Komunikaty PR

Under Ski Tower wzmacnia team produkcyjny

2023-02-17  |  12:00
Biuro prasowe

Do studia Under Ski Tower dołączyły Zuzanna Michalska jako producent oraz Dominika Tomczyk, jako chief process officer, łącząc kompetencje kierownika produkcji i producenta wykonawczego.

Zuzanna Michalska ma kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji. Przed dołączeniem do zespołu Under Ski Tower pracowała dla Onetu, gdzie jako producent kreatywny zajmowała się głównie branded content wideo i audio. Wcześniej jako Business Owner Storia / Executive producer produkowała audio, poprzedzając to doświadczeniem ponad 10-letniej pracy w telewizji TVN przy największych formatach stacji i realizacjach live takich, jak: Mam Talent, X Factor, Top Model, Mali Giganci, Sopot Festival, czy Orange Warsaw Festival. 

Na stanowisku producenta Zuzanna Michalska będzie odpowiadać za realizacjęformatów telewizyjnych, digitalowych i szukać nowych, ciekawych rozwiązań produkcyjnych dla klientów Studia Under Ski Tower.

Liczę, że moje dotychczasowe doświadczenie z różnych obszarów produkcji od dużych realizacji tv live, po podcasty i perspektywa, którą daje, stanie się wartością dla Under Ski Tower i pozwoli na proponowanie oryginalnych rozwiązań, zawsze w najlepszym interesie klienta i w trosce o kontent najwyższej jakości – mówi Zuzanna Michalska, producent w Under Ski Tower. 

Dominika Tomczyk od ponad 20 lat jest związana z produkcją filmową i polską kinematografią. Budując swoją obecną pozycję zawodową przeszła przez wszystkie szczeble kariery zawodowej poczynając od asystentki producenta wykonawczego po producenta wykonawczego. Jest absolwentką wydziału organizacji produkcji PWSFiTV w Łodzi oraz podyplomowych studiów prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma na swoim koncie udział przy produkcji kilkudziesięciu filmów fabularnych, w tym między innymi takich tytułów jak : „Quo Vadis”, „Galerianki”, „Rewers”, „Różyczka”, „Sala Samobójców”, „Baby są jakieś inne”, „Jesteś Bogiem,” , „Pan T”, „Czarny Mercedes” oraz „Mój Dług”, a także seriali TV takich jak: „Krew z Krwi”, „Wszystko przed nami”, „2 XL”, „ Dziewczyny ze Lwowa” oraz „Młody Piłsudski” oraz filmów dokumentalnych m.in.: „Victoria Jerzego Franciszka Kulczyckiego", „Post restante”, „My Cichociemni. Głosy żyjących” , „Komeda .A soundtrack for a life”, „Ostatni Klezmer”. Współpracowała m.in.: z Janem AP. Kaczmarkiem, Michałem Lorencem, Włodzimierzem Pawlikiem, Jerzym Satanowskim, Atanasem Valkov. 

Dominika Tomczyk dołączyła zespołu odpowiedzialnego za produkcje fabularne Under Ski Tower. Na stanowisku chief process officer będzie łączyła funkcje producenta wykonawczego i kierownika produkcji.

Do współpracy z Under Ski Tower skłoniło mnie niestandardowe podejście do założeń produkcyjnych i nowe możliwości w zakresie produkcji fabularnej. Nie bez znaczenia był również fakt, że właściwe od razu mogłam przystąpić do realizacji nowych projektów – mówi Dominika Tomczyk, chief process officer w Under Ski Tower. 

Zuzanna Michalska i Dominika Tomczyk to kolejne osoby, które w ostatnim czasie dołączyły do zespołu budowanego przez Pawła Jóźwika, head of production w Under Ski Tower. 

Studio Under Ski Tower stworzone w ramach grupy wyspecjalizowanych spółek skupionych wokół OTO Film zajmuje się produkcją seriali, filmów pełnometrażowych i dokumentalnych, a także programów telewizyjnych.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.