Komunikaty PR

Vasco Electronics nagrodził laureatów plebiscytu #Hashtagi Roku 2020

2021-07-07  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Grzegorz Koper
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
grzegorz.koper|goodonepr.pl| |grzegorz.koper|goodonepr.pl
+ 48 796 996 267
www.goodonepr.pl

W piątek 2 lipca odbyła się gala plebiscytu #Hashtagi Roku 2020. Wydarzenie miało na celu wyróżnić najciekawszych twórców publikujących w sieci. Za jego organizację odpowiadała platforma wspierania polskiej sceny twórców internetowych See Bloggers. Tegoroczną edycję imprezy wsparła firma Vasco Electronics. Krakowski producent tłumaczy głosowych ufundował nagrody sześciu twórcom internetowym, w tym dwóm związanym z podróżami.

Gala plebiscytu #Hashtagi Roku odbyła się w łódzkiej Scenie Monopolis. Wieczorne wydarzenie uświetniła swoim występem Magda Bereda. Impreza, jak co roku, przyciągnęła dużą rzeszę twórców. W najnowszej odsłonie plebiscytu również nagrodzono influencerów szczególnie wyróżniających się swoją działalnością oraz treściami, które zamieszczają w sieci. Wśród laureatów znaleźli się m.in. Globstory w kategorii YouTuber Roku, Ola Tatka nagrodzona za bycie Instagramerem Roku i Kasia Szklarczyk jako Osoba Publiczna Aktywna w Sieci. Łącznie wyróżniono 14 osób (nagrodzono w 9 kategoriach oraz przyznano 5 nagród specjalnych). Partnerem wydarzenia została krakowska spółka Vasco Electronics, sponsorując kategorię YouTuber Roku. Dodatkowo firma wybrała kilku laureatów, którym ufundowała swoje nagrody. Jedną z nich był tłumacz elektroniczny Vasco Translator M3.

– Produkujemy nowoczesne urządzenia przełamujące bariery w komunikacji. Stąd wiemy, jak istotną rolę w dzisiejszym świecie pełnią nowe media, technologia i sieci społecznościowe. Cieszymy się, że mogliśmy ufundować nagrody dla części laureatów, a szczególnie dla Globstory i Taste & Travel, którzy zajmują się bliską nam tematyką podróżniczą. Ich twórczość stanowi inspirację dla tysięcy osób, a sami wyróżnieni we wspaniały sposób pokazują, jak można relacjonować wyjazdy i przybliżać odległe miejsca – mówi Natalia Rączka, PR & Influencer Marketing Specialist w Vasco Electronics.

Vasco Electronics to polska firma, która jest jednym z czołowych producentów tłumaczy elektronicznych na świecie. Ma kilkanaście zagranicznych przedstawicielstw handlowych. Jej produkty dostępne są w krajach europejskich, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie oraz w państwach Azji Południowo-Wschodniej. Vasco Electronics zadebiutowało też w Japonii. Pod koniec marca tego roku, na tamtejszej platformie crowdfundingowej Makuake, jej flagowy produkt – Vasco Translator M3 zdobył w przedsprzedaży blisko milion złotych. Został też nagrodzony w Niemczech nagrodą Red Dot Design Award, która nazywana jest „Oscarem designu”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.