nowej strategii marki stawia na silny przekaz „Udowadniamy, że się da”. To obietnica skierowana w stronę klientów i kandydatów, którzy szukają stabilnych, wiarygodnych partnerów, zaangażowanych w rozwiązywanie ich problemów. Klienci, którzy szukają w swoim otoczeniu doświadczonej firmy, która szanuje ich czas, mogą liczyć na Personnel Service, bo tu znajdą gwarancję i pewność realizacji. Dzięki temu klienci i kandydaci mają poczucie, że ich potrzeby są zawsze na pierwszym miejscu, ale odbywa się to w bezpiecznym i pewnym otoczeniu dużej firmy o ugruntowanej pozycji.

Ważnym elementem rozwoju brandu jest komunikacja kreowana w oparciu o merytorykę z zakresu rynku pracy i opisywania biznesu z punktu widzenia rozwiązania problemów klientów. Tego typu narracja jest wdrażana przede wszystkim na kanałach social media marki na Facebooku i LinkedIn.

Wyróżniający się brand

Warstwa wizualna nowej strategii komunikacji Personnel Service została opracowana przez wrocławską agencję brandingową NECON. Jest ona oparta na wyrazistej typografii i jej układzie. Wszystko po to, aby komunikacja była czytelna, prosta, oszczędzająca czas klientów i kandydatów. Dominująca i wszechobecna pozostaje czerwień, ale została ona uzupełniona jasną zielenią lub lawendą.

- Praca nad nową odsłoną komunikacji wizualnej Personnel Service była dla naszego zespołu ciekawym wyzwaniem. Sektor HR rządzi się zupełnie innymi prawami niż inne branże i nieczęsto możemy pozwolić sobie na puszczenie wodzy fantazji w fazie prac koncepcyjnych. Tym razem jednak, dzięki doświadczeniu i otwartości na nowe pomysły teamu marketingu i komunikacji oraz znalezieniu wspólnego języka, mieliśmy szansę wdrożenia ambitnej i odważnej identyfikacji wizualnej, wykraczającej poza standardowe, sztywne branżowe ramy. Poprzez ten udany proces zmiany Personnel Service pozycjonuje się w zupełnie nowym miejscu, dając wyraz swojemu umiejętnemu dostosowywaniu się do wymagań stawianych przez nowoczesnymi brandami – mówi Krzyszof Nowak, CEO w NECON.

Nową odsłonę Personnel Service można już zobaczyć na kanałach social media marki oraz materiałach reklamowych. Kolejnym krokiem jest odświeżenie aktualnej strony internetowej firmy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ZOOM bsc
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.