Komunikaty PR

WWF dołącza do projektu CSR Bluecloud Interactive

2020-06-18  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Za merytorykę kampanii odpowiada Koalicja Klimatyczna, skupiająca 27 organizacji non profit. Jej koordynatorem jest Dominik Olędzki.

Za wsparcie komunikacyjne i marketingowe, jak również dbałość i rzetelne przedstawienie tematyki rzecznej, zadbała organizacja WWF Polska koordynowana przez Zofię Pawelską, w uznaniu za pomysł i potencjał projektu. 

Od strony koncepcyjnej i kreatywnej za kampanię "Co z ta wodą?" odpowiada agencja Bluecloud Interactive w osobach Piotra Nogala i Moniki Donner. Karolina Kowalska z agencji keyPR zaplanowała działania komunikacyjne, a serwis www.coztawoda.pl programuje zespół deweloperski HotChili Digital. Przy projekcie do tej pory współpracowało blisko 40 osób z różnych obszarów. 

 

Kampania "Co z tą wodą" rusza już jutro - 16 czerwca 2020. 

 

W 2020 roku jest to jeden z największych projektów dotyczących suszy i oszczędzania wody w Polsce.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Od ponad 55 lat misją międzynarodowej organizacji WWF jest działanie na rzecz przyszłości, w której człowiek żyje w harmonii z naturą. To właśnie dlatego ratuje najcenniejsze przyrodniczo miejsca w ponad 100 krajach na 6 kontynentach. WWF robi to wyłącznie dzięki wsparciu ponad 5 milionów darczyńców na świecie. Nieustannie dąży do partnerstwa z administracją publiczną, rządami, biznesem i lokalnymi społecznościami. Wierzy bowiem, że siła tkwi w dialogu i zaangażowaniu. Wiedzę i rekomendowane rozwiązania opiera na najnowszych osiągnięciach naukowych. Dzięki temu ma pełne przekonanie, że rozwiązania naprawdę działają i przynoszą realne korzyści naszemu środowisku. Jako globalna organizacja posiada międzynarodowy zasięg i doświadczenie, a jej sukcesy od kilkudziesięciu lat zmieniają świat na lepsze. 

 

Bluecloud Interactive zajmuje się tworzeniem kampanii zintegrowanych z obszaru experience marketingu oraz kampanii digitalowych obejmujących performance marketing, buzz marketing, social media i influencer marketing, web design - UX/UI/, web development oraz content marketing.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Świąteczna odsłona kampanii „To się bierze z natury” marki Mazurski Smak Biuro prasowe
2021-12-01 | 10:00

Świąteczna odsłona kampanii „To się bierze z natury” marki Mazurski Smak

Czas świątecznych przygotowań zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji marka Mazurski Smak w świątecznej kampanii przypomina konsumentom o swoich produktach, które są doskonałą
Media i PR Empik życzy „Wesołych przedŚwiąt”!
2021-11-30 | 16:00

Empik życzy „Wesołych przedŚwiąt”!

W tegorocznej kampanii Empik zachęca, by odpowiednio wcześnie zacząć przygotowania do Świąt – zadbać o prezenty dla najbliższych i zaplanować z wyprzedzeniem listę zadań. Wszystko
Media i PR BETFAN z kampanią „Lewy Guuurom”
2021-11-25 | 16:00

BETFAN z kampanią „Lewy Guuurom”

Oferta jest dostępna dla użytkowników aplikacji mobilnej TVP Sport oraz stałych graczy bukmachera. Kampanię wspierają działania promocyjne na TVPSport.pl, działania PR oraz w social

Więcej ważnych informacji

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.

Handel

Inflacja i wzrost kosztów produkcji uderzają w polskie firmy. Część z nich szuka okazji do ograniczenia wzrostów, inwestując za granicą

Zgodnie z nowymi danymi GUS inflacja w listopadzie wyniosła 7,7 proc. To wynik nienotowany od 21 lat. Wzrosty cen trapią też inne europejskie gospodarki. W październiku ceny w całej UE były wyższe o 4,4 proc. r/r, co jest najwyższym odczytem od co najmniej 1997 roku, od kiedy Eurostat podaje dane. Dynamiczny wzrost cen i zerwane w pandemii łańcuchy dostaw przekładają się na utrudnienia w działalności polskich firm. Jednym ze sposobów na ich ograniczenie może być międzynarodowa ekspansja. – Część polskich firm dostrzegła dla siebie duże możliwości przejmowania zagranicznych podmiotów albo rozwijania się za granicą właśnie dzięki temu, że na niektórych rynkach sytuacja nie zmienia się aż tak dynamicznie – mówi Maciej Bałabanow z Funduszu Ekspansji Zagranicznej PFR TFI.

Finanse

Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

Ochrona środowiska

Grupa PGE zagospodaruje odpady z instalacji OZE. Buduje w tym celu ośrodek innowacji w Bełchatowie

Boom inwestycyjny w sektorze OZE pociąga za sobą konieczność zagospodarowania części z wyeksploatowanych farm wiatrowych czy fotowoltaicznych. Ze zużytych paneli PV można odzyskać m.in. aluminium, szkło i metale szlachetne. Metody recyklingu instalacji OZE wciąż są jednak niedoskonałe i mało wydajne kosztowo. Nad ich rozwojem ma pracować bełchatowskie Centrum Badań i Rozwoju GOZ, którego budowę zainaugurowała w tym tygodniu Grupa PGE. Placówka zacznie działać w 2022 roku. Ma też opracowywać rozwiązania, które pozwolą optymalnie wykorzystywać odpady poprzemysłowe z energetyki konwencjonalnej. W skali roku to miliony ton popiołów, żużli i gipsu, które z powodzeniem można wykorzystać np. w budownictwie.

Bankowość

Polacy nie potrafią otwarcie rozmawiać o pieniądzach. Dużym problemem jest upomnienie się o zwrot pożyczki

Rozmowy o pieniądzach są kłopotliwe dla Polaków zarówno wtedy, gdy toczą się wśród znajomych, jak i w gronie najbliższej rodziny. Prawie 30 proc. Polaków do 35. roku życia stresuje się podczas porównywania swoich zarobków z innymi. W pozostałych grupach wiekowych takie rozmowy wywołują stres u co czwartej osoby. To wnioski z badania ING Banku Śląskiego m.in. na temat codziennych rozmów o finansach. – W naszej kulturze pieniądze są często uznawane za temat tabu i wciąż obecny jest stereotyp, że dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają – zauważa dr Agata Trzcińska, psycholożka ekonomiczna z Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.