Komunikaty PR

X edycja Deweloperzy Dzieciom wystartowała

2021-12-15  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 2.12 MB )

Firmy deweloperskie znów nie zawiodły. Akcja Deweloperzy Dzieciom wystartowała, niosąc uśmiech, pozytywne wartości i energię dla wszystkich podopiecznych domów dziecka –zarówno w Poznaniu, jak i w Wielkopolsce. W tym trudnym dla wszystkich roku pomoc otrzymają wychowankowie aż 9 domów dziecka, to blisko 100 dzieci. - Dobre serce oraz niesienie pomocy potrzebującym nie zna granic. Bez względu na okoliczności, również w tym roku chcemy pomóc jak największej liczbie dzieci. Trwająca pandemia nie ułatwia nam życia, ale znów działamy – mówią jednym głosem organizatorzy i darczyńcy. W jubileuszową, dziesiątą akcję Deweloperzy Dzieciom zaangażowało się aż 40 firm.

 

Deweloperzy Dzieciom to jedyna w Polsce inicjatywa dobroczynna, łącząca przedstawicieli branży deweloperskiej na taką skalę i jednocześnie w tak szczytnym celu, mianowicie niesienia pomocy potrzebującym dzieciom z domów dziecka. Wcześniejsze akcje odbywały się w miejscach, gdzie dzieci mogły pobawić się, pozytywnie naładować baterie, ale też nauczyć się interesujących rzeczy. Oczywiście były też odwiedziny Świętego Mikołaja, który przynosił worek pełen prezentów. - Okrągły jubileusz, w naszym zamyśle miał być powodem zorganizowania eventu z adekwatną galą i uroczystym charakterem. Niestety, trwająca pandemia koronawirusa, a tym samym szereg obostrzeń i przeciwności, a także troska o uczestników, tych mniejszych i większych, powoduje, że takie plany musimy odłożyć na później. Podobnie jak w IX odsłonie akcji, dzieci z rodzinnych i publicznych Domów Dziecka otrzymają prezenty, a ich przekazanie już trwa – mówi Hubert Maćkowiak z firmy Mission Public Relations, która jest pomysłodawcą i organizatorem akcji.

Lista zaangażowanych w pomoc przedstawicieli branży mieszkaniowej jest długa. Takie świadectwo pokazuje, że w każdej firmie, bez względu na jej wielkość, czy sukcesy, pracują ludzie z wielkimi sercami – otwartymi na potrzeby innych. Do X edycji włączyli się: Agrobex, Area Development, Artbud, ArtLocum, Ataner, Constructa Plus, Cordia, Dombud Development, Dom-Eko, EBF Development, Fludra Development, Gravis Developer, Greenbud Development, Grupa Inwest, Inwestycje Wielkopolski, Jakon Inwest, KDM Deweloper, KM Building, Konimpex-Invest, KosDom, Lepiko Developer, Linea Deweloper, Mak-Dom, Monday Development, Nexity, Nickel Development, NovaForm, Nowa Murowana, Planetbud Development, Proxin, Quadro Development, Rehaz, Robyg, Skaland, Sky Investments, Spravia, UWI, Villa Developer, Vinci Immobilier, Virke.

Pandemia. Zjawisko, które towarzyszy nam każdego dnia, od niemal dwóch lat. Szereg obostrzeń, smutek, niepewność, często cierpienie. W takich okolicznościach zaangażowanie w społeczną odpowiedzialność biznesu nabiera jeszcze głębszego sensu. - Cieszymy się, że tak szczytna akcja z sukcesem jest co roku kontynuowana. Mimo czasów pandemii, nie możemy zapominać o potrzebujących, oczekiwania na świąteczny czas nie zmieniają się, mimo okoliczności. Magia Świąt ma wielką moc, którą potęgują dziecięce marzenia. Cieszymy się, że choć trochę możemy pomóc je spełniać, uczestnicząc w akcji. Kierujemy się zasadą „biznes to nie wszystko”. Pomagajmy, branża deweloperska ma duży potencjał na podjęcie takich działań – wspomina Agata Krzesińska, Menedżer ds. marki Konimpex-Invest.

Blisko 100 wychowanków z 9 rodzinnych i publicznych domów dziecka tuż przed Świętami Bożego Narodzenia odwiedzi Święty Mikołaj, a także wręczy wyjątkowe prezenty, które ufundowali przedstawiciele firm deweloperskich. - Panująca pandemia ma wpływ na każdego z nas. Dotyczy to również wychowanków domów dziecka, bez względu na wiek. Cieszymy się, że jako deweloper o dużych możliwościach, możemy dołożyć swoją cegiełkę, by budować radość – mówi Marcin Ostojski z firmy KDM Deweloper.

Jak co roku, organizatorzy mogą liczyć na patronat ze strony Oddziału Poznańskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Z ramienia tej organizacji do Deweloperzy Dzieciom dołączyło 17 firm. - Pomaganie uzależnia, a grudzień w naszym kalendarzu zawsze oznacza aktywne zaangażowanie w inicjatywę Deweloperzy Dzieciom. Otaczamy akcję patronatem tytularnym, w pełni podpisując się pod jej ideami - podsumowuje Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu firmy Agrobex, pełniąca jednocześnie funkcję wiceprezesa zarządu Oddziału Poznańskiego PZFD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.