Komunikaty PR

Usługa antykryzysowa-LoveBrands Relations oferuje 2h darmowych konsultacji

2020-03-20  |  14:35
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf. pras ( 0.23 MB )

Sieć 3AW i LoveBrands Relations promują swoje usługi antykryzysowe kampanią w kanałach społecznościowych. W Polsce LoveBrands Relations oferuje do 2h konsultacji on-line gratis

Kryzys ma wpływ na wiele obszarów – także na reputację firm i marek. Jak komunikować zmiany organizacyjne będące jego efektem? Czy modyfikować dotychczasową strategię komunikacji? Czy podejmować dodatkowe działania CSR, a jeśli tak, to jak je komunikować? Do udzielenia odpowiedzi na te i inne pytania klientów gotowe są agencje zrzeszone w międzynarodowej sieci 3AW, w tym polska agencja LoveBrands Relations. To dlatego w kanałach społecznościowych m.in. FB, Twitter, Instagram i LinkedIn sieć 3AW uruchomiła kontekstową kampanię promującą swoje usługi w tym zakresie. Ponadto dla firm działających w Polsce i doświadczających właśnie kryzysu LoveBrands Relations do końca marca 2020 oferuje do 2h bezpłatnych konsultacji on-line.

 

W ostatnim czasie wielu klientów zwracało się do nas z pytaniami dotyczącymi strategii komunikacyjnych i planowanych aktywności w kontekście kryzysu, którego doświadczamy. Nasi stali klienci na takie doradztwo mogą liczyć od ręki. Wiemy jednak, że wciąż na rynku wiele firm nie współpracuje na stałe z agencjami doradztwa komunikacyjnego. Menedżerowie z tych firm są często pozostawieni sami sobie. Muszą na własną rękę podejmować decyzje, które czasem mogą być kosztowne dla wizerunku ich firm i marek. To dlatego chcieliśmy im przypomnieć, że w każdej chwili można i warto skorzystać z porady ekspertów, którzy komunikacją zajmują się na co dzień, i zaoferować bezpłatnie do 2h konsultacji kryzysowych – oczywiście on-line, zgodnie z zasadą #zostańwdomu. 

Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Relations

 

Jak firmy mogą skorzystać z oferty agencji strategicznej LoveBrands Relations? Na potrzeby akcji firma założyła adres e-mailowy konsultacje_kryzysowe@lbrelations.pl, na który firmy mogą nadsyłać informacje o chęci skorzystania z bezpłatnych konsultacji on-line. Jak wyjaśnia Dorota Bieniek-Kaska, firma LoveBrands Relations już od początku tygodnia pracuje w 100% zdalnie, więc nie stanowi to jakiegokolwiek problemu. Konsultacje mogą się odbywać za pośrednictwem Microsoft Teams lub Skype.

 

Kampania, którą właśnie uruchomiła w swoich kanałach społecznościowych agencja LoveBrands Relations, jest adaptacją kreacji stworzonej przez sieć 3AW na potrzeby wszystkich agencji afiliowanych, a jest ich już ponad 20 na całym świecie. Wszystkie łączy gotowość do kreowania na potrzeby klientów szeroko zakrojonych strategii komunikacyjnych obejmujących m.in. komunikację marketingową, PR i komunikację kryzysową oraz komunikację digitalową, a także eventy, w tym te promowane poprzez streaming on-line. Sieć ma cztery główne biura: w Meksyku, Brazylii, USA i Hiszpanii. LoveBrands Relations dołączyła do niej w maju 2019.

 

Więcej informacji udzieli:Joanna NiemiecWiceprezes i Główny Strateg LoveBrands Relationstel. +48 570 840 485 e-mail: joanna.niemiec@lbrelations.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis Biuro prasowe
2024-03-29 | 11:00

Synertime prowadzi biuro prasowe Vis Plantis

W marcu 2024 r. do grona klientów warszawskiej agencji PR Synertime dołączyła firma Vis Plantis. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru public
Media i PR McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie
2024-03-26 | 09:00

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie

Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w
Media i PR Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
2024-03-26 | 01:00

Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.