Komunikaty PR

Wild Wings rewolucjonizują smak w KFC

2024-03-13  |  10:00
Biuro prasowe

Jesteście gotowi na prawdziwą smakową przygodę? To co dobre… teraz jest jeszcze lepsze! Wild Wings stawia na zupełnie nową odsłonę swoich legendarnych Hot Wings! Już 13 marca KFC z dumą zaprezentuje swoją najnowszą propozycję – pikantne i chrupiące skrzydełka, oblane czterema wyjątkowymi sosami do wyboru i delikatnie posypane sezamem, które dosłownie rozpływają się w ustach.

To koniec snu zimowego! Wraz z nadchodzącą wiosną dostajemy zastrzyku energii, więc ochotę na coś więcej wykorzystajmy do odkrywania nieznanych nam miejsc, sportów czy pasji. Wild Wings udowadniają, że zawsze warto próbować czegoś nowego! Restauracja podkręca smak ikonicznych skrzydełek do potęgi czwartej – dzięki czterem wyjątkowym sosom do wyboru: California, Sweet Chilli, Smoky BBQ, Whisky BBQ, które podbiją kubki smakowe Gości do granic możliwości. Bez względu na to, czy preferują intensywną ostrość, wyrazisty smak czy delikatną słodycz – KFC ma dla każdego coś specjalnego!

Poczuj smak wolności na wiosnę

Próbowanie nowych rzeczy warto zacząć od smakowych podróży. Wild Wings od KFC to nie tylko pyszne danie, ale także odważna deklaracja wolności i otwartości na nowe doznania. Czy jesteście gotowi na smakowitą przygodę, która ożywi Wasze kubki smakowe? Przekonajcie się sami!

Od 13 marca uwielbiany przez miliony ludzi na całym świecie przysmak dostaniecie w wersji: California Wings z wakacyjnym sosem Orange ze słodką nutą pomarańczy, Sweet Chilli Wings o ostro-słodkim smaku, Smoky BBQ Wings z sosem BBQ oraz Whisky Wings z sosem BBQ z nutą Whisky. Pikantne i chrupiące skrzydełka, polane obficie sosem i posypane sezamem na pewno rozpalą w Was dziką energię i… zmuszą do oblizywania palcy.

Nie zwlekaj z odkryciem nowych smaków! Odwiedź najbliższą restaurację KFC i pozwól, aby Wild Wings zabrały Cię w wyjątkową smakową przygodę!

Nowa oferta dostępna jest w restauracjach KFC od 13 marca 2024 r. do wyczerpania zapasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów Biuro prasowe
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.