Weź udział w konkursie Gabrielli, baw się modą i wygraj organizację wymarzonej i
Polska marka pończosznicza Gabriella zachęca do zabawy z modą i nie tylko. Nawiązując do swojej najnowszej ultrakobiecej i kolorowej kolekcji „Have fun” ogłasza konkurs na najbardziej kreatywny koncept wymarzonej imprezy i imprezową stylizację. Główna nagroda to organizacja wystrzałowego party z marzeń laureatki i kolorowe rajstopy, pończochy i skarpetki, z którymi stworzysz modny look na każdą okazję.
Po kilku miesiącach izolacji tęsknimy do spotkań z przyjaciółmi, tłumów na parkiecie, zabawy, muzyki i beztroskiego szału. Wreszcie możemy postawić na fun, i choć tegoroczne imprezy nie będą wyglądały tak, jak letnie eventy w poprzednich latach, nic nie stoi na przeszkodzie, by o nich… pomarzyć, wystroić się i pogadać! Domówka z super dekoracjami, kameralne party nad jeziorem, a może szalona impreza w wielkim mieście? Gabriella wychodzi naprzeciw tym tęsknotom i ogłasza konkurs na swoim oficjalnym profilu Instagram , który oznacza #wannaHAVEFUN.
Zadaniem konkursowym jest dodanie postu, w którym uczestnicy opiszą, jak powinna wyglądać ich wymarzona impreza, za którą tęsknią. Wszystko to zilustrowane zdjęciem wystrzałowej stylizacji, w której nie zabraknie przyciągających spojrzenia dodatków - rajstop, pończoch lub skarpetek. Warunkiem uczestnictwa jest opatrzenie całości hasztagami #wannaHAVEFUN, a w treści posta oraz na zdjęciu należy oznaczyć @gabriella_company.
Nagrodą główną w konkursie jest sfinansowanie szalonej imprezy przez markę Gabriella dla tej osoby, która zachwyci Komisję swoją kreatywnością. Organizator przyzna także 3 wyróżnione zgłoszenia, które nagrodzi paczkami wypełnionymi po brzegi produktami z najnowszej kolekcji pod nazwą „Have Fun”.
Do zabawy zachęcać będą także popularne stylistki i influencerki, które marka zaangażowała do działań. W ich social media zobaczymy nie tylko zdjęcia ze stylizacjami, ale także posty wspierające komunikację zabawy. STAY TUNED!
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.