Wild Wings rewolucjonizują smak w KFC
Jesteście gotowi na prawdziwą smakową przygodę? To co dobre… teraz jest jeszcze lepsze! Wild Wings stawia na zupełnie nową odsłonę swoich legendarnych Hot Wings! Już 13 marca KFC z dumą zaprezentuje swoją najnowszą propozycję – pikantne i chrupiące skrzydełka, oblane czterema wyjątkowymi sosami do wyboru i delikatnie posypane sezamem, które dosłownie rozpływają się w ustach.
To koniec snu zimowego! Wraz z nadchodzącą wiosną dostajemy zastrzyku energii, więc ochotę na coś więcej wykorzystajmy do odkrywania nieznanych nam miejsc, sportów czy pasji. Wild Wings udowadniają, że zawsze warto próbować czegoś nowego! Restauracja podkręca smak ikonicznych skrzydełek do potęgi czwartej – dzięki czterem wyjątkowym sosom do wyboru: California, Sweet Chilli, Smoky BBQ, Whisky BBQ, które podbiją kubki smakowe Gości do granic możliwości. Bez względu na to, czy preferują intensywną ostrość, wyrazisty smak czy delikatną słodycz – KFC ma dla każdego coś specjalnego!
Poczuj smak wolności na wiosnę
Próbowanie nowych rzeczy warto zacząć od smakowych podróży. Wild Wings od KFC to nie tylko pyszne danie, ale także odważna deklaracja wolności i otwartości na nowe doznania. Czy jesteście gotowi na smakowitą przygodę, która ożywi Wasze kubki smakowe? Przekonajcie się sami!
Od 13 marca uwielbiany przez miliony ludzi na całym świecie przysmak dostaniecie w wersji: California Wings z wakacyjnym sosem Orange ze słodką nutą pomarańczy, Sweet Chilli Wings o ostro-słodkim smaku, Smoky BBQ Wings z sosem BBQ oraz Whisky Wings z sosem BBQ z nutą Whisky. Pikantne i chrupiące skrzydełka, polane obficie sosem i posypane sezamem na pewno rozpalą w Was dziką energię i… zmuszą do oblizywania palcy.
Nie zwlekaj z odkryciem nowych smaków! Odwiedź najbliższą restaurację KFC i pozwól, aby Wild Wings zabrały Cię w wyjątkową smakową przygodę!
Nowa oferta dostępna jest w restauracjach KFC od 13 marca 2024 r. do wyczerpania zapasów.
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.