Komunikaty PR

Wojciech Mann i fani marki Tyskie inspirują we wspólnym filmowym projekcie

2020-04-23  |  17:00
Biuro prasowe
Do pobrania Tyskie ( 0.19 MB )

Tyskie udowadnia, że przechodzenie na TY jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa. Marka, we współpracy z Wojciechem Mannem, zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami w celu dodania otuchy innym i pokazania, że nie jesteśmy w tej sytuacji sami. Nadesłane materiały posłużyły do stworzenia inspirującego filmu, który dowodzi, że mimo przeciwności losu Polacy dają radę i są dla siebie niezwykłym wsparciem.

Panująca od tygodni pandemia odczuwalna jest na wielu płaszczyznach życia. Czy utrzymywanie relacji w takich warunkach jest możliwe? Marka Tyskie, zapraszając do współpracy Wojciecha Manna, postanowiła udowodnić, że potrafimy to zrobić. Na Facebooku marki pojawiło się wyzwanie płynące od słynnego radiowca. Zadaniem było przesyłanie filmów przedstawiających jak radzimy sobie w tych niecodziennych warunkach, wzajemnie inspirując się do pozytywnego myślenia i przechodzenia na TY mimo barier.

Jak mówi Paweł Drubkowski, Brand Manager marki Tyskie: - Dziś mimo różnic łączy nas jedno – chcemy choćby namiastki normalności. Uznaliśmy, że to moment by oddać głos fanom Tyskiego. Polacy, przechodząc na TY pokazują, że umiemy wzajemnie dodawać sobie otuchy. Bardzo się cieszę, że do tych głosów dołączył Wojciech Mann, za którego audycją tęsknimy co piątek pewnie tylko trochę mniej, niż za powrotem do normalności.

Przesłane przez konsumentów amatorskie nagrania utworzyły niezwykle motywujący film. Bijące
z niego przesłanie dodaje otuchy i wiary, że mimo izolacji nie jesteśmy sami. Kwarantanna, zamykając Polaków w domach, paradoksalnie otworzyła wielu na nowe doświadczenia. Spotkania online stały się pomostem do kontaktu z przyjaciółmi czy rodziną, ale także zawierania nowych znajomości
z osobami, z którymi łączą nas wspólne pasje. Niezwykła aktywność konsumentów pokazuje, że idea przechodzenia na TY nie straciła na aktualności. Przeciwnie - nabrała całkiem nowego, wirtualnego wymiaru.

Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie, podsumowuje: - Idea naszego filmu zrodziła się w sumie z analogii w jakiej znalazł się niedawno Wojciech Mann… z dnia na dzień stał się rozbitkiem podobnie jak my wszyscy. Bez swoich słuchaczy został w pewnym sensie sam. Stąd pomysł żeby jednak pokazać, że w eterze jest nadzieja na lepsze jutro. Tak powstał koncept oddania głosu naszym fanom w tym filmie – wspartych ciepłym komentarzem Wojciecha Manna. Liczymy, że chociaż na chwilę ludzie dzięki temu obrazkowi poczują się „razem” – jest to forma podniesienia na duchu ze strony marki Tyskie. Bo pomimo barier wciąż możemy przechodzić na TY.


Działania digitalowe, komunikacja koncepcji: Gong

Reżyseria: Andiamo

Produkcja: Shoot Me

Planowanie i zakup mediów: Zenith

Działania PR: Tailor Made PR

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.