Wild Wings rewolucjonizują smak w KFC
Jesteście gotowi na prawdziwą smakową przygodę? To co dobre… teraz jest jeszcze lepsze! Wild Wings stawia na zupełnie nową odsłonę swoich legendarnych Hot Wings! Już 13 marca KFC z dumą zaprezentuje swoją najnowszą propozycję – pikantne i chrupiące skrzydełka, oblane czterema wyjątkowymi sosami do wyboru i delikatnie posypane sezamem, które dosłownie rozpływają się w ustach.
To koniec snu zimowego! Wraz z nadchodzącą wiosną dostajemy zastrzyku energii, więc ochotę na coś więcej wykorzystajmy do odkrywania nieznanych nam miejsc, sportów czy pasji. Wild Wings udowadniają, że zawsze warto próbować czegoś nowego! Restauracja podkręca smak ikonicznych skrzydełek do potęgi czwartej – dzięki czterem wyjątkowym sosom do wyboru: California, Sweet Chilli, Smoky BBQ, Whisky BBQ, które podbiją kubki smakowe Gości do granic możliwości. Bez względu na to, czy preferują intensywną ostrość, wyrazisty smak czy delikatną słodycz – KFC ma dla każdego coś specjalnego!
Poczuj smak wolności na wiosnę
Próbowanie nowych rzeczy warto zacząć od smakowych podróży. Wild Wings od KFC to nie tylko pyszne danie, ale także odważna deklaracja wolności i otwartości na nowe doznania. Czy jesteście gotowi na smakowitą przygodę, która ożywi Wasze kubki smakowe? Przekonajcie się sami!
Od 13 marca uwielbiany przez miliony ludzi na całym świecie przysmak dostaniecie w wersji: California Wings z wakacyjnym sosem Orange ze słodką nutą pomarańczy, Sweet Chilli Wings o ostro-słodkim smaku, Smoky BBQ Wings z sosem BBQ oraz Whisky Wings z sosem BBQ z nutą Whisky. Pikantne i chrupiące skrzydełka, polane obficie sosem i posypane sezamem na pewno rozpalą w Was dziką energię i… zmuszą do oblizywania palcy.
Nie zwlekaj z odkryciem nowych smaków! Odwiedź najbliższą restaurację KFC i pozwól, aby Wild Wings zabrały Cię w wyjątkową smakową przygodę!
Nowa oferta dostępna jest w restauracjach KFC od 13 marca 2024 r. do wyczerpania zapasów.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.