Wafelkowy mural na 25 urodziny Wafli Familijnych
Pierwsze Wafle Familijne zjechały z taśmy produkcyjnej w zakładach bydgoskiej Jutrzenki w 1995 roku. Marka szybko zrewolucjonizowała kategorię wafli rodzinnych i stała się rynkowym numerem jeden. Na przestrzeni ostatnich 25 lat oferta produktowa rozrosła się do 11 wariantów smakowych, a Wafle Familijne na stałe zagościły w domach Polaków.
Mural, jaki powstał na jednej z bydgoskich kamienic przy ulicy Jagiellońskiej 51, został zaprojektowany przez Karola Banacha, a jego wykonanie powierzono Good Looking Studio.
Grafika ma lekki, radosny przekaz, podkreślający atrybuty produktu oraz polskie i regionalne pochodzenie marki. Za Familijnymi niezmiennie stoi rodzinność, radość ze wspólnie spędzanych chwil i chrupiąca przyjemność. Mural eksponuje międzypokoleniowy charakter marki oraz różnorodne okazje konsumpcji Wafli Familijnych, komunikuje brand jako idealny dla każdego, w każdym miejscu i czasie. Wprawne oko dostrzeże w kompozycji także elementy regionalnej rzeczywistości w postaci motywu bydgoskich spichrzy nad Brdą. Całość grafiki została zakomponowana w konturze swobodnie nawiązującym do kształtu naszego kraju – od gór na południu po nadmorskie plaże na północy, co jeszcze mocniej podkreśla polskość marki. Poprzez motywy urodzinowej zabawy i napis „25 lat”, mural nawiązuje do obchodzonego w tym roku jubileuszu Wafli Familijnych. Całość grafiki wieńczy logo marki Familijne oraz jej przesłanie „Mus je schrupać!’.
To pierwsza w historii tego rodzaju aktywność marki Wafle Familijne w przestrzeni miejskiej. Mural będzie można oglądać do końca roku.
Film z przygotowania muralu można zobaczyć tutaj: https://youtu.be/FN92CWI3vaI

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.