Komunikaty PR

Under Ski Tower wzmacnia team produkcyjny

2023-02-17  |  12:00
Biuro prasowe

Do studia Under Ski Tower dołączyły Zuzanna Michalska jako producent oraz Dominika Tomczyk, jako chief process officer, łącząc kompetencje kierownika produkcji i producenta wykonawczego.

Zuzanna Michalska ma kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji. Przed dołączeniem do zespołu Under Ski Tower pracowała dla Onetu, gdzie jako producent kreatywny zajmowała się głównie branded content wideo i audio. Wcześniej jako Business Owner Storia / Executive producer produkowała audio, poprzedzając to doświadczeniem ponad 10-letniej pracy w telewizji TVN przy największych formatach stacji i realizacjach live takich, jak: Mam Talent, X Factor, Top Model, Mali Giganci, Sopot Festival, czy Orange Warsaw Festival. 

Na stanowisku producenta Zuzanna Michalska będzie odpowiadać za realizacjęformatów telewizyjnych, digitalowych i szukać nowych, ciekawych rozwiązań produkcyjnych dla klientów Studia Under Ski Tower.

Liczę, że moje dotychczasowe doświadczenie z różnych obszarów produkcji od dużych realizacji tv live, po podcasty i perspektywa, którą daje, stanie się wartością dla Under Ski Tower i pozwoli na proponowanie oryginalnych rozwiązań, zawsze w najlepszym interesie klienta i w trosce o kontent najwyższej jakości – mówi Zuzanna Michalska, producent w Under Ski Tower. 

Dominika Tomczyk od ponad 20 lat jest związana z produkcją filmową i polską kinematografią. Budując swoją obecną pozycję zawodową przeszła przez wszystkie szczeble kariery zawodowej poczynając od asystentki producenta wykonawczego po producenta wykonawczego. Jest absolwentką wydziału organizacji produkcji PWSFiTV w Łodzi oraz podyplomowych studiów prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma na swoim koncie udział przy produkcji kilkudziesięciu filmów fabularnych, w tym między innymi takich tytułów jak : „Quo Vadis”, „Galerianki”, „Rewers”, „Różyczka”, „Sala Samobójców”, „Baby są jakieś inne”, „Jesteś Bogiem,” , „Pan T”, „Czarny Mercedes” oraz „Mój Dług”, a także seriali TV takich jak: „Krew z Krwi”, „Wszystko przed nami”, „2 XL”, „ Dziewczyny ze Lwowa” oraz „Młody Piłsudski” oraz filmów dokumentalnych m.in.: „Victoria Jerzego Franciszka Kulczyckiego", „Post restante”, „My Cichociemni. Głosy żyjących” , „Komeda .A soundtrack for a life”, „Ostatni Klezmer”. Współpracowała m.in.: z Janem AP. Kaczmarkiem, Michałem Lorencem, Włodzimierzem Pawlikiem, Jerzym Satanowskim, Atanasem Valkov. 

Dominika Tomczyk dołączyła zespołu odpowiedzialnego za produkcje fabularne Under Ski Tower. Na stanowisku chief process officer będzie łączyła funkcje producenta wykonawczego i kierownika produkcji.

Do współpracy z Under Ski Tower skłoniło mnie niestandardowe podejście do założeń produkcyjnych i nowe możliwości w zakresie produkcji fabularnej. Nie bez znaczenia był również fakt, że właściwe od razu mogłam przystąpić do realizacji nowych projektów – mówi Dominika Tomczyk, chief process officer w Under Ski Tower. 

Zuzanna Michalska i Dominika Tomczyk to kolejne osoby, które w ostatnim czasie dołączyły do zespołu budowanego przez Pawła Jóźwika, head of production w Under Ski Tower. 

Studio Under Ski Tower stworzone w ramach grupy wyspecjalizowanych spółek skupionych wokół OTO Film zajmuje się produkcją seriali, filmów pełnometrażowych i dokumentalnych, a także programów telewizyjnych.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.