Komunikaty PR

Winter Meet at Rift 2024 już za niecały miesiąc

2024-01-24  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Mimo że trudno jest w to uwierzyć, kolejna edycja festiwalu gier RIOT Games już tuż tuż. Meet at Rift ponownie zawita do warszawskiego EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego w dniach 17-18 lutego. Dla wszystkich odwiedzających, organizator - GAM3RS_X, przygotowuje wiele atrakcji, a co równie istotne, wstęp pozostaje całkowicie bezpłatny, tak jak to miało miejsce w poprzednich edycjach.

Czym i dla kogo jest festiwal Meet at Rift?

Organizowany przez GAM3RS_X festiwal to dwudniowe wydarzenie skupiające się na pełnej gamie gier wydanych przez Riot Games. Meet at Rift przenosi społeczność graczy z online do offline, oferując atrakcje dla osób w każdym wieku i o różnych zainteresowaniach. Event nie tylko dostarcza rozrywki, ale również pomaga rodzicom zrozumieć pasje swoich dzieci, umożliwia wejście do tego świata i tworzy swoisty pomost komunikacyjny między pokoleniami.  Meet at Rift to także idealna okazja do spotkania się na żywo z graczami, streamerami i influencerami, których zna się tylko wirtualnie. Program festiwalu, bogaty w atrakcje, obiecuje uczestnikom niezapomniane wrażenia i możliwość wspólnego świętowania pasji do gier. 

Jakie atrakcje będa oczekiwać na gości? 

Sercem wydarzenia  jak co roku będzie scena główna, której program wypełniony jest po brzegi przez dwa dni trwania festiwalu zapewniając zarówno fanom esportu jak i gamingu wiele wrażeń. W harmonogramie znajdą się między innymi: 

  • Meet at Rift Invitational: Turniej z udziałem polskich influencerów i profesjonalnych graczy w grę League of Legends. W puli nagród znajdzie się 20 000 PLN, o którą rywalizować będą cztery zespoły.

  • VALORANT x 2115: Finał turnieju, którego kwalifikacje są otwarte dla wszystkich. Zwycięzcy etapu online będą mieli okazję zagrać na głównej scenie Winter Meet at Rift 2024 razem z przedstawicielami labelu 2115.

  • Heroes of Cosplay: Międzynarodowy konkurs cosplay z dwiema kategoriami: League of Legends i VALORANT. Łączna pula nagród wynosi 4000 EUR, która zostanie podzielona równo pomiędzy obie kategorie. W konkursie weźmie udział 14 uczestników, wybranych z etapu online, po siedmiu w każdej kategorii.

Poza główną sceną uczestnicy festiwalu będą mieli dostęp do różnorodnych stref, tworzących niepowtarzalną atmosferę wydarzenia:

  • Strefy Free to Play Riot Games: Dedykowane graczom gier Riot, takich jak League of Legends, Teamfight Tactics, VALORANT, oraz strefa mobilna we współpracy z producentem smartfonów - marką realme, gdzie na najnowszych telefonach będzie można zanurzyć się w świecie Wild Rift. Na wszystkich strefach będą organizowane konkursy z atrakcyjnymi nagrodami pieniężnymi i rzeczowymi.

  • Riot Zone: Miejsce, gdzie będzie można  spotkać i porozmawiać z przedstawicielami RIOT.

  • Wioska League of Legends: Idealne miejsce do zrobienia zdjęć z cosplayerami i bliższego poznania przedmiotów z gry.

  • Stoiska drużyn esportowych, na których będzie można porozmawiać, zbić piątkę i zdobyć drużynowe gadżety.

  • Strefa Meet and Greet: w tym miejscu zawitają influencerzy - Nervarien, ArQuel, Wonder, Gadają o Esporcie, Lewus, Veggie i wielu innych. Spotkania, rozmowy, autografy - wszystko, czego fani mogą oczekiwać.

  • Strefy partnerów wydarzenia, w tym

    • strefa Alior Banku i Mastercard, którzy są głównymi partnerami festiwalu od jego pierwszej edycji. W tym roku na gości będzie czekać strefa podzielona na dwie scenerie bezpośrednio nawiązujące do kart płatniczych: zwycięskiej Ashe oraz magicznej Lulu. W tej strefie będzie można również zapoznać się z ofertą Konta dla graczy, które posiada wiele korzyści. Dodatkowo na strefie zaplanowanych jest wiele atrakcji dla gości - konkursy, challenge oraz spotkania z influencerami , streamerami oraz zawodnikami esportowymi.

    • strefa Dooti Donuts: na tej strefie nie zabraknie pysznej rywalizacji na okrągło nie tylko w ramach zwykłej rozgrywki Teamfight Tactics, lecz także w ramach ciekawych challengy. Ponadto każdy uczestnik wydarzenia, będzie miał szansę zdobyć pysznego Donuta. 

    • strefa Żabki: choć hotdogi tu raczej nie będą głównym punktem, to z pewnością znajdą się tu inne smaczki. Na strefie i terenie całego eventu będzie można zagrać w dynamiczną grę terenową Żabka Challenge, specjalnie przygotowaną dla młodych entuzjastów esportu, Discorda i giveawayów a kibicować będa Kubon i Veggie. Dodatkowo dla wszystkich gości będzie czekało wiele atrakcji, challengy z nagrodami rzeczowymi oraz 1vs1 z Kubonem w League of Legends. 

    • strefa Endorfy: to miejsce, gdzie będzie można przetestować sprzęt i sprawdzić swoje umiejętności w rywalizacji opartej na grze Teamfight Tactics, aby ustalić, kto jest najlepszym graczem na oktagonie. Harmonogram strefy wypełniony będzie różnorodnymi wyzwaniami, z których będziecie mieli szansę zdobyć atrakcyjne nagrody. Dla wszystkich zainteresowanych sprzętem Endorfy już teraz dostępna jest spektakularna promocja partnera technologicznego wydarzenia. Trwający Endorfy Week oferuje obecnie zniżki sięgające nawet 94% na wybrane komponenty. Ta wyjątkowa oferta jest dostępna do 28 stycznia, po czym marka rozpocznie promocyjną sprzedaż peryferiów już następnego dnia. Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do odwiedzenia strony: http://endorfy.com/tydzienendorfy.

    • strefa realme: wyjątkowa przestrzeń dla wszystkich entuzjastów gier mobilnych i fanów nowoczesnych technologii. Odwiedzający będą mogli sprawdzić najnowsze smartfony marki – w tym topowego w segmencie „Nowego Mistrza” realme C67, który wyróżnia się mistrzowskim aparatem 108 MP i wysoką wydajnością, dzięki procesorowi Snapdragon 685. Wszystkie osoby, które odwiedzą tę strefę, będą mogły wziąć udział w konkursie i wyjątkowych aktywacjach, w których do wygrania będą liczne nagrody oraz gadżety ufundowane przez realme.

 

Wzorem poprzednich edycji, także i tym razem zaplanowana jest seria Voice Chat, do której jeszcze trwają zgłoszenia prelegentów a pełna agenda zostanie przedstawiona przed eventem. Już teraz jednak można uchylić rąbka tajemnicy, że tematyka będzie różnorodna, swoje wystąpienia zapowiedzieli między innymi Lewus oraz Wonder , a jeden z warsztatów poprowadzi Kanto i poruszy tematykę cosplayu. Osoby chętne, by wystąpić na Voice Chat mogą zgłaszać swoje kandydatury do 1 lutego pod tym linkiem: https://forms.gle/v1GAU2h7ctMwAuna7

Partnerzy wydarzenia 

Festiwal Meet at Rift to ogromna inicjatywa organizatorów - GAM3RS_X, lecz nie odbyłaby się ona bez wsparcia partnerów, którzy przy każdej edycji podnoszą jakość i wartość wydarzenia. Partnerami głównymi ponownie zostali Alior Bank wraz z Mastercard. Bank w swojej ofercie posiada Konto Jakże Osobiste, flagowy produkt oferujący wiele korzyści dla każdego konsumenta wraz z Kartą dla Graczy - Debit Mastercard. Płacąc nią za codzienne zakupy można zbierać punkty w programie Bezcenne® Chwile i  wymieniać je na nagrody z różnych kategorii w tym:  gaming, podróże, muzyka oraz sport. 

Nieoceniony wkład w wydarzenia gamingowe mają partnerzy technologiczni. Podczas zimowej edycji Meet at Rift na wszystkich strefach free to play oraz na scenie głównej będzie można zagrać na najwyższej jakości komputerach marki Actina wyposażonych w procesory i karty graficzne AMD, a za wyświetlanie obrazu będą odpowiadać dedykowane graczom monitory iiyama z serii G-Master, uwalniające pełen potencjał rozgrywki, dzięki wyróżniającej je wysokiej częstotliwości odświeżania.. 

Precyzję podczas najbardziej dynamicznych rozgrywek zapewni kolejny partner technologiczny - marka Endorfy. Polska firma zasłynęła na lokalnym rynku swoimi komponentami, oferującymi konkurencyjne osiągi w atrakcyjnych cenach. Aktualnie partner technologiczny skupia się na rozwoju serii peryferiów: myszek, klawiatur, słuchawek, mikrofonów oraz podkładek, jednocześnie wzmacniając swoją pozycję w całej Europie. 

Partnerami medialnymi wydarzenia są radio ESKA, które gra z nami od pierwszej edycji Meet at Rift, magazyn CD-Action, Wirtualna Polska oraz Cybersport. 


 

Informacje szczegółowe

Więcej informacji o zapowiadanym wydarzeniu będzie można znaleźć na kanałach social media: 

  • Facebook: https://www.facebook.com/Meet-at-Rift-Festival-107699011987343

  • Facebook Wydarzenie: https://www.facebook.com/events/721141166122289/

  • Instagram: https://www.instagram.com/meetatrift_festival/

  • Twitter: https://twitter.com/MeetAtRift

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.