Komunikaty PR

W imię bezpieczeństwa marek w Internecie – RTB House dołącza do GARM

2022-06-29  |  10:00

RTB House, globalna firma dostarczająca nowoczesne technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie, przystąpiło do stowarzyszenia GARM (The Global Alliance for Responsible Media). Ten kluczowy partnerski projekt to dla RTB House kolejny krok w kierunku jeszcze większego zaangażowania na rzecz bezpieczeństwa marek w Internecie oraz starań o bardziej odpowiedzialny wirtualny ekosystem. 

GARM to organizacja powstała w 2019 roku z inicjatywy WFA (World Federation of Advertisers), która za cel obrała walkę ze szkodliwymi treściami w Internecie oraz możliwością ich monetyzowania za pośrednictwem reklam. The Global Alliance for Responsible Media to wyjątkowy projekt, który z powodzeniem jednoczy siłę i wiedzę wydawców, agencji mediowych, dostawców oraz krajowych partnerów – każdy ze stowarzyszonych podmiotów odgrywa kluczową rolę we wspólnych działaniach na rzecz priorytetyzacji bezpieczeństwa w Internecie.

Do największych globalnych członków zrzeszonych w ramach GARM należą dziś takie marki jak Adidas, Microsoft, Havas Media czy LinkedIn. RTB House zasili to prestiżowe grono swoją ekspertyzą z dziedziny ochrony prywatności oraz reklamowych rozwiązań cookieless, opartych na algorytmach Deep Learning. Firma dołączy do specjalnej grupy projektowej skoncentrowanej na kluczowych zagadnieniach dotyczących odpowiedzialności i bezpieczeństwa w sieci, takich jak:

  • Stworzenie wspólnej definicji GARM dot. szkodliwych treści
  • Opracowanie standardów raportowania GARM dot. szkodliwych treści
  • Opieka i niezależny nadzór nad kwestiami działań dot. bezpieczeństwa marki, prowadzenia integracji oraz raportowania
  • Opracowanie narzędzi pozwalających na lepsze zarządzanie treściami sąsiadującymi z reklamami marki 

Jako RTB House mamy obowiązek chronić zarówno marki, jak i użytkowników przed szkodliwymi treściami, zapewniając reklamodawcom najskuteczniejsze rozwiązania w zakresie brand safety. Dlatego z dumą dołączamy do zaszczytnego grona członków GARM, aby wspólnie podjąć wyzwanie nad opracowaniem spójnych i przejrzystych wytycznych reklamy online. Dla naszej firmy to kolejny krok w celu zrealizowania misji dbałości o bezpieczeństwo marki w Internecie – mówi Andrzej Surkont, dyrektor działu Global Inventory Partnerships w RTB House.

Jesteśmy szczęśliwi z dołączenia RTB House do naszego rosnącego grona liderów sfery digital, którzy wspólnie podjęli walkę o stworzenie sprawiedliwszego i bardziej odpowiedzialnego krajobrazu mediów cyfrowych. RTB House, jako firma stawiająca na bezpieczeństwo marek i autorzy nowoczesnej technologii świetnie współgrającej z podjętymi przez GARM wyzwaniami, to cenny partner w dalszym rozwoju naszej strategii bezpieczeństwa marek w sieci – dodaje Rob Rakowitz, Initiative Lead, GARM

 

Oprócz dołączenia do globalnej inicjatywy GARM, w 2021 r. RTB House zdobyło również certyfikat TAG (Trustworthy Accountability Group), jednocześnie spełniając wszystkie wymagania organizacji dotyczące certyfikacji w zakresie przeciwdziałania nieuczciwym praktykom. Tym samym algorytmy narzędzi RTB House są zgodne z najwyższymi standardami branżowymi w zakresie monitorowania, wykrywania i blokowania nieprawidłowego ruchu.

---

Informacje dla redaktorów

RTB House to globalna firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach o algorytmy Deep Learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych.

Spółka RTB House została założona w 2012 roku i posiada biura w ponad 30 lokalizacjach na całym świecie, m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Zespół składa się z ponad 500 specjalistów i obsługuje ponad 2000 kampanii dla klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.

Od 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu technologii Deep Learning w 100 procentach algorytmów, RTB House uruchomiła dwa, niezależne od głównego działu R&D, zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.

Więcej informacji na stronie www.rtbhouse.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: .
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.