Komunikaty PR

Vasco Electronics nagrodził laureatów plebiscytu #Hashtagi Roku 2020

2021-07-07  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Grzegorz Koper
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
grzegorz.koper|goodonepr.pl| |grzegorz.koper|goodonepr.pl
+ 48 796 996 267
www.goodonepr.pl

W piątek 2 lipca odbyła się gala plebiscytu #Hashtagi Roku 2020. Wydarzenie miało na celu wyróżnić najciekawszych twórców publikujących w sieci. Za jego organizację odpowiadała platforma wspierania polskiej sceny twórców internetowych See Bloggers. Tegoroczną edycję imprezy wsparła firma Vasco Electronics. Krakowski producent tłumaczy głosowych ufundował nagrody sześciu twórcom internetowym, w tym dwóm związanym z podróżami.

Gala plebiscytu #Hashtagi Roku odbyła się w łódzkiej Scenie Monopolis. Wieczorne wydarzenie uświetniła swoim występem Magda Bereda. Impreza, jak co roku, przyciągnęła dużą rzeszę twórców. W najnowszej odsłonie plebiscytu również nagrodzono influencerów szczególnie wyróżniających się swoją działalnością oraz treściami, które zamieszczają w sieci. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Globstory w kategorii YouTuber Roku, Ola Tatka nagrodzona za bycie Instagramerem Roku i Kasia Szklarczyk jako Osoba Publiczna Aktywna w Sieci. Łącznie wyróżniono 14 osób (nagrodzono w 9 kategoriach oraz przyznano 5 nagród specjalnych). Partnerem wydarzenia została krakowska spółka Vasco Electronics, sponsorując kategorię YouTuber Roku. Dodatkowo firma wybrała kilku laureatów, którym ufundowała swoje nagrody. Jedną z nich był tłumacz elektroniczny Vasco Translator M3.

– Produkujemy nowoczesne urządzenia przełamujące bariery w komunikacji. Stąd wiemy, jak istotną rolę w dzisiejszym świecie pełnią nowe media, technologia i sieci społecznościowe. Cieszymy się, że mogliśmy ufundować nagrody dla części laureatów, a szczególnie dla Globstory i Taste & Travel, którzy zajmują się bliską nam tematyką podróżniczą. Ich twórczość stanowi inspirację dla tysięcy osób, a sami wyróżnieni we wspaniały sposób pokazują, jak można relacjonować wyjazdy i przybliżać odległe miejsca – mówi Natalia Rączka, PR & Influencer Marketing Specialist w Vasco Electronics.

Vasco Electronics to polska firma, która jest jednym z czołowych producentów tłumaczy elektronicznych na świecie. Ma kilkanaście zagranicznych przedstawicielstw handlowych. Jej produkty dostępne są w krajach europejskich, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie oraz w państwach Azji Południowo-Wschodniej. Vasco Electronics zadebiutowało też w Japonii. Pod koniec marca tego roku, na tamtejszej platformie crowdfundingowej Makuake, jej flagowy produkt – Vasco Translator M3 zdobył w przedsprzedaży blisko milion złotych. Został też nagrodzony w Niemczech nagrodą Red Dot Design Award, która nazywana jest „Oscarem designu”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.