Łukasz Wasiuta nowym dyrektorem ds. komunikacji i promocji w Fundacji „Na Ratune
Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową
Ślężna 114s/1
53-111 Wrocław
klaudia.smolarska|naratunek.org| |klaudia.smolarska|naratunek.org
728923530
www.naratunek.org
W rezultacie trwającego kilka tygodni procesu rekrutacji i selekcji z dniem 13 grudnia 2021 r. stery działu komunikacji i promocji instytucji, która od 30 lat wspiera leczenie dzieci chorych na raka z całej Polski przejął Łukasz Wasiuta. Annie Apel, Prezes Zarządu Fundacji, zależało na znalezieniu managera charakteryzującego się nie tylko wieloletnim doświadczeniem biznesowym, ale również wysoką wrażliwością na potrzeby dzieci oraz ich rodziców.
- Fundacja jest obecnie na etapie opracowania nowej strategii. Planujemy rozpocząć innowacyjne projekty, które będą wspierać dzieci i ich rodziców w chorobie nowotworowej z kliniki „Przylądek Nadziei”- lokalnie, ale również na terenie całego kraju - mówi Anna Apel Prezes Zarządu Fundacji „Na Ratunek dzieciom z chorobą nowotworową”. - Dążymy również do pozyskania nowych partnerów w wielu obszarach. W związku z tym szukaliśmy osoby o podejściu biznesowym, posiadającej kompetencje z obszaru promocji i marketingu oraz doświadczenie w realizowaniu ogólnopolskich projektów. Łukasz Wasiuta to idealna osoba na stanowisko dyrektora ds. komunikacji i promocji. Jestem pewna, że jego wiedza, umiejętności i predyspozycje pozwolą nam jeszcze lepiej wypełniać misję Fundacji – dodaje Anna Apel
W polskim środowisku marketingowo-biznesowym Łukasz Wasiuta to rozpoznawalna postać. Był managerem w największych wrocławskich agencjach public relations jak również współzałożycielem jednej z agencji marketingowych a po godzinach spełnia się jako redaktor naczelny „Akademii Kulinarnej od nauki do sztuki kulinarnej”.
- Powołanie na to stanowisko to dla mnie wielki zaszczyt i zobowiązanie. Po ponad 12 latach pracy w biznesie, zdecydowałem się włączyć w działalność jednej z czołowych instytucji dobroczynnych w Polsce. Angaż do Fundacji to dla mnie osobiste wyzwanie i nowy rozdział w życiu. – mówi Łukasz Wasiuta. - W nowej roli wykorzystam moje doświadczenie w budowaniu długotrwałych relacji medialnych oraz biznesowych, które przynosiły konkretne rezultaty i miały pozytywny wpływ na przedsiębiorstwa i instytucje, z którymi dotąd współpracowałem. Obok doświadczenia wniosę w działalność działu komunikacji i promocji myślenie strategiczne, kreatywność oraz filozofię współtworzenia projektów z partnerami z różnych sektorów – zapowiada Łukasz Wasiuta. - Bardzo liczę, że wspólnie z całym zespołem wzniesiemy Fundację na wyższy poziom.
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.