Komunikaty PR

Wedel. Z przyjemnością!

2023-04-26  |  01:00
Biuro prasowe

Pod koniec kwietnia marka E.Wedel wystartowała z nową kampanią czekolad mlecznych. Działania te stanowią otwarcie nowej komunikacji marki, wyznaczają kierunek platformy kreatywnej i wprowadzają nowy claim – Wedel. Z przyjemnością!.

'Nowa platforma kreatywna to powrót do korzeni tego, z czym kojarzona jest marka E.Wedel. Wszyscy wiedzą, że E.Wedel to czekolada, a czekolada to… przyjemność! W Wedlu wierzymy, że jest ona kwintesencją życia, a sama czekolada dostarcza drobnej przyjemności na wyciągnięcie ręki. Jemy ją nie tylko kostkami, jak pokazuje większość reklam, naturalne jest to, że sięgamy po cały pasek czy wręcz gryziemy tabliczkę. Nie boimy się też ubrudzić – oblizywanie palców z roztopionej czekolady sprawia nam dodatkową przyjemność. W nowej platformie podkreślamy wszystkie naturalnie przyjemne momenty jedzenia czekolady"

– Karolina Zagórska, Senior Brand Manager w LOTTE Wedel

Nowe spoty ociekają pyszną, mleczną czekoladą, pobudzają zmysły i sprawiają, że chce się jej spróbować. Kreacje otwiera kultowy podpis Emila Wedla, który włąsnoręcznie podpisywał swoje produkty. Towarzyszy im też znany kawałek muzyczny I’m Feeling Good w nowej, jeszcze bardziej sensualnej aranżacji.

Opracowana platforma kreatywna E.Wedel, przygotowana w całości przez Agencję 2012, bazuje na nowym pozycjonowaniu marki, stworzonym we współpracy zespołu marki z Kantar i CPC Brand Consulting. Za realizację spotu wyreżyserowanego przez Marcina Filipka odpowiedzialny był dom produkcyjny WatchOut, postprodukcję wykonał zaś Televisor. Aranżację kultowej piosenki wzięli na siebie SIRENS i Jan Wacław Komar, a realizację dźwięku studio Głośno. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital i social media prowadzi agencja Golden Submarine, a public relations – Walk PR. 

Prezentowane w spotach czekolady mleczne E.Wedel w różnych wariantach smakowych pokazane są w nowych, odmienionych opakowaniach – z charakterystycznym podpisem Emila Wedla i grafikami apetycznych dodatków. Za nową identyfikację i architekturę marki E.Wedel odpowiada agencja Well Rounded Design. Nowe spoty reklamowe będą wyświetlane w TV, kinie oraz w digitalu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.