Komunikaty PR

Wojciech Mann i fani marki Tyskie inspirują we wspólnym filmowym projekcie

2020-04-23  |  17:00
Biuro prasowe
Do pobrania Tyskie ( 0.19 MB )

Tyskie udowadnia, że przechodzenie na TY jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa. Marka, we współpracy z Wojciechem Mannem, zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami w celu dodania otuchy innym i pokazania, że nie jesteśmy w tej sytuacji sami. Nadesłane materiały posłużyły do stworzenia inspirującego filmu, który dowodzi, że mimo przeciwności losu Polacy dają radę i są dla siebie niezwykłym wsparciem.

Panująca od tygodni pandemia odczuwalna jest na wielu płaszczyznach życia. Czy utrzymywanie relacji w takich warunkach jest możliwe? Marka Tyskie, zapraszając do współpracy Wojciecha Manna, postanowiła udowodnić, że potrafimy to zrobić. Na Facebooku marki pojawiło się wyzwanie płynące od słynnego radiowca. Zadaniem było przesyłanie filmów przedstawiających jak radzimy sobie w tych niecodziennych warunkach, wzajemnie inspirując się do pozytywnego myślenia i przechodzenia na TY mimo barier.

Jak mówi Paweł Drubkowski, Brand Manager marki Tyskie: - Dziś mimo różnic łączy nas jedno – chcemy choćby namiastki normalności. Uznaliśmy, że to moment by oddać głos fanom Tyskiego. Polacy, przechodząc na TY pokazują, że umiemy wzajemnie dodawać sobie otuchy. Bardzo się cieszę, że do tych głosów dołączył Wojciech Mann, za którego audycją tęsknimy co piątek pewnie tylko trochę mniej, niż za powrotem do normalności.

Przesłane przez konsumentów amatorskie nagrania utworzyły niezwykle motywujący film. Bijące
z niego przesłanie dodaje otuchy i wiary, że mimo izolacji nie jesteśmy sami. Kwarantanna, zamykając Polaków w domach, paradoksalnie otworzyła wielu na nowe doświadczenia. Spotkania online stały się pomostem do kontaktu z przyjaciółmi czy rodziną, ale także zawierania nowych znajomości
z osobami, z którymi łączą nas wspólne pasje. Niezwykła aktywność konsumentów pokazuje, że idea przechodzenia na TY nie straciła na aktualności. Przeciwnie - nabrała całkiem nowego, wirtualnego wymiaru.

Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie, podsumowuje: - Idea naszego filmu zrodziła się w sumie z analogii w jakiej znalazł się niedawno Wojciech Mann… z dnia na dzień stał się rozbitkiem podobnie jak my wszyscy. Bez swoich słuchaczy został w pewnym sensie sam. Stąd pomysł żeby jednak pokazać, że w eterze jest nadzieja na lepsze jutro. Tak powstał koncept oddania głosu naszym fanom w tym filmie – wspartych ciepłym komentarzem Wojciecha Manna. Liczymy, że chociaż na chwilę ludzie dzięki temu obrazkowi poczują się „razem” – jest to forma podniesienia na duchu ze strony marki Tyskie. Bo pomimo barier wciąż możemy przechodzić na TY.


Działania digitalowe, komunikacja koncepcji: Gong

Reżyseria: Andiamo

Produkcja: Shoot Me

Planowanie i zakup mediów: Zenith

Działania PR: Tailor Made PR

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych

Pomimo brexitu relacje handlowe między Polską a Wielką Brytanią nie tylko się utrzymały, ale też nabrały nowej dynamiki. W 2023 roku wartość wymiany towarów i usług osiągnęła rekordowe 36,4 mld euro – wynika z raportu Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej. Rosną także obustronne inwestycje. W Polsce działa już ponad 1,4 tys. firm z kapitałem brytyjskim zatrudniających 113 tys. osób. Również polskie firmy coraz częściej eksplorują rynek brytyjski. Szczególnie dynamicznie rozwija się współpraca w sektorach strategicznych energetycznym, obronnym, technologicznym i finansowym.

Transport

Dziennie policjanci zatrzymują średnio 69 osób z zakazem prowadzenia pojazdów. Trwają prace nad zaostrzeniem przepisów dla kierowców

W 2024 roku policjanci przeprowadzili ponad 16 mln badań na zawartość alkoholu w organizmie i zatrzymali 91,3 tys. nietrzeźwych kierujących. W 2022 roku, przy mniejszej liczbie kontroli, było ich niemal 104,5 tys. Spadek jest zauważalny, ale problem wciąż jest poważny. Dodatkowo 16,5 tys. osób naruszyło sądowy zakaz prowadzenia pojazdów, a 8,2 tys. nie zastosowało się do decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania. Trwają prace nad przepisami, które zaostrzą kary w tym obszarze.

Handel

Branża AGD podnosi się po trudnym okresie. Liczy na wsparcie w walce z silną konkurencją z Chin

Polska jest nadal największym producentem sprzętu AGD w UE, ale traci na znaczeniu pod wpływem silnej konkurencji z krajów trzecich, przede wszystkim Chin. Ostatnie dwa lata były trudne dla branży, wciąż pojawiają się nowe zagrożenia, ale – jak podkreślają jej przedstawiciele – widać światełko w tunelu. Producenci AGD liczą na pozytywny wpływ deregulacji, również w obszarze środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.