Komunikaty PR

Wystartowała kampania BIC Kids Dla Twojego Małego Artysty!

2021-07-21  |  08:00
Biuro prasowe

Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną aktywnością, która przynosi dzieciom i rodzicom mnóstwo korzyści.

Marka BIC Kids powstała z myślą o wspieraniu rozwoju i kreatywności dzieci. Oferuje m.in. kredki ołówkowe, kredki świecowe, pastele olejne i flamastry, które zostały zaprojektowane przez zespół ekspertów w dziedzinie psychomotoryki i ergonomii tak, by wspomagać sprawność małych rączek i ułatwiać naukę pisania. Dzięki produktom BIC Kids każdy Mały Artysta może rozwijać się podczas zabawy i swobodnego rysowania.

Przekaz kampanii „Dla Twojego Małego Artysty!” podkreśla fakt, że należy doceniać i wspierać każde dziecko w jego rozwoju i twórczym działaniu. Inspirując i stawiając pytania, marka zachęca do refleksji i pobudza do kreatywnej aktywności. Przekonanie, że w każdym dziecku tkwi potencjał Małego Artysty, który odpowiednio wspierany, może stać się źródłem niesamowitej satysfakcji zarówno dla maluchów, jak i ich rodzicówto kluczowy przekaz zaplanowanych działań.

Komunikacja obejmie kampanie digitalową i influencerską, wsparcie PR oraz aktywacje w punktach sprzedaży. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki BIC Kids wśród rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

W ramach kampanii digitalowej marka będzie obecna m.in. w mediach społecznościowych, na YouTubie, Instagramie i platformach VOD. Do akcji zaproszono także influencerów. Komunikację wzmocnią działania PR oraz dedykowane materiały POS, w tym spektakularne ekspozycje (galerie sztuki, bramy), w punktach sprzedaży. Na potrzeby aktywacji w dużych sieciach handlowych, w sieciach lokalnych i sklepach papierniczych w całej Polsce, przygotowano gadżet – ramkę magnetyczną, w którą można oprawić pracę Małego Artysty. Ramki będą dostępne przy zakupie produktów o określonej wartości.

Kreacje i filmy na potrzeby kampanii digitalowej przygotowały agencje Helikopter i Columbit, media zakupił dom mediowy OMD. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Za osiem dni podniebny ambasador Goodyear przybędzie do Polski Biuro prasowe
2021-07-22 | 11:40

Za osiem dni podniebny ambasador Goodyear przybędzie do Polski

– Latem marka Goodyear chce podbić nie tylko europejskie drogi. By przykuć uwagę i dotrzeć do szerszego grona klientów, producent wypuścił w niebo swojego ambasadora,
Media i PR Zmiany personalne i awanse w 19 Południku
2021-07-22 | 09:10

Zmiany personalne i awanse w 19 Południku

Do zespołu agencji dołączyła Agata Bednarska, obejmując stanowisko Brand Designera, a Karolina Studzińska awansowała na Senior Account Managera. Agata Bednarska jest absolwentką
Media i PR Nie wszystkie platformy sprawdzą się w przypadku przedsiębiorców
2021-07-20 | 15:10

Nie wszystkie platformy sprawdzą się w przypadku przedsiębiorców

Oni stawiają na social media Rokrocznie liczba biznesów korzystających z serwisów społecznościowych notuje wzrosty. Według ostatnich wyliczeń Polskiej Agencji Rozwoju

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Handel

Przez pandemię aż 42 proc. Polaków musiało ciąć wydatki. Jednak tylko 1/3 zamierza ograniczać konsumpcję także w przyszłości

Aż 42 proc. Polaków w trakcie pandemii COVID-19 musiało rezygnować albo ograniczyć część wydatków. Najczęściej dotyczyło to wyjazdu na wakacje, zakupu nowych ubrań, obuwia, kosmetyków czy sprzętu RTV/AGD. Ponad połowa badanych wskazała, że w czasie pandemii takie zakupy nie były im potrzebne, ale 31 proc. musiało wprowadzić oszczędności ze względu na obniżkę dochodów lub utratę pracy. Co ciekawe, co piąty Polak zdecydował się też na ograniczenie wydatków ze względu na wzrost świadomości ekologicznej. Przypadający w tym roku 29 lipca Dzień Długu Ekologicznego – obchodzony prawie miesiąc wcześniej niż w roku ubiegłym – pokazuje jednak, że poziom konsumpcji zaczyna już wracać do poziomu sprzed pandemii.

Ochrona środowiska

UE szuka sposobów na zwiększenie recyklingu tworzyw sztucznych. Jedną z najbardziej obiecujących technologii jest recykling chemiczny

Według Plastic Europe europejscy producenci tworzyw sztucznych inwestują już miliardy euro w recykling chemiczny, wskazywany jako jedna z kluczowych technologii w przechodzeniu na unijną gospodarkę obiegu zamkniętego. Pozwala ona przetworzyć na nowy surowiec odpady, które inaczej trafiłyby do spalenia lub na wysypisko. Dlatego – jak podaje Plastic Europe – europejscy producenci będą zwiększać nakłady na recykling chemiczny, które do 2030 roku mają sięgnąć już ok. 7,2 mld euro.

Farmacja

Ruszyła akcja bezpłatnych badań przeciw wirusowi HCV. Zakażonych nim może być nawet 150 tys. Polaków, z czego 86 proc. nie zdaje sobie z tego sprawy

Szacuje się, że w Polsce zakażonych wirusem HCV jest ok. 150 tys. osób, z których aż 86 proc. nie zdaje sobie z tego sprawy. Wirus ten jest odpowiedzialny za wirusowe zapalenie wątroby typu C i około 60 proc. przypadków raka wątroby, który w Polsce powoduje rokrocznie ok. 2 tys. zgonów. Z okazji przypadającego 28 lipca Światowego Dnia Wirusowego Zapalenia Wątroby lekarze przypominają, że HCV bardzo łatwo się zakazić. np. w wyniku zwykłego skaleczenia, podczas wizyty u manicurzystki, kosmetyczki czy nawet u dentysty. Dlatego specjaliści zachęcają do poddania się bezpłatnym badaniom w tym kierunku, które do końca tego roku – bez rejestracji i zbędnych formalności – można wykonywać w ponad 300 placówkach w całej Polsce.

Handel

W Polsce pojawia się coraz więcej bawełnianej odzieży z certyfikatem Sprawiedliwego Handlu. Ubiegły rok był pod tym względem rekordowy

Uprawą bawełny na świecie zajmuje się około 100 milionów rolników, z czego 90 proc. działa w ubogich krajach Afryki i Azji, takich jak Uganda, Indie czy Senegal. Muszą oni stawiać czoła konkurencji z zamożniejszych krajów, która jest w stanie zaniżać ceny. Dlatego Fairtrade organizuje ich w spółdzielnie, gwarantując cenę minimalną pozwalającą na utrzymanie, a także premię umożliwiającą rozwój.