Komunikaty PR

Wysyłki kreatywne na słodko – jak zrobić to dobrze?

2024-03-06  |  12:30
Biuro prasowe

 

Jubileusz firmy, konferencja, premiera nowego produktu, pielęgnowanie relacji z pracownikami i partnerami biznesowymi? Pretekstów do zorganizowania słodkiej wysyłki kreatywnej, która zadba o komfort pracownika i jego zadowolenie z pracy jest mnóstwo. Podpowiadamy, jak wybrać słodycze reklamowe, które pomogą osiągnąć sukces marketingowy.

Wybór odpowiedniego upominku z powyżej wymienionych okazji, ma wpływ na budowanie relacji z partnerami, klientami czy współpracownikami. Jednym z najbardziej efektownych i najbardziej wyczekiwanych upominków są słodycze, które zawsze sprawiają radość. Dziś producent słodyczy reklamowych może stworzyć wszystko, co tylko wymarzy sobie zamawiający. W tym artykule odpowiemy na pytanie, dlaczego wręczanie personalizowanych słodkości jest tak ważne w świecie biznesu. Podpowiemy także, na jakie rozwiązania stawiają dziś cenione marki.

Unikalność i budowanie pozytywnych wrażeń

Kreatywne słodycze w ciekawym kształcie z logo czy key visualem firmy oraz spersonalizowanym przekazem są absolutnie niepowtarzalne. Odbiorca nie tylko odczuwa radość z otrzymania pysznego prezentu, którym się chętnie poczęstuje, ale także dostrzega wysiłek i kreatywny pomysł włożony w jego stworzenie. Na opakowaniu czy produkcie można umieścić dowolny przekaz – podziękowania, gratulacje, życzenia czy informacje o nowej kolekcji lub obowiązującej promocji. Taka forma reklamy przyczynia się do zwiększania świadomości i rozpoznawalności marki.

Łatwość w dostosowaniu upominku do okazji

Personalizowane słodycze są idealnym dopełnieniem dla różnych biznesowych wydarzeń. Niezależnie, czy chodzi o święta firmowe, jubileusze czy gift packi przy okazji konferencji – kreatywne słodycze można łatwo dostosować do różnego rodzaju wydarzeń.

Podkreślenie charakteru marki

Słodycze z personalizowanym przekazem pozwalają firmie skoncentrować uwagę odbiorcy na swoich wartościach. Gadżet w dowolnym kształcie, wykonany z czekolady Wholefruit, klasycznej mlecznej, a może różowej ruby? 

Opakowanie wzbogacone artystyczną grafiką, minimalistycznym kodem QR, kierującym do dowolnego dokumentu czy podstrony, a może eleganckie pudełko pralinek z belgijskiej czekolady? 

Co więcej, dzisiaj mamy dostęp do jakościowych rozwiązań. Poprzez certyfikowane surowce wykorzystywane do produkcji słodkich gadżetów oraz w pełni kompostowalne opakowania – możemy dbać o relacje biznesowe oraz o środowisko! Możliwości dostosowania słodkości do DNA marki są dziś ogromne!

Case study brandowanych słodkości

  1. Zestaw czekoladek do świątecznych wysyłek Food and Design

Projekt Food and Design, zajmujący się kreatywną popularyzacją wiedzy z branży spożywczej, FMCG i HoReCa, z okazji Bożego Narodzenia, wysłał swoim partnerom i ekspertom świąteczne paczki, w których nie mogło zabraknąć słodkiego akcentu. Twórcy projektu zdecydowali się na stworzenie czekoladowej ciuchci, w opakowaniu z bożonarodzeniowymi życzeniami. W efekcie nie było potrzeby produkowania kartek z życzeniami, które zwykle są stałym elementem wysyłek kreatywnych.

  1. Czekoladowe Puzzle dla firmy Libet 

Libet S.A. to uznany producent kostki brukowej oraz innych betonowych elementów aranżacji otoczenia. Na potrzeby marki, producent słodyczy, SLODKIE, stworzył kreatywny i ciekawy projekt czekoladowej kostki brukowej, która świetnie odzwierciedlała profil marki.

Wysyłka kreatywna customizowanych słodyczy w świecie biznesowym to nie tylko okazja do podziękowań czy budowania relacji, ale również skuteczna strategia marketingowa. To subtelny gest, który może znacznie przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności i pozytywnego postrzegania marki. Warto inwestować w tę formę prezentów, których wartość przekracza smakowitość – to także inwestycja w trwałe relacje i lojalność partnerów biznesowych. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4. Biuro prasowe
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),
Media i PR Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS
2024-07-01 | 11:00

Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS

Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci. W lipcu 2023 roku została
Media i PR 4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych
2024-06-25 | 12:00

4DCenter liderem kompleksowych i innowacyjnych badań diagnostycznych

Za nami finałowa Gala Konkursu XXIII Businesswomen Awards, na której ogłoszono laureatów tegorocznej edycji. Wśród wyróżnionych firm znalazło się warszawskie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.