W imię bezpieczeństwa marek w Internecie – RTB House dołącza do GARM
RTB House, globalna firma dostarczająca nowoczesne technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie, przystąpiło do stowarzyszenia GARM (The Global Alliance for Responsible Media). Ten kluczowy partnerski projekt to dla RTB House kolejny krok w kierunku jeszcze większego zaangażowania na rzecz bezpieczeństwa marek w Internecie oraz starań o bardziej odpowiedzialny wirtualny ekosystem.
GARM to organizacja powstała w 2019 roku z inicjatywy WFA (World Federation of Advertisers), która za cel obrała walkę ze szkodliwymi treściami w Internecie oraz możliwością ich monetyzowania za pośrednictwem reklam. The Global Alliance for Responsible Media to wyjątkowy projekt, który z powodzeniem jednoczy siłę i wiedzę wydawców, agencji mediowych, dostawców oraz krajowych partnerów – każdy ze stowarzyszonych podmiotów odgrywa kluczową rolę we wspólnych działaniach na rzecz priorytetyzacji bezpieczeństwa w Internecie.
Do największych globalnych członków zrzeszonych w ramach GARM należą dziś takie marki jak Adidas, Microsoft, Havas Media czy LinkedIn. RTB House zasili to prestiżowe grono swoją ekspertyzą z dziedziny ochrony prywatności oraz reklamowych rozwiązań cookieless, opartych na algorytmach Deep Learning. Firma dołączy do specjalnej grupy projektowej skoncentrowanej na kluczowych zagadnieniach dotyczących odpowiedzialności i bezpieczeństwa w sieci, takich jak:
- Stworzenie wspólnej definicji GARM dot. szkodliwych treści
- Opracowanie standardów raportowania GARM dot. szkodliwych treści
- Opieka i niezależny nadzór nad kwestiami działań dot. bezpieczeństwa marki, prowadzenia integracji oraz raportowania
- Opracowanie narzędzi pozwalających na lepsze zarządzanie treściami sąsiadującymi z reklamami marki
Jako RTB House mamy obowiązek chronić zarówno marki, jak i użytkowników przed szkodliwymi treściami, zapewniając reklamodawcom najskuteczniejsze rozwiązania w zakresie brand safety. Dlatego z dumą dołączamy do zaszczytnego grona członków GARM, aby wspólnie podjąć wyzwanie nad opracowaniem spójnych i przejrzystych wytycznych reklamy online. Dla naszej firmy to kolejny krok w celu zrealizowania misji dbałości o bezpieczeństwo marki w Internecie – mówi Andrzej Surkont, dyrektor działu Global Inventory Partnerships w RTB House.
Jesteśmy szczęśliwi z dołączenia RTB House do naszego rosnącego grona liderów sfery digital, którzy wspólnie podjęli walkę o stworzenie sprawiedliwszego i bardziej odpowiedzialnego krajobrazu mediów cyfrowych. RTB House, jako firma stawiająca na bezpieczeństwo marek i autorzy nowoczesnej technologii świetnie współgrającej z podjętymi przez GARM wyzwaniami, to cenny partner w dalszym rozwoju naszej strategii bezpieczeństwa marek w sieci – dodaje Rob Rakowitz, Initiative Lead, GARM
Oprócz dołączenia do globalnej inicjatywy GARM, w 2021 r. RTB House zdobyło również certyfikat TAG (Trustworthy Accountability Group), jednocześnie spełniając wszystkie wymagania organizacji dotyczące certyfikacji w zakresie przeciwdziałania nieuczciwym praktykom. Tym samym algorytmy narzędzi RTB House są zgodne z najwyższymi standardami branżowymi w zakresie monitorowania, wykrywania i blokowania nieprawidłowego ruchu.
---
Informacje dla redaktorów
RTB House to globalna firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach o algorytmy Deep Learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych.
Spółka RTB House została założona w 2012 roku i posiada biura w ponad 30 lokalizacjach na całym świecie, m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Zespół składa się z ponad 500 specjalistów i obsługuje ponad 2000 kampanii dla klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.
Od 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu technologii Deep Learning w 100 procentach algorytmów, RTB House uruchomiła dwa, niezależne od głównego działu R&D, zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.
Więcej informacji na stronie www.rtbhouse.com.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.