Komunikaty PR

Usługa antykryzysowa-LoveBrands Relations oferuje 2h darmowych konsultacji

2020-03-20  |  14:35
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf. pras ( 0.23 MB )

Sieć 3AW i LoveBrands Relations promują swoje usługi antykryzysowe kampanią w kanałach społecznościowych. W Polsce LoveBrands Relations oferuje do 2h konsultacji on-line gratis

Kryzys ma wpływ na wiele obszarów – także na reputację firm i marek. Jak komunikować zmiany organizacyjne będące jego efektem? Czy modyfikować dotychczasową strategię komunikacji? Czy podejmować dodatkowe działania CSR, a jeśli tak, to jak je komunikować? Do udzielenia odpowiedzi na te i inne pytania klientów gotowe są agencje zrzeszone w międzynarodowej sieci 3AW, w tym polska agencja LoveBrands Relations. To dlatego w kanałach społecznościowych m.in. FB, Twitter, Instagram i LinkedIn sieć 3AW uruchomiła kontekstową kampanię promującą swoje usługi w tym zakresie. Ponadto dla firm działających w Polsce i doświadczających właśnie kryzysu LoveBrands Relations do końca marca 2020 oferuje do 2h bezpłatnych konsultacji on-line.

 

W ostatnim czasie wielu klientów zwracało się do nas z pytaniami dotyczącymi strategii komunikacyjnych i planowanych aktywności w kontekście kryzysu, którego doświadczamy. Nasi stali klienci na takie doradztwo mogą liczyć od ręki. Wiemy jednak, że wciąż na rynku wiele firm nie współpracuje na stałe z agencjami doradztwa komunikacyjnego. Menedżerowie z tych firm są często pozostawieni sami sobie. Muszą na własną rękę podejmować decyzje, które czasem mogą być kosztowne dla wizerunku ich firm i marek. To dlatego chcieliśmy im przypomnieć, że w każdej chwili można i warto skorzystać z porady ekspertów, którzy komunikacją zajmują się na co dzień, i zaoferować bezpłatnie do 2h konsultacji kryzysowych – oczywiście on-line, zgodnie z zasadą #zostańwdomu. 

Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Relations

 

Jak firmy mogą skorzystać z oferty agencji strategicznej LoveBrands Relations? Na potrzeby akcji firma założyła adres e-mailowy konsultacje_kryzysowe@lbrelations.pl, na który firmy mogą nadsyłać informacje o chęci skorzystania z bezpłatnych konsultacji on-line. Jak wyjaśnia Dorota Bieniek-Kaska, firma LoveBrands Relations już od początku tygodnia pracuje w 100% zdalnie, więc nie stanowi to jakiegokolwiek problemu. Konsultacje mogą się odbywać za pośrednictwem Microsoft Teams lub Skype.

 

Kampania, którą właśnie uruchomiła w swoich kanałach społecznościowych agencja LoveBrands Relations, jest adaptacją kreacji stworzonej przez sieć 3AW na potrzeby wszystkich agencji afiliowanych, a jest ich już ponad 20 na całym świecie. Wszystkie łączy gotowość do kreowania na potrzeby klientów szeroko zakrojonych strategii komunikacyjnych obejmujących m.in. komunikację marketingową, PR i komunikację kryzysową oraz komunikację digitalową, a także eventy, w tym te promowane poprzez streaming on-line. Sieć ma cztery główne biura: w Meksyku, Brazylii, USA i Hiszpanii. LoveBrands Relations dołączyła do niej w maju 2019.

 

Więcej informacji udzieli:Joanna NiemiecWiceprezes i Główny Strateg LoveBrands Relationstel. +48 570 840 485 e-mail: joanna.niemiec@lbrelations.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju

Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.

Robotyka i SI

Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.

Sport

Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.