Komunikaty PR

VOLVO zostaje wyłącznym partnerem Cinema City IMAX® w Czechach

2024-05-29  |  11:00
Biuro prasowe

Firma New Age Advertising, pełniąca funkcję oddziału New Age Media w Czechach, podpisała roczny kontrakt z Volvo Car Czech Republic na sponsoring kina Cinema City IMAX® w praskim CH Atrium Flora.

New Age Advertising, dom sprzedaży reklamy kinowej w sieci kin Cinema City w Czechach i na Słowacji, zawarła roczną umowę na sponsoring sali kinowej Cinema City IMAX® Flora z krajowym importerem samochodów marki VOLVO. Na mocy umowy, logo szwedzkiego koncernu samochodowego staje się integralną częścią komunikacji kina IMAX® na stronie internetowej www.cinemacity.cz, a umowa partnerska obejmuje szereg działań marketingowych i komunikacyjnych bezpośrednio w unikalnej przestrzeni Cinema City IMAX®.

Wspólne logo IMAX® VOLVO staje się teraz integralną częścią wszelkiej komunikacji sali kinowej IMAX® w sieciach społecznościowych (Instagram, LinkedIn, Facebook, X). Logo firmy samochodowej będzie także obecne podczas organizacji wydarzeń specjalnych. Samochody VOLVO pojawią się także w holach kinowych. W korytarzu przed salą IMAX® zainstalowano 75-calowy monitor LG SuperSign. Na czterech ekranach plazmowych przez cały czas trwania umowy wyświetlany będzie półminutowy spot reklamowy VOLVO, a po wejściu do sali IMAX® widzowie witani będą spotem sygnowanym IMAX® VOLVO. Współpraca obejmuje także prezentację samochodów VOLVO w Cinema City Letňany oraz Cinema City Nová Karolina w Ostrawie. „Partnerstwo, które zawarliśmy z Volvo, można postrzegać jako ilustrację szerokiej gamy atrakcyjnych i kreatywnych możliwości, jakie oferuje reklama kinowa, które nie ograniczają się do emisji spotów na ekranie” – mówi Renáta Ben, Country Manager NAM/NAA na Czechy i Słowację.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.