Komunikaty PR

Wyjątkowe smaki shake’ów w KFC

2024-05-09  |  10:00
Biuro prasowe

Polacy uwielbiają testować nieznane im połączenia i dodatkowo kochają też shaki. Dlatego tej wiosny KFC proponuje aż dwie nieoczywiste wersje swojego kultowego produktu – Shake Deluxe. W słynnej sieci restauracji można już skosztować shake’ów w limitowanych wersjach: Shake Bubble Gum i Shake Popcorn, dostępnych aż w 3 rozmiarach. Zaspokój apetyt na eksperymenty!

Odkrywanie nowych smaków to już dla wielu nie tylko hobby, ale styl życia. Świadczą o tym popularność restauracji z kuchnią z bliższych i dalszych części świata, liczba followersów kont na Instagramie z testami jedzenia czy sklepów z zagranicznymi przekąskami. Otwartość Polaków na kulinarne eksperymenty potwierdzają dane z raportu Food Trendów 2023/24 opracowanego przez Pyszne.pl – co piąty Polak chętnie zastępuje w swoim jadłospisie tradycyjne polskie potrawy alternatywami, inspirowanymi kuchniami świata. Wśród 10 najchętniej zamawianych potraw tylko 4 można uznać za typowo polskie, a jednym z trzech najczęściej zamawianych napojów jest shake[1].

W odpowiedzi na kulinarne potrzeby Polaków, KFC zadebiutowało właśnie z zaskakującymi smakami ukochanych mlecznych napojów: gumy balonowej i popcornu. Uroczy Shake Bubble Gum i lekko chrupiący Shake Popcorn już cieszą podniebienia Gości. Kupić je można stacjonarnie w każdej z ponad 360 restauracji na terenie całej Polski, a także zamówić online. Shake z KFC to idealny sposób na sprawienie sobie drobnej przyjemności w ciągu dnia. Wspólne testowanie shake’ów z KFC z przyjaciółmi to świetny pomysł na urozmaicenie dnia, a chłodzący napój podczas spaceru będzie idealną ,,little treat’’, nadającą wakacyjnego klimatu.

Nie warto zwlekać z poznaniem nowych smaków, bo oferta na wariacje Bubble Gum i Popcorn jest limitowana. Fani klasyki również będą usatysfakcjonowani – do wyboru wciąż mają shaki o tradycyjnych smakach: wanilię, czekoladę, truskawkę oraz specjały restauracji – krówkę i masło orzechowe. Wszystkie pyszne, mleczne napoje występują w 3 pojemnościach: 180 ml, 300 ml i 500 ml z możliwym powiększeniem o marshmallows. Już teraz poczuj słoneczny vibe i wybierz swojego faworyta!

 


[1] Raport Food Trendów Pyszne.pl 2023/24

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.