Komunikaty PR

WE!RE FANTASY wchodzi do gry

2022-02-22  |  11:20
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Agencja gamingowa Fantasyexpo po 9 latach od powstania przechodzi restrukturyzację, w wyniku której wyodrębniona zostanie nowa marka - WE!RE FANTASY, która skoncentrowana będzie na świadczeniu kompleksowych usług influencer marketingu w branży gamingowej. Na czele nowej firmy stanie Mateusz Górecki, który obejmie stanowisko Managing Director. 

WE!RE FANTASY wchodzi do gry
Znak rozpoznawczy Fantasyexpo to projekty z największymi markami na rynku, nie tylko technologicznymi i gamingowymi, ale także tymi z branż FMCG, selfcare czy finansowej. Ciągły rozwój, rozbudowa portfolio, a także nowe wyzwania w bardzo dynamicznej dziedzinie doprowadziły do decyzji o powstaniu nowej marki. WE!RE FANTASY bazując na długoletnim doświadczeniu pracowników i  wypracowanych narzędziach w jeszcze bardziej wyspecjalizowany sposób, ma dostarczać klientom najlepsze rozwiązania w dziedzinie gaming influencer marketingu. Marka skoncentrowana będzie na tworzeniu unikalnych i kreatywnych kampanii w tym obszarze. 

Naszą aspiracją jest stworzenie największej gamingowej agencji influencerskiej w regionie CEE, która będzie tworzyć ekscytujące i kreatywne integracje marek w gamingu. Chcemy zmieniać oblicze influencer marketingu poprzez wdrażanie unikalnych i niestandardowych kampanii marketingowych angażujących twórców i ich społeczności, bazując na insightach zarówno gamingowych jak i tych dotyczących samych twórców oraz realizować je w poszanowaniu sposobu komunikacji influencerów - tłumaczy Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE FANTASY. Zmiana i postawienie na nowe narzędzia oraz rozwój w tym, czym zajmujemy się od lat podyktowane jest potrzebami naszych partnerów biznesowych. Zawsze byliśmy FANTASY i zawsze mieliśmy ten faktor X w gamingu, dlatego zmieniamy się. Jestem przekonany, że ta zmiana korzystnie wpłynie zarówno na rynek influencer marketingu jak i na zespół, który tworzy WE!RE FANTASY. 

W portfolio influencerów WE!RE FANTASY znajdą się twórcy, którzy do tej pory byli związani z Fantasyexpo - oprócz silnie gamingowych twarzy, do jakich niewątpliwie należą Piotr ‘izak’ Skowyrski, Marcin ‘Jankos’ Jankowski, Jarosław ‘pashabiceps’ Jarząbkowski czy Michał ‘Michu’  Muller agencja związana jest również z Karolem Paciorkiem, Włodkiem Markowiczem czy Karolem ‘Blowkiem’ Gązwą. W planach jest również stałe powiększanie bazy twórców, by móc kompleksowo realizować założenia  wynikające z misji firmy. 

Fantasyexpo jest w branży od lat

W roku 2013 we Wrocławiu odbył się event skierowany do fanów gier pod nazwą Techland Fantasy Expo. Wydarzenie okazało się wielkim sukcesem organizacyjnym i zapoczątkowało dzieje agencji gamingowej Fantasyexpo, która w minionej dekadzie zbudowała sobie silną pozycję lidera na rynku marketingu związanego z grami i esportem. Agencja od lat związana jest z wieloma legendarnymi postaciami polskiej sceny gamingowej i esportowej, z którymi wspólnie wyznacza trendy influencer marketingu w świecie gier. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.