Komunikaty PR

Łukasz Walkiewicz na stanowisku naczelnego AutoMotyw.com

2021-08-31  |  11:00
Biuro prasowe

Łukasz Walkiewicz został redaktorem naczelnym portalu motoryzacyjnego AutoMotyw.com. Poza prowadzeniem serwisu odpowiadać będzie także za rozwój jego profili społecznościowych oraz kanału na YouTube.

AutoMotyw jest projektem, którzy tworzą ludzie z pasją do czterech kółek, ale także otwarci na nowe technologie i świadomi sposobu konsumpcji współczesnych mediów. Najświeższymi wiadomościami ze świata motoryzacji chcemy więc dzielimy się z czytelnikami nie tylko na naszym portalu. Równolegle prowadzimy profile na Instagramie, Facebooku czy Twitterze. Mamy też własny kanał na YouTube oraz aplikację mobilną – mówi Łukasz Walkiewicz, redaktor naczelny AutoMotyw.com.

Walkiewicz z serwisem związany jest od samego początku. Odpowiadał za redakcję treści na stronę oraz zdjęcia i produkcję materiałów wideo. Wcześniej współpracował z Business Insider Polska, gdzie przez trzy lata rozwijał sekcję Motoryzacja. Był również prezenterem magazynu internetowego Auto Świat GO!. Swoją pasję do czterech kółek realizował także współpracując z markami samochodowymi przy tworzeniu treści merytorycznych na ich blogi. Pierwsze szlify dziennikarskie zdobył w otwockim Tygodniku Regionalnym.

 

***

AutoMotyw.com to portal motoryzacyjny skierowany do ludzi ciekawych świata, otwartych na postęp i nowoczesne technologie powiązane z elektromobilnością i lifestylem. Poza nowinkami technicznym oraz obszernym katalogiem samochodów i ich testów, czytelniczy znajdą tu wartościowe materiały poradnikowe z obszaru zmieniającego się prawa czy finansów. Treści serwisu dostępne są także w kanałach social media, takich jak Instagram, Facebook, Twitter i YouTube oraz aplikacji mobilnej. Więcej informacji na www.automotyw.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.