Wild Wings rewolucjonizują smak w KFC
Jesteście gotowi na prawdziwą smakową przygodę? To co dobre… teraz jest jeszcze lepsze! Wild Wings stawia na zupełnie nową odsłonę swoich legendarnych Hot Wings! Już 13 marca KFC z dumą zaprezentuje swoją najnowszą propozycję – pikantne i chrupiące skrzydełka, oblane czterema wyjątkowymi sosami do wyboru i delikatnie posypane sezamem, które dosłownie rozpływają się w ustach.
To koniec snu zimowego! Wraz z nadchodzącą wiosną dostajemy zastrzyku energii, więc ochotę na coś więcej wykorzystajmy do odkrywania nieznanych nam miejsc, sportów czy pasji. Wild Wings udowadniają, że zawsze warto próbować czegoś nowego! Restauracja podkręca smak ikonicznych skrzydełek do potęgi czwartej – dzięki czterem wyjątkowym sosom do wyboru: California, Sweet Chilli, Smoky BBQ, Whisky BBQ, które podbiją kubki smakowe Gości do granic możliwości. Bez względu na to, czy preferują intensywną ostrość, wyrazisty smak czy delikatną słodycz – KFC ma dla każdego coś specjalnego!
Poczuj smak wolności na wiosnę
Próbowanie nowych rzeczy warto zacząć od smakowych podróży. Wild Wings od KFC to nie tylko pyszne danie, ale także odważna deklaracja wolności i otwartości na nowe doznania. Czy jesteście gotowi na smakowitą przygodę, która ożywi Wasze kubki smakowe? Przekonajcie się sami!
Od 13 marca uwielbiany przez miliony ludzi na całym świecie przysmak dostaniecie w wersji: California Wings z wakacyjnym sosem Orange ze słodką nutą pomarańczy, Sweet Chilli Wings o ostro-słodkim smaku, Smoky BBQ Wings z sosem BBQ oraz Whisky Wings z sosem BBQ z nutą Whisky. Pikantne i chrupiące skrzydełka, polane obficie sosem i posypane sezamem na pewno rozpalą w Was dziką energię i… zmuszą do oblizywania palcy.
Nie zwlekaj z odkryciem nowych smaków! Odwiedź najbliższą restaurację KFC i pozwól, aby Wild Wings zabrały Cię w wyjątkową smakową przygodę!
Nowa oferta dostępna jest w restauracjach KFC od 13 marca 2024 r. do wyczerpania zapasów.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.