Wysyłki kreatywne na słodko – jak zrobić to dobrze?
Jubileusz firmy, konferencja, premiera nowego produktu, pielęgnowanie relacji z pracownikami i partnerami biznesowymi? Pretekstów do zorganizowania słodkiej wysyłki kreatywnej, która zadba o komfort pracownika i jego zadowolenie z pracy jest mnóstwo. Podpowiadamy, jak wybrać słodycze reklamowe, które pomogą osiągnąć sukces marketingowy.
Wybór odpowiedniego upominku z powyżej wymienionych okazji, ma wpływ na budowanie relacji z partnerami, klientami czy współpracownikami. Jednym z najbardziej efektownych i najbardziej wyczekiwanych upominków są słodycze, które zawsze sprawiają radość. Dziś producent słodyczy reklamowych może stworzyć wszystko, co tylko wymarzy sobie zamawiający. W tym artykule odpowiemy na pytanie, dlaczego wręczanie personalizowanych słodkości jest tak ważne w świecie biznesu. Podpowiemy także, na jakie rozwiązania stawiają dziś cenione marki.
Unikalność i budowanie pozytywnych wrażeń
Kreatywne słodycze w ciekawym kształcie z logo czy key visualem firmy oraz spersonalizowanym przekazem są absolutnie niepowtarzalne. Odbiorca nie tylko odczuwa radość z otrzymania pysznego prezentu, którym się chętnie poczęstuje, ale także dostrzega wysiłek i kreatywny pomysł włożony w jego stworzenie. Na opakowaniu czy produkcie można umieścić dowolny przekaz – podziękowania, gratulacje, życzenia czy informacje o nowej kolekcji lub obowiązującej promocji. Taka forma reklamy przyczynia się do zwiększania świadomości i rozpoznawalności marki.
Łatwość w dostosowaniu upominku do okazji
Personalizowane słodycze są idealnym dopełnieniem dla różnych biznesowych wydarzeń. Niezależnie, czy chodzi o święta firmowe, jubileusze czy gift packi przy okazji konferencji – kreatywne słodycze można łatwo dostosować do różnego rodzaju wydarzeń.
Podkreślenie charakteru marki
Słodycze z personalizowanym przekazem pozwalają firmie skoncentrować uwagę odbiorcy na swoich wartościach. Gadżet w dowolnym kształcie, wykonany z czekolady Wholefruit, klasycznej mlecznej, a może różowej ruby?
Opakowanie wzbogacone artystyczną grafiką, minimalistycznym kodem QR, kierującym do dowolnego dokumentu czy podstrony, a może eleganckie pudełko pralinek z belgijskiej czekolady?
Co więcej, dzisiaj mamy dostęp do jakościowych rozwiązań. Poprzez certyfikowane surowce wykorzystywane do produkcji słodkich gadżetów oraz w pełni kompostowalne opakowania – możemy dbać o relacje biznesowe oraz o środowisko! Możliwości dostosowania słodkości do DNA marki są dziś ogromne!
Case study brandowanych słodkości
-
Zestaw czekoladek do świątecznych wysyłek Food and Design
Projekt Food and Design, zajmujący się kreatywną popularyzacją wiedzy z branży spożywczej, FMCG i HoReCa, z okazji Bożego Narodzenia, wysłał swoim partnerom i ekspertom świąteczne paczki, w których nie mogło zabraknąć słodkiego akcentu. Twórcy projektu zdecydowali się na stworzenie czekoladowej ciuchci, w opakowaniu z bożonarodzeniowymi życzeniami. W efekcie nie było potrzeby produkowania kartek z życzeniami, które zwykle są stałym elementem wysyłek kreatywnych.
-
Czekoladowe Puzzle dla firmy Libet
Libet S.A. to uznany producent kostki brukowej oraz innych betonowych elementów aranżacji otoczenia. Na potrzeby marki, producent słodyczy, SLODKIE, stworzył kreatywny i ciekawy projekt czekoladowej kostki brukowej, która świetnie odzwierciedlała profil marki.
Wysyłka kreatywna customizowanych słodyczy w świecie biznesowym to nie tylko okazja do podziękowań czy budowania relacji, ale również skuteczna strategia marketingowa. To subtelny gest, który może znacznie przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności i pozytywnego postrzegania marki. Warto inwestować w tę formę prezentów, których wartość przekracza smakowitość – to także inwestycja w trwałe relacje i lojalność partnerów biznesowych.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.