Usługa antykryzysowa-LoveBrands Relations oferuje 2h darmowych konsultacji
LoveBrands Relations
Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Sieć 3AW i LoveBrands Relations promują swoje usługi antykryzysowe kampanią w kanałach społecznościowych. W Polsce LoveBrands Relations oferuje do 2h konsultacji on-line gratis
Kryzys ma wpływ na wiele obszarów – także na reputację firm i marek. Jak komunikować zmiany organizacyjne będące jego efektem? Czy modyfikować dotychczasową strategię komunikacji? Czy podejmować dodatkowe działania CSR, a jeśli tak, to jak je komunikować? Do udzielenia odpowiedzi na te i inne pytania klientów gotowe są agencje zrzeszone w międzynarodowej sieci 3AW, w tym polska agencja LoveBrands Relations. To dlatego w kanałach społecznościowych m.in. FB, Twitter, Instagram i LinkedIn sieć 3AW uruchomiła kontekstową kampanię promującą swoje usługi w tym zakresie. Ponadto dla firm działających w Polsce i doświadczających właśnie kryzysu LoveBrands Relations do końca marca 2020 oferuje do 2h bezpłatnych konsultacji on-line.
W ostatnim czasie wielu klientów zwracało się do nas z pytaniami dotyczącymi strategii komunikacyjnych i planowanych aktywności w kontekście kryzysu, którego doświadczamy. Nasi stali klienci na takie doradztwo mogą liczyć od ręki. Wiemy jednak, że wciąż na rynku wiele firm nie współpracuje na stałe z agencjami doradztwa komunikacyjnego. Menedżerowie z tych firm są często pozostawieni sami sobie. Muszą na własną rękę podejmować decyzje, które czasem mogą być kosztowne dla wizerunku ich firm i marek. To dlatego chcieliśmy im przypomnieć, że w każdej chwili można i warto skorzystać z porady ekspertów, którzy komunikacją zajmują się na co dzień, i zaoferować bezpłatnie do 2h konsultacji kryzysowych – oczywiście on-line, zgodnie z zasadą #zostańwdomu.
Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Relations
Jak firmy mogą skorzystać z oferty agencji strategicznej LoveBrands Relations? Na potrzeby akcji firma założyła adres e-mailowy konsultacje_kryzysowe@lbrelations.pl, na który firmy mogą nadsyłać informacje o chęci skorzystania z bezpłatnych konsultacji on-line. Jak wyjaśnia Dorota Bieniek-Kaska, firma LoveBrands Relations już od początku tygodnia pracuje w 100% zdalnie, więc nie stanowi to jakiegokolwiek problemu. Konsultacje mogą się odbywać za pośrednictwem Microsoft Teams lub Skype.
Kampania, którą właśnie uruchomiła w swoich kanałach społecznościowych agencja LoveBrands Relations, jest adaptacją kreacji stworzonej przez sieć 3AW na potrzeby wszystkich agencji afiliowanych, a jest ich już ponad 20 na całym świecie. Wszystkie łączy gotowość do kreowania na potrzeby klientów szeroko zakrojonych strategii komunikacyjnych obejmujących m.in. komunikację marketingową, PR i komunikację kryzysową oraz komunikację digitalową, a także eventy, w tym te promowane poprzez streaming on-line. Sieć ma cztery główne biura: w Meksyku, Brazylii, USA i Hiszpanii. LoveBrands Relations dołączyła do niej w maju 2019.
Więcej informacji udzieli:Joanna NiemiecWiceprezes i Główny Strateg LoveBrands Relationstel. +48 570 840 485 e-mail: joanna.niemiec@lbrelations.pl

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.