Wydawnictwo KUKBUK zakłada KUK.STUDIO

Wydawnictwo KUKBUK, wydawca magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK oraz platformy on-line kukbuk.pl tworzy nowy kolektyw kreatywny KUK.STUDIO, firmę wyspecjalizowaną w produkcji treści o tematyce food&lifestyle. Jej zespół tworzą zarówno osoby zaangażowane w kierowanie wydawnictwem, jak również stali współpracownicy, styliści, fotografowie i uznani influencerzy.
Głównym obszarem działalności KUK.STUDIO jest realizacja projektów z zakresu produkcji analogowych i cyfrowych materiałów wizualnych, takich jak fotografie sesyjne i reportażowe, video content, branding, infografika i ilustracja. Agencja zajmuje się tworzeniem konceptów kulinarnych i treści związanych z tematyką food, projektów wydawniczych typu „custom publishing”, produkcją podcastów, eBooków, reportaży i cykli tematycznych, organizacją sesji zdjęciowych i planów filmowych, sesji food design oraz wysyłek kreatywnych. Opracowuje koncepcje wydarzeń, organizuje warsztaty kulinarne i eventy wizerunkowe, prowadzi kampanie z udziałem influencerów. Odpowiada też za budowę strategii food marketingowych.
Daria Pawlewska, redaktorka naczelna magazynu KUKBUK, a jednocześnie koordynatorka KUK.STUDIO odwołuje się do 8-letniego już doświadczenia zespołu w tworzeniu treści o tematyce kulinarnej – „W ciągu ośmiu lat prowadzenia wydawnictwa udało nam się połączyć pasję z unikalnymi kompetencjami, które mają także swoje oblicze komercyjne i reklamowe. Wierzymy, że jako twórcy magazynu kulturalno-kulinarnego oraz platformy cyfrowej cieszących się uznaniem, możemy pomóc naszym partnerom biznesowym w kreowaniu jakościowych i angażujących treści. Postanowiliśmy wykorzystać ten potencjał i powołaliśmy do życia KUK.STUDIO ”.
Zespół KUK.STUDIO jeszcze w ramach pracy w wydawnictwie, zrealizował wiele projektów na zlecenie takich marek jak Bosch, CEDC, Cisowianka, Dr.Irena Eris, Dr.Oetker, Estée Lauder, Euro RTV AGD, Pernod Ricard, TOUS i Volkswagen.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.
Prawo
Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.