Komunikaty PR

Utytułowany zawodnik sportów sylwetkowych Piotr Borecki ambasadorem GymBeam

2023-05-26  |  12:00

Na początku roku do grona ambasadorów marki dołączyło kilku sławnych influencerów związanych ze sportem i zdrowym odżywianiem. Wśród nich znalazła się Anna Karcz – zawodniczka bikini fitness, znany youtuber ajthepolishamerican – Adam Modzelewski, Natalia Grzyb – licencjonowana trenerka personalna oraz eksperci z zakresu dietetyki – Anna Hryshchenko i Mariusz Mróz. Od maja 2023 roku do zespołu dołącza również Piotr Borecki – trener personalny i utytułowany zawodnik konkursów kulturystycznych.

Współpraca z influencerami to nieodłączna część strategii marketingowej GymBeam. Stawiamy przede wszystkim na osoby aktywne na różnych platformach społecznościowych, które mają szerokie grono odbiorców, a ich wartości są zgodne z ideą naszej marki. Jesteśmy przekonani, że nawiązanie współpracy z Piotrem Boreckim pozwoli nam na dotarcie do kolejnych grup docelowych, które nam zaufają i dołączą do grona stałych klientów. Wierzymy, że dzięki współpracy z nowymi ambasadorami umocnimy naszą pozycję jako najszybciej rozwijającej się marki w regionie CEE mówi Peter Rak, Regional Country Manager GymBeam.

Piotr Borecki to nie tylko trener personalny i zawodowy szkoleniowiec, ale także aktywny zawodnik sportów sylwetkowych z imponującymi osiągnięciami. W 2014 roku zdobył mistrzostwo Europy oraz wicemistrzostwo świata w kulturystyce. Ma status zawodowca Pro League i jest jednym z nielicznych Polaków w historii, którzy zakwalifikowali się do najbardziej prestiżowych zawodów na świecie, jakimi są Mr Olympia w Las Vegas. W mediach społecznościowych inspiruje innych do zmiany stylu życia i podejmowania aktywności fizycznej.

Większość osób kojarzy mnie ze sceny kulturystycznej i z działalności w kanałach społecznościowych. Na co dzień pracuję jako trener personalny i prowadzę treningi online. Aktualnie jestem w sezonie startowym, który rozpocząłem w Irlandii jako zawodnik ligi PRO, zajmując 5. miejsce w kategorii classic physique. To dla mnie ogromny sukces, jednak moje ambicje sięgają znacznie dalej – w kierunku zawodów Mr Olympia. Bardzo się cieszę, że marka GymBeam będzie mi towarzyszyć w przygotowaniach do kolejnych zawodów, na które wybieram się do Meksyku i Kolumbii mówi Piotr Borecki.

Idea marki skupia się na promowaniu aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Jednym z elementów strategii GymBeam jest stałe rozszerzanie portfolio współprac z nowymi influencerami i dotarcie do nowych grup odbiorców. Dzięki temu marka umacnia swoją pozycję na obecnych rynkach i rozwija dalej swoją działalność.

--------------------------------

GymBeam to jedna z najszybciej rozwijających się marek fitness w regionie CEE i najszybciej rozwijający się e-sklep w segmencie odżywek dla sportowców w regionie CEE. Jest obecny na 15 rynkach m.in.: na Słowacji, w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech czy we Włoszech i na Węgrzech. W ofercie posiada suplementy diety dla sportowców, zdrową żywność oraz odzież sportową i sprzęt do ćwiczeń. Jest właścicielem marek: GymBeam, Strix, VanaVita, BeastPink, XBEAM. Jest także dystrybutorem ponad 120 marek i ponad 5000 produktów. Marka została założona przez Dalibora Cicmana w 2014 roku na Słowacji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.