Komunikaty PR

VOLVO zostaje wyłącznym partnerem Cinema City IMAX® w Czechach

2024-05-29  |  11:00
Biuro prasowe

Firma New Age Advertising, pełniąca funkcję oddziału New Age Media w Czechach, podpisała roczny kontrakt z Volvo Car Czech Republic na sponsoring kina Cinema City IMAX® w praskim CH Atrium Flora.

New Age Advertising, dom sprzedaży reklamy kinowej w sieci kin Cinema City w Czechach i na Słowacji, zawarła roczną umowę na sponsoring sali kinowej Cinema City IMAX® Flora z krajowym importerem samochodów marki VOLVO. Na mocy umowy, logo szwedzkiego koncernu samochodowego staje się integralną częścią komunikacji kina IMAX® na stronie internetowej www.cinemacity.cz, a umowa partnerska obejmuje szereg działań marketingowych i komunikacyjnych bezpośrednio w unikalnej przestrzeni Cinema City IMAX®.

Wspólne logo IMAX® VOLVO staje się teraz integralną częścią wszelkiej komunikacji sali kinowej IMAX® w sieciach społecznościowych (Instagram, LinkedIn, Facebook, X). Logo firmy samochodowej będzie także obecne podczas organizacji wydarzeń specjalnych. Samochody VOLVO pojawią się także w holach kinowych. W korytarzu przed salą IMAX® zainstalowano 75-calowy monitor LG SuperSign. Na czterech ekranach plazmowych przez cały czas trwania umowy wyświetlany będzie półminutowy spot reklamowy VOLVO, a po wejściu do sali IMAX® widzowie witani będą spotem sygnowanym IMAX® VOLVO. Współpraca obejmuje także prezentację samochodów VOLVO w Cinema City Letňany oraz Cinema City Nová Karolina w Ostrawie. „Partnerstwo, które zawarliśmy z Volvo, można postrzegać jako ilustrację szerokiej gamy atrakcyjnych i kreatywnych możliwości, jakie oferuje reklama kinowa, które nie ograniczają się do emisji spotów na ekranie” – mówi Renáta Ben, Country Manager NAM/NAA na Czechy i Słowację.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.