VOLVO zostaje wyłącznym partnerem Cinema City IMAX® w Czechach
Firma New Age Advertising, pełniąca funkcję oddziału New Age Media w Czechach, podpisała roczny kontrakt z Volvo Car Czech Republic na sponsoring kina Cinema City IMAX® w praskim CH Atrium Flora.
New Age Advertising, dom sprzedaży reklamy kinowej w sieci kin Cinema City w Czechach i na Słowacji, zawarła roczną umowę na sponsoring sali kinowej Cinema City IMAX® Flora z krajowym importerem samochodów marki VOLVO. Na mocy umowy, logo szwedzkiego koncernu samochodowego staje się integralną częścią komunikacji kina IMAX® na stronie internetowej www.cinemacity.cz, a umowa partnerska obejmuje szereg działań marketingowych i komunikacyjnych bezpośrednio w unikalnej przestrzeni Cinema City IMAX®.
Wspólne logo IMAX® VOLVO staje się teraz integralną częścią wszelkiej komunikacji sali kinowej IMAX® w sieciach społecznościowych (Instagram, LinkedIn, Facebook, X). Logo firmy samochodowej będzie także obecne podczas organizacji wydarzeń specjalnych. Samochody VOLVO pojawią się także w holach kinowych. W korytarzu przed salą IMAX® zainstalowano 75-calowy monitor LG SuperSign. Na czterech ekranach plazmowych przez cały czas trwania umowy wyświetlany będzie półminutowy spot reklamowy VOLVO, a po wejściu do sali IMAX® widzowie witani będą spotem sygnowanym IMAX® VOLVO. Współpraca obejmuje także prezentację samochodów VOLVO w Cinema City Letňany oraz Cinema City Nová Karolina w Ostrawie. „Partnerstwo, które zawarliśmy z Volvo, można postrzegać jako ilustrację szerokiej gamy atrakcyjnych i kreatywnych możliwości, jakie oferuje reklama kinowa, które nie ograniczają się do emisji spotów na ekranie” – mówi Renáta Ben, Country Manager NAM/NAA na Czechy i Słowację.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.