Komunikaty PR

Utytułowany zawodnik sportów sylwetkowych Piotr Borecki ambasadorem GymBeam

2023-05-26  |  12:00

Na początku roku do grona ambasadorów marki dołączyło kilku sławnych influencerów związanych ze sportem i zdrowym odżywianiem. Wśród nich znalazła się Anna Karcz – zawodniczka bikini fitness, znany youtuber ajthepolishamerican – Adam Modzelewski, Natalia Grzyb – licencjonowana trenerka personalna oraz eksperci z zakresu dietetyki – Anna Hryshchenko i Mariusz Mróz. Od maja 2023 roku do zespołu dołącza również Piotr Borecki – trener personalny i utytułowany zawodnik konkursów kulturystycznych.

Współpraca z influencerami to nieodłączna część strategii marketingowej GymBeam. Stawiamy przede wszystkim na osoby aktywne na różnych platformach społecznościowych, które mają szerokie grono odbiorców, a ich wartości są zgodne z ideą naszej marki. Jesteśmy przekonani, że nawiązanie współpracy z Piotrem Boreckim pozwoli nam na dotarcie do kolejnych grup docelowych, które nam zaufają i dołączą do grona stałych klientów. Wierzymy, że dzięki współpracy z nowymi ambasadorami umocnimy naszą pozycję jako najszybciej rozwijającej się marki w regionie CEE mówi Peter Rak, Regional Country Manager GymBeam.

Piotr Borecki to nie tylko trener personalny i zawodowy szkoleniowiec, ale także aktywny zawodnik sportów sylwetkowych z imponującymi osiągnięciami. W 2014 roku zdobył mistrzostwo Europy oraz wicemistrzostwo świata w kulturystyce. Ma status zawodowca Pro League i jest jednym z nielicznych Polaków w historii, którzy zakwalifikowali się do najbardziej prestiżowych zawodów na świecie, jakimi są Mr Olympia w Las Vegas. W mediach społecznościowych inspiruje innych do zmiany stylu życia i podejmowania aktywności fizycznej.

Większość osób kojarzy mnie ze sceny kulturystycznej i z działalności w kanałach społecznościowych. Na co dzień pracuję jako trener personalny i prowadzę treningi online. Aktualnie jestem w sezonie startowym, który rozpocząłem w Irlandii jako zawodnik ligi PRO, zajmując 5. miejsce w kategorii classic physique. To dla mnie ogromny sukces, jednak moje ambicje sięgają znacznie dalej – w kierunku zawodów Mr Olympia. Bardzo się cieszę, że marka GymBeam będzie mi towarzyszyć w przygotowaniach do kolejnych zawodów, na które wybieram się do Meksyku i Kolumbii mówi Piotr Borecki.

Idea marki skupia się na promowaniu aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Jednym z elementów strategii GymBeam jest stałe rozszerzanie portfolio współprac z nowymi influencerami i dotarcie do nowych grup odbiorców. Dzięki temu marka umacnia swoją pozycję na obecnych rynkach i rozwija dalej swoją działalność.

--------------------------------

GymBeam to jedna z najszybciej rozwijających się marek fitness w regionie CEE i najszybciej rozwijający się e-sklep w segmencie odżywek dla sportowców w regionie CEE. Jest obecny na 15 rynkach m.in.: na Słowacji, w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech czy we Włoszech i na Węgrzech. W ofercie posiada suplementy diety dla sportowców, zdrową żywność oraz odzież sportową i sprzęt do ćwiczeń. Jest właścicielem marek: GymBeam, Strix, VanaVita, BeastPink, XBEAM. Jest także dystrybutorem ponad 120 marek i ponad 5000 produktów. Marka została założona przez Dalibora Cicmana w 2014 roku na Słowacji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.