Komunikaty PR

Under Ski Tower wzmacnia team produkcyjny

2023-02-17  |  12:00
Biuro prasowe

Do studia Under Ski Tower dołączyły Zuzanna Michalska jako producent oraz Dominika Tomczyk, jako chief process officer, łącząc kompetencje kierownika produkcji i producenta wykonawczego.

Zuzanna Michalska ma kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji. Przed dołączeniem do zespołu Under Ski Tower pracowała dla Onetu, gdzie jako producent kreatywny zajmowała się głównie branded content wideo i audio. Wcześniej jako Business Owner Storia / Executive producer produkowała audio, poprzedzając to doświadczeniem ponad 10-letniej pracy w telewizji TVN przy największych formatach stacji i realizacjach live takich, jak: Mam Talent, X Factor, Top Model, Mali Giganci, Sopot Festival, czy Orange Warsaw Festival. 

Na stanowisku producenta Zuzanna Michalska będzie odpowiadać za realizacjęformatów telewizyjnych, digitalowych i szukać nowych, ciekawych rozwiązań produkcyjnych dla klientów Studia Under Ski Tower.

Liczę, że moje dotychczasowe doświadczenie z różnych obszarów produkcji od dużych realizacji tv live, po podcasty i perspektywa, którą daje, stanie się wartością dla Under Ski Tower i pozwoli na proponowanie oryginalnych rozwiązań, zawsze w najlepszym interesie klienta i w trosce o kontent najwyższej jakości – mówi Zuzanna Michalska, producent w Under Ski Tower. 

Dominika Tomczyk od ponad 20 lat jest związana z produkcją filmową i polską kinematografią. Budując swoją obecną pozycję zawodową przeszła przez wszystkie szczeble kariery zawodowej poczynając od asystentki producenta wykonawczego po producenta wykonawczego. Jest absolwentką wydziału organizacji produkcji PWSFiTV w Łodzi oraz podyplomowych studiów prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma na swoim koncie udział przy produkcji kilkudziesięciu filmów fabularnych, w tym między innymi takich tytułów jak : „Quo Vadis”, „Galerianki”, „Rewers”, „Różyczka”, „Sala Samobójców”, „Baby są jakieś inne”, „Jesteś Bogiem,” , „Pan T”, „Czarny Mercedes” oraz „Mój Dług”, a także seriali TV takich jak: „Krew z Krwi”, „Wszystko przed nami”, „2 XL”, „ Dziewczyny ze Lwowa” oraz „Młody Piłsudski” oraz filmów dokumentalnych m.in.: „Victoria Jerzego Franciszka Kulczyckiego", „Post restante”, „My Cichociemni. Głosy żyjących” , „Komeda .A soundtrack for a life”, „Ostatni Klezmer”. Współpracowała m.in.: z Janem AP. Kaczmarkiem, Michałem Lorencem, Włodzimierzem Pawlikiem, Jerzym Satanowskim, Atanasem Valkov. 

Dominika Tomczyk dołączyła zespołu odpowiedzialnego za produkcje fabularne Under Ski Tower. Na stanowisku chief process officer będzie łączyła funkcje producenta wykonawczego i kierownika produkcji.

Do współpracy z Under Ski Tower skłoniło mnie niestandardowe podejście do założeń produkcyjnych i nowe możliwości w zakresie produkcji fabularnej. Nie bez znaczenia był również fakt, że właściwe od razu mogłam przystąpić do realizacji nowych projektów – mówi Dominika Tomczyk, chief process officer w Under Ski Tower. 

Zuzanna Michalska i Dominika Tomczyk to kolejne osoby, które w ostatnim czasie dołączyły do zespołu budowanego przez Pawła Jóźwika, head of production w Under Ski Tower. 

Studio Under Ski Tower stworzone w ramach grupy wyspecjalizowanych spółek skupionych wokół OTO Film zajmuje się produkcją seriali, filmów pełnometrażowych i dokumentalnych, a także programów telewizyjnych.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.