Komunikaty PR

Usługa antykryzysowa-LoveBrands Relations oferuje 2h darmowych konsultacji

2020-03-20  |  14:35
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf. pras ( 0.23 MB )

Sieć 3AW i LoveBrands Relations promują swoje usługi antykryzysowe kampanią w kanałach społecznościowych. W Polsce LoveBrands Relations oferuje do 2h konsultacji on-line gratis

Kryzys ma wpływ na wiele obszarów – także na reputację firm i marek. Jak komunikować zmiany organizacyjne będące jego efektem? Czy modyfikować dotychczasową strategię komunikacji? Czy podejmować dodatkowe działania CSR, a jeśli tak, to jak je komunikować? Do udzielenia odpowiedzi na te i inne pytania klientów gotowe są agencje zrzeszone w międzynarodowej sieci 3AW, w tym polska agencja LoveBrands Relations. To dlatego w kanałach społecznościowych m.in. FB, Twitter, Instagram i LinkedIn sieć 3AW uruchomiła kontekstową kampanię promującą swoje usługi w tym zakresie. Ponadto dla firm działających w Polsce i doświadczających właśnie kryzysu LoveBrands Relations do końca marca 2020 oferuje do 2h bezpłatnych konsultacji on-line.

 

W ostatnim czasie wielu klientów zwracało się do nas z pytaniami dotyczącymi strategii komunikacyjnych i planowanych aktywności w kontekście kryzysu, którego doświadczamy. Nasi stali klienci na takie doradztwo mogą liczyć od ręki. Wiemy jednak, że wciąż na rynku wiele firm nie współpracuje na stałe z agencjami doradztwa komunikacyjnego. Menedżerowie z tych firm są często pozostawieni sami sobie. Muszą na własną rękę podejmować decyzje, które czasem mogą być kosztowne dla wizerunku ich firm i marek. To dlatego chcieliśmy im przypomnieć, że w każdej chwili można i warto skorzystać z porady ekspertów, którzy komunikacją zajmują się na co dzień, i zaoferować bezpłatnie do 2h konsultacji kryzysowych – oczywiście on-line, zgodnie z zasadą #zostańwdomu. 

Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Relations

 

Jak firmy mogą skorzystać z oferty agencji strategicznej LoveBrands Relations? Na potrzeby akcji firma założyła adres e-mailowy konsultacje_kryzysowe@lbrelations.pl, na który firmy mogą nadsyłać informacje o chęci skorzystania z bezpłatnych konsultacji on-line. Jak wyjaśnia Dorota Bieniek-Kaska, firma LoveBrands Relations już od początku tygodnia pracuje w 100% zdalnie, więc nie stanowi to jakiegokolwiek problemu. Konsultacje mogą się odbywać za pośrednictwem Microsoft Teams lub Skype.

 

Kampania, którą właśnie uruchomiła w swoich kanałach społecznościowych agencja LoveBrands Relations, jest adaptacją kreacji stworzonej przez sieć 3AW na potrzeby wszystkich agencji afiliowanych, a jest ich już ponad 20 na całym świecie. Wszystkie łączy gotowość do kreowania na potrzeby klientów szeroko zakrojonych strategii komunikacyjnych obejmujących m.in. komunikację marketingową, PR i komunikację kryzysową oraz komunikację digitalową, a także eventy, w tym te promowane poprzez streaming on-line. Sieć ma cztery główne biura: w Meksyku, Brazylii, USA i Hiszpanii. LoveBrands Relations dołączyła do niej w maju 2019.

 

Więcej informacji udzieli:Joanna NiemiecWiceprezes i Główny Strateg LoveBrands Relationstel. +48 570 840 485 e-mail: joanna.niemiec@lbrelations.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.