Komunikaty PR

Wedel. Z przyjemnością!

2023-04-26  |  01:00
Biuro prasowe

Pod koniec kwietnia marka E.Wedel wystartowała z nową kampanią czekolad mlecznych. Działania te stanowią otwarcie nowej komunikacji marki, wyznaczają kierunek platformy kreatywnej i wprowadzają nowy claim – Wedel. Z przyjemnością!.

'Nowa platforma kreatywna to powrót do korzeni tego, z czym kojarzona jest marka E.Wedel. Wszyscy wiedzą, że E.Wedel to czekolada, a czekolada to… przyjemność! W Wedlu wierzymy, że jest ona kwintesencją życia, a sama czekolada dostarcza drobnej przyjemności na wyciągnięcie ręki. Jemy ją nie tylko kostkami, jak pokazuje większość reklam, naturalne jest to, że sięgamy po cały pasek czy wręcz gryziemy tabliczkę. Nie boimy się też ubrudzić – oblizywanie palców z roztopionej czekolady sprawia nam dodatkową przyjemność. W nowej platformie podkreślamy wszystkie naturalnie przyjemne momenty jedzenia czekolady"

– Karolina Zagórska, Senior Brand Manager w LOTTE Wedel

Nowe spoty ociekają pyszną, mleczną czekoladą, pobudzają zmysły i sprawiają, że chce się jej spróbować. Kreacje otwiera kultowy podpis Emila Wedla, który włąsnoręcznie podpisywał swoje produkty. Towarzyszy im też znany kawałek muzyczny I’m Feeling Good w nowej, jeszcze bardziej sensualnej aranżacji.

Opracowana platforma kreatywna E.Wedel, przygotowana w całości przez Agencję 2012, bazuje na nowym pozycjonowaniu marki, stworzonym we współpracy zespołu marki z Kantar i CPC Brand Consulting. Za realizację spotu wyreżyserowanego przez Marcina Filipka odpowiedzialny był dom produkcyjny WatchOut, postprodukcję wykonał zaś Televisor. Aranżację kultowej piosenki wzięli na siebie SIRENS i Jan Wacław Komar, a realizację dźwięku studio Głośno. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital i social media prowadzi agencja Golden Submarine, a public relations – Walk PR. 

Prezentowane w spotach czekolady mleczne E.Wedel w różnych wariantach smakowych pokazane są w nowych, odmienionych opakowaniach – z charakterystycznym podpisem Emila Wedla i grafikami apetycznych dodatków. Za nową identyfikację i architekturę marki E.Wedel odpowiada agencja Well Rounded Design. Nowe spoty reklamowe będą wyświetlane w TV, kinie oraz w digitalu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.