Wafelkowy mural na 25 urodziny Wafli Familijnych
Pierwsze Wafle Familijne zjechały z taśmy produkcyjnej w zakładach bydgoskiej Jutrzenki w 1995 roku. Marka szybko zrewolucjonizowała kategorię wafli rodzinnych i stała się rynkowym numerem jeden. Na przestrzeni ostatnich 25 lat oferta produktowa rozrosła się do 11 wariantów smakowych, a Wafle Familijne na stałe zagościły w domach Polaków.
Mural, jaki powstał na jednej z bydgoskich kamienic przy ulicy Jagiellońskiej 51, został zaprojektowany przez Karola Banacha, a jego wykonanie powierzono Good Looking Studio.
Grafika ma lekki, radosny przekaz, podkreślający atrybuty produktu oraz polskie i regionalne pochodzenie marki. Za Familijnymi niezmiennie stoi rodzinność, radość ze wspólnie spędzanych chwil i chrupiąca przyjemność. Mural eksponuje międzypokoleniowy charakter marki oraz różnorodne okazje konsumpcji Wafli Familijnych, komunikuje brand jako idealny dla każdego, w każdym miejscu i czasie. Wprawne oko dostrzeże w kompozycji także elementy regionalnej rzeczywistości w postaci motywu bydgoskich spichrzy nad Brdą. Całość grafiki została zakomponowana w konturze swobodnie nawiązującym do kształtu naszego kraju – od gór na południu po nadmorskie plaże na północy, co jeszcze mocniej podkreśla polskość marki. Poprzez motywy urodzinowej zabawy i napis „25 lat”, mural nawiązuje do obchodzonego w tym roku jubileuszu Wafli Familijnych. Całość grafiki wieńczy logo marki Familijne oraz jej przesłanie „Mus je schrupać!’.
To pierwsza w historii tego rodzaju aktywność marki Wafle Familijne w przestrzeni miejskiej. Mural będzie można oglądać do końca roku.
Film z przygotowania muralu można zobaczyć tutaj: https://youtu.be/FN92CWI3vaI

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.