Komunikaty PR

Wojciech Mann i fani marki Tyskie inspirują we wspólnym filmowym projekcie

2020-04-23  |  17:00
Biuro prasowe
Do pobrania Tyskie ( 0.19 MB )

Tyskie udowadnia, że przechodzenie na TY jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa. Marka, we współpracy z Wojciechem Mannem, zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami w celu dodania otuchy innym i pokazania, że nie jesteśmy w tej sytuacji sami. Nadesłane materiały posłużyły do stworzenia inspirującego filmu, który dowodzi, że mimo przeciwności losu Polacy dają radę i są dla siebie niezwykłym wsparciem.

Panująca od tygodni pandemia odczuwalna jest na wielu płaszczyznach życia. Czy utrzymywanie relacji w takich warunkach jest możliwe? Marka Tyskie, zapraszając do współpracy Wojciecha Manna, postanowiła udowodnić, że potrafimy to zrobić. Na Facebooku marki pojawiło się wyzwanie płynące od słynnego radiowca. Zadaniem było przesyłanie filmów przedstawiających jak radzimy sobie w tych niecodziennych warunkach, wzajemnie inspirując się do pozytywnego myślenia i przechodzenia na TY mimo barier.

Jak mówi Paweł Drubkowski, Brand Manager marki Tyskie: - Dziś mimo różnic łączy nas jedno – chcemy choćby namiastki normalności. Uznaliśmy, że to moment by oddać głos fanom Tyskiego. Polacy, przechodząc na TY pokazują, że umiemy wzajemnie dodawać sobie otuchy. Bardzo się cieszę, że do tych głosów dołączył Wojciech Mann, za którego audycją tęsknimy co piątek pewnie tylko trochę mniej, niż za powrotem do normalności.

Przesłane przez konsumentów amatorskie nagrania utworzyły niezwykle motywujący film. Bijące
z niego przesłanie dodaje otuchy i wiary, że mimo izolacji nie jesteśmy sami. Kwarantanna, zamykając Polaków w domach, paradoksalnie otworzyła wielu na nowe doświadczenia. Spotkania online stały się pomostem do kontaktu z przyjaciółmi czy rodziną, ale także zawierania nowych znajomości
z osobami, z którymi łączą nas wspólne pasje. Niezwykła aktywność konsumentów pokazuje, że idea przechodzenia na TY nie straciła na aktualności. Przeciwnie - nabrała całkiem nowego, wirtualnego wymiaru.

Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie, podsumowuje: - Idea naszego filmu zrodziła się w sumie z analogii w jakiej znalazł się niedawno Wojciech Mann… z dnia na dzień stał się rozbitkiem podobnie jak my wszyscy. Bez swoich słuchaczy został w pewnym sensie sam. Stąd pomysł żeby jednak pokazać, że w eterze jest nadzieja na lepsze jutro. Tak powstał koncept oddania głosu naszym fanom w tym filmie – wspartych ciepłym komentarzem Wojciecha Manna. Liczymy, że chociaż na chwilę ludzie dzięki temu obrazkowi poczują się „razem” – jest to forma podniesienia na duchu ze strony marki Tyskie. Bo pomimo barier wciąż możemy przechodzić na TY.


Działania digitalowe, komunikacja koncepcji: Gong

Reżyseria: Andiamo

Produkcja: Shoot Me

Planowanie i zakup mediów: Zenith

Działania PR: Tailor Made PR

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.