Walutomat debiutuje w TV

Serwis wymiany walut Walutomat.pl zadebiutował w kwietniu z kampanią telewizyjną. 10-sekundowy spot emitowany jest w Polsacie, kanałach tematycznych Polsatu oraz TVN. Działania promocyjne obejmują również media internetowe, w tym portale społecznościowe, jak również radio.
Walutomat to największa społecznościowa platforma wymiany walut w Polsce. To także prekursor wymiany walut w Internecie nie tylko w Polsce, ale na świecie. Do tej pory działania marketingowe nie obejmowały stricte kanałów telewizyjnych. Serwis zdecydował się jednak pójść tą drogą.
- Kampania w TV ma na celu przede wszystkim zwiększenie świadomości naszej marki, zachęcenie nowych użytkowników do skorzystania z serwisu. Walutomat ma ugruntowaną pozycję w branży kantorów internetowych, ale chcemy poszerzyć krąg naszych klientów. Telewizja jest najlepszym medium, by dotrzeć do masowego odbiorcy - mówi Magdalena Jasnoch, kierownik działu marketingu i PR Walutomatu.
Spot to pełna wieloklatkowa animacja utrzymana w popularnym stylu flat. Ilustracje i animowane elementy korespondują z aktualnym key visualem oraz komunikacją marki Walutomat. Za koncept kreatywny spotu odpowiada dział marketingu i PR Walutomatu, natomiast realizacją zajął się poznański dom produkcji Oversee.
Poza kampanią w telewizji, równolegle uruchomiona zostaje kampania digital bazująca na zjawisku multi-screeningu (social media, programmatic, YouTube, kanały VOD i duże portale newsowe). Dodatkowym wsparciem dla kampanii będą działania PR content, e-mail marketing oraz kampania w radiu online.
Link do spotu:
https://www.youtube.com/watch?v=SSN513566iY

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.