Komunikaty PR

Waterdrop rozpoczyna współpracę z agencją Rocket Science w zakresie działań PR

2023-02-01  |  15:40
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Waterdrop to firma, która powstała w 2016 roku w Austrii. Marka dba o ekologię, nie wykorzystuje tworzyw sztucznych i konserwantów. W swojej ofercie posiada rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które nadają napojom owocowy smak. Waterdrop przyświecają dwie idee: dbanie o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz ograniczenie produkcji plastiku. Z kolei dla Rocket Science, które wywodzi się z branży technologicznej, to kolejny projekt związany z lifestylem, zdrowiem i ekologią.

 

Współpraca z agencją PR Rocket Science

Jako marka Waterdrop cieszymy się z podjęcia współpracy w Polsce z Rakietami w ramach działań public relations i z liderami opinii. Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Rocket Science ze względu na ekspercką wiedzę i nietuzinkowe pomysły. Chcemy w 2023 rok nadal dostarczać nowoczesne rozwiązania, pomocne w codziennym nawadnianiu, a także stale dbać o środowisko naturalne – mówi Kateřina Navrátilová, Managing partner of Waterdrop CEE.

 

Marka Waterdrop stawia na zrównoważony rozwój, odpowiednie nawodnienie oraz ochronę środowiska – przy ich produkcji o 98 proc. ograniczona jest emisja CO2 oraz zużycie plastiku, w porównaniu z napojami produkowanymi w butelkach. Austriacka marka premium wspiera działania ograniczające zużycie plastiku, dlatego aktywnie współpracuje z organizacją Plastic Bank. Za każdy sprzedany 12-pak kapsułek waterdrop® ze środowiska naturalnego usuwana jest jedna plastikowa butelka.

 

Niezwykle istotne dla nas było podjęcie współpracy z firmą, która prowadzi transparentne działania na rzecz środowiska – m.in. eliminując plastik i równolegle dbając o zdrowie społeczeństwa. To ważne, aby podzielać wspólne wartości. Ochrona planety to nasz obowiązek względem przyszłych pokoleń. Ponadto wszyscy wiemy, jak niezbędne dla zdrowia jest odpowiednie nawodnienie organizmu, jednocześnie jednak nadal wielu z nas nie pije wystarczającej ilości wody. Jako magister inżynier technologii żywności i żywienia widzę potencjał w marce i jej produktach. Potwierdzeniem tego jest nowy inwestor i ambasador Waterdrop, jeden z najbardziej znanych i utytułowanych tenisistów na świecie – Novak Djoković – mówi Karolina Krzeska, CEO Rocket Science Communications.

 

Agencja Rocket Science Communications wspiera w obszarze PR, strategii marki, doradztwie komunikacyjnym oraz social media i influencer marketingu m.in. firmy Infinix, ClickMeeting, NoFluffJobs, SentiOne, Konkurs Bizneswoman Roku Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką oraz 4cv. Jest członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations, czyli SAPR.

 

Kapsułki wspierające regularne nawadnianie organizmu

Poza klasycznymi Microdrinkami, które urozmaicają smak wody, co docenią szczególnie osoby, które za nim nie przepadają, marka Waterdrop w swojej ofercie posiada również kapsułki energetyzujące – Microenergy – zawierające naturalną kofeinę, guaranę lub żeń-szeń. Dostępne są również napoje herbaciane – Microtea – do przyrządzania na ciepło. Zawierają one dodatki karmelu, miodu, trawy cytrynowej czy kwiatu lipy, a także Microlyte – napoje o owocowych smakach, zawierające niezbędne dla osób aktywnych fizycznie elektrolity. Dodatkowo marka dba o środowisko naturalne, oferuje wysokiej jakości kubki i butelki – także termiczne – przeznaczone zarówno do codziennego użytku, jak i lżejsze wersje dla sportowców.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.