Komunikaty PR

XI Polish Businesswomen Congress

2021-09-11  |  19:16

Inspirująco-motywacyjne wystąpienie DODY podczas XI Polish Businesswomen Congress

Redakcja czasopisma „Businesswoman & life” po raz XI zorganizowała największe wydarzenie dla Kobiet Biznesu w Polsce – Polish Businesswomen Congress. Wydarzenie zgromadziło uznane osobistości ze świata biznesu i show-biznesu, które inspirowały podczas swoich przemówień do działania z pasją, odnoszenia sukcesów, podejmowania nowych wyzwań, znalezienia równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Na scenie wystąpiły między innymi: Izabela Janachowska-Jabłońska, Monika Chwajoł, Joanna Idzikowska, Beata Drzazga, Klaudyna Cichocka-Volkov, Ela Piorun, Paulina Miechurska, Agnieszka Zydroń, Monika Chwajoł, Sławek Muturi, Natalia Muturi, Marta Skrzypczyńska, Katarzyna Necel-Stempin, Ewa Rybak, dr Małgorzata Musioł, Alina Grodzicka, dr Ewa Abramowicz, dr Beata Dethloff, Katarzyna Prasał-Małolepszy, dr Agnes Frankel, Magdalena Kryska, Izabela Bagińska, dr Ewa Kempisty-Jeznach.

Gwiazdą Kongresu była Dorota „Doda” Rabczewska, która w pierwszej  części wystąpienia odpowiedziała między innymi na pytania związane z mocą kobiet, motywacją do działania, radzeniem sobie z trudnościami. Doda także uchyliła kulisy produkcji filmowej „ Dziewczyny z Dubaju”.

W drugiej części wystąpienia DODA odpowiadała na pytania zadawane przez uczestniczki „XI Polish Businesswomen Congress”.  Było mnóstwo pozytywnej energii, refleksji, inspiracji i motywacji do działania.

Zdjęcia wykonał Marcin Oliva Soto.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.