WE!RE FANTASY wchodzi do gry
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Agencja gamingowa Fantasyexpo po 9 latach od powstania przechodzi restrukturyzację, w wyniku której wyodrębniona zostanie nowa marka - WE!RE FANTASY, która skoncentrowana będzie na świadczeniu kompleksowych usług influencer marketingu w branży gamingowej. Na czele nowej firmy stanie Mateusz Górecki, który obejmie stanowisko Managing Director.
WE!RE FANTASY wchodzi do gry
Znak rozpoznawczy Fantasyexpo to projekty z największymi markami na rynku, nie tylko technologicznymi i gamingowymi, ale także tymi z branż FMCG, selfcare czy finansowej. Ciągły rozwój, rozbudowa portfolio, a także nowe wyzwania w bardzo dynamicznej dziedzinie doprowadziły do decyzji o powstaniu nowej marki. WE!RE FANTASY bazując na długoletnim doświadczeniu pracowników i wypracowanych narzędziach w jeszcze bardziej wyspecjalizowany sposób, ma dostarczać klientom najlepsze rozwiązania w dziedzinie gaming influencer marketingu. Marka skoncentrowana będzie na tworzeniu unikalnych i kreatywnych kampanii w tym obszarze.
Naszą aspiracją jest stworzenie największej gamingowej agencji influencerskiej w regionie CEE, która będzie tworzyć ekscytujące i kreatywne integracje marek w gamingu. Chcemy zmieniać oblicze influencer marketingu poprzez wdrażanie unikalnych i niestandardowych kampanii marketingowych angażujących twórców i ich społeczności, bazując na insightach zarówno gamingowych jak i tych dotyczących samych twórców oraz realizować je w poszanowaniu sposobu komunikacji influencerów - tłumaczy Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE FANTASY. Zmiana i postawienie na nowe narzędzia oraz rozwój w tym, czym zajmujemy się od lat podyktowane jest potrzebami naszych partnerów biznesowych. Zawsze byliśmy FANTASY i zawsze mieliśmy ten faktor X w gamingu, dlatego zmieniamy się. Jestem przekonany, że ta zmiana korzystnie wpłynie zarówno na rynek influencer marketingu jak i na zespół, który tworzy WE!RE FANTASY.
W portfolio influencerów WE!RE FANTASY znajdą się twórcy, którzy do tej pory byli związani z Fantasyexpo - oprócz silnie gamingowych twarzy, do jakich niewątpliwie należą Piotr ‘izak’ Skowyrski, Marcin ‘Jankos’ Jankowski, Jarosław ‘pashabiceps’ Jarząbkowski czy Michał ‘Michu’ Muller agencja związana jest również z Karolem Paciorkiem, Włodkiem Markowiczem czy Karolem ‘Blowkiem’ Gązwą. W planach jest również stałe powiększanie bazy twórców, by móc kompleksowo realizować założenia wynikające z misji firmy.
Fantasyexpo jest w branży od lat
W roku 2013 we Wrocławiu odbył się event skierowany do fanów gier pod nazwą Techland Fantasy Expo. Wydarzenie okazało się wielkim sukcesem organizacyjnym i zapoczątkowało dzieje agencji gamingowej Fantasyexpo, która w minionej dekadzie zbudowała sobie silną pozycję lidera na rynku marketingu związanego z grami i esportem. Agencja od lat związana jest z wieloma legendarnymi postaciami polskiej sceny gamingowej i esportowej, z którymi wspólnie wyznacza trendy influencer marketingu w świecie gier.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.