Komunikaty PR

Utytułowany zawodnik sportów sylwetkowych Piotr Borecki ambasadorem GymBeam

2023-05-26  |  12:00

Na początku roku do grona ambasadorów marki dołączyło kilku sławnych influencerów związanych ze sportem i zdrowym odżywianiem. Wśród nich znalazła się Anna Karcz – zawodniczka bikini fitness, znany youtuber ajthepolishamerican – Adam Modzelewski, Natalia Grzyb – licencjonowana trenerka personalna oraz eksperci z zakresu dietetyki – Anna Hryshchenko i Mariusz Mróz. Od maja 2023 roku do zespołu dołącza również Piotr Borecki – trener personalny i utytułowany zawodnik konkursów kulturystycznych.

Współpraca z influencerami to nieodłączna część strategii marketingowej GymBeam. Stawiamy przede wszystkim na osoby aktywne na różnych platformach społecznościowych, które mają szerokie grono odbiorców, a ich wartości są zgodne z ideą naszej marki. Jesteśmy przekonani, że nawiązanie współpracy z Piotrem Boreckim pozwoli nam na dotarcie do kolejnych grup docelowych, które nam zaufają i dołączą do grona stałych klientów. Wierzymy, że dzięki współpracy z nowymi ambasadorami umocnimy naszą pozycję jako najszybciej rozwijającej się marki w regionie CEE mówi Peter Rak, Regional Country Manager GymBeam.

Piotr Borecki to nie tylko trener personalny i zawodowy szkoleniowiec, ale także aktywny zawodnik sportów sylwetkowych z imponującymi osiągnięciami. W 2014 roku zdobył mistrzostwo Europy oraz wicemistrzostwo świata w kulturystyce. Ma status zawodowca Pro League i jest jednym z nielicznych Polaków w historii, którzy zakwalifikowali się do najbardziej prestiżowych zawodów na świecie, jakimi są Mr Olympia w Las Vegas. W mediach społecznościowych inspiruje innych do zmiany stylu życia i podejmowania aktywności fizycznej.

Większość osób kojarzy mnie ze sceny kulturystycznej i z działalności w kanałach społecznościowych. Na co dzień pracuję jako trener personalny i prowadzę treningi online. Aktualnie jestem w sezonie startowym, który rozpocząłem w Irlandii jako zawodnik ligi PRO, zajmując 5. miejsce w kategorii classic physique. To dla mnie ogromny sukces, jednak moje ambicje sięgają znacznie dalej – w kierunku zawodów Mr Olympia. Bardzo się cieszę, że marka GymBeam będzie mi towarzyszyć w przygotowaniach do kolejnych zawodów, na które wybieram się do Meksyku i Kolumbii mówi Piotr Borecki.

Idea marki skupia się na promowaniu aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Jednym z elementów strategii GymBeam jest stałe rozszerzanie portfolio współprac z nowymi influencerami i dotarcie do nowych grup odbiorców. Dzięki temu marka umacnia swoją pozycję na obecnych rynkach i rozwija dalej swoją działalność.

--------------------------------

GymBeam to jedna z najszybciej rozwijających się marek fitness w regionie CEE i najszybciej rozwijający się e-sklep w segmencie odżywek dla sportowców w regionie CEE. Jest obecny na 15 rynkach m.in.: na Słowacji, w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech czy we Włoszech i na Węgrzech. W ofercie posiada suplementy diety dla sportowców, zdrową żywność oraz odzież sportową i sprzęt do ćwiczeń. Jest właścicielem marek: GymBeam, Strix, VanaVita, BeastPink, XBEAM. Jest także dystrybutorem ponad 120 marek i ponad 5000 produktów. Marka została założona przez Dalibora Cicmana w 2014 roku na Słowacji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.