Komunikaty PR

Utytułowany zawodnik sportów sylwetkowych Piotr Borecki ambasadorem GymBeam

2023-05-26  |  12:00

Na początku roku do grona ambasadorów marki dołączyło kilku sławnych influencerów związanych ze sportem i zdrowym odżywianiem. Wśród nich znalazła się Anna Karcz – zawodniczka bikini fitness, znany youtuber ajthepolishamerican – Adam Modzelewski, Natalia Grzyb – licencjonowana trenerka personalna oraz eksperci z zakresu dietetyki – Anna Hryshchenko i Mariusz Mróz. Od maja 2023 roku do zespołu dołącza również Piotr Borecki – trener personalny i utytułowany zawodnik konkursów kulturystycznych.

Współpraca z influencerami to nieodłączna część strategii marketingowej GymBeam. Stawiamy przede wszystkim na osoby aktywne na różnych platformach społecznościowych, które mają szerokie grono odbiorców, a ich wartości są zgodne z ideą naszej marki. Jesteśmy przekonani, że nawiązanie współpracy z Piotrem Boreckim pozwoli nam na dotarcie do kolejnych grup docelowych, które nam zaufają i dołączą do grona stałych klientów. Wierzymy, że dzięki współpracy z nowymi ambasadorami umocnimy naszą pozycję jako najszybciej rozwijającej się marki w regionie CEE mówi Peter Rak, Regional Country Manager GymBeam.

Piotr Borecki to nie tylko trener personalny i zawodowy szkoleniowiec, ale także aktywny zawodnik sportów sylwetkowych z imponującymi osiągnięciami. W 2014 roku zdobył mistrzostwo Europy oraz wicemistrzostwo świata w kulturystyce. Ma status zawodowca Pro League i jest jednym z nielicznych Polaków w historii, którzy zakwalifikowali się do najbardziej prestiżowych zawodów na świecie, jakimi są Mr Olympia w Las Vegas. W mediach społecznościowych inspiruje innych do zmiany stylu życia i podejmowania aktywności fizycznej.

Większość osób kojarzy mnie ze sceny kulturystycznej i z działalności w kanałach społecznościowych. Na co dzień pracuję jako trener personalny i prowadzę treningi online. Aktualnie jestem w sezonie startowym, który rozpocząłem w Irlandii jako zawodnik ligi PRO, zajmując 5. miejsce w kategorii classic physique. To dla mnie ogromny sukces, jednak moje ambicje sięgają znacznie dalej – w kierunku zawodów Mr Olympia. Bardzo się cieszę, że marka GymBeam będzie mi towarzyszyć w przygotowaniach do kolejnych zawodów, na które wybieram się do Meksyku i Kolumbii mówi Piotr Borecki.

Idea marki skupia się na promowaniu aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Jednym z elementów strategii GymBeam jest stałe rozszerzanie portfolio współprac z nowymi influencerami i dotarcie do nowych grup odbiorców. Dzięki temu marka umacnia swoją pozycję na obecnych rynkach i rozwija dalej swoją działalność.

--------------------------------

GymBeam to jedna z najszybciej rozwijających się marek fitness w regionie CEE i najszybciej rozwijający się e-sklep w segmencie odżywek dla sportowców w regionie CEE. Jest obecny na 15 rynkach m.in.: na Słowacji, w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech czy we Włoszech i na Węgrzech. W ofercie posiada suplementy diety dla sportowców, zdrową żywność oraz odzież sportową i sprzęt do ćwiczeń. Jest właścicielem marek: GymBeam, Strix, VanaVita, BeastPink, XBEAM. Jest także dystrybutorem ponad 120 marek i ponad 5000 produktów. Marka została założona przez Dalibora Cicmana w 2014 roku na Słowacji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.