Komunikaty PR

XI Polish Businesswomen Congress

2021-09-11  |  19:16

Inspirująco-motywacyjne wystąpienie DODY podczas XI Polish Businesswomen Congress

Redakcja czasopisma „Businesswoman & life” po raz XI zorganizowała największe wydarzenie dla Kobiet Biznesu w Polsce – Polish Businesswomen Congress. Wydarzenie zgromadziło uznane osobistości ze świata biznesu i show-biznesu, które inspirowały podczas swoich przemówień do działania z pasją, odnoszenia sukcesów, podejmowania nowych wyzwań, znalezienia równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Na scenie wystąpiły między innymi: Izabela Janachowska-Jabłońska, Monika Chwajoł, Joanna Idzikowska, Beata Drzazga, Klaudyna Cichocka-Volkov, Ela Piorun, Paulina Miechurska, Agnieszka Zydroń, Monika Chwajoł, Sławek Muturi, Natalia Muturi, Marta Skrzypczyńska, Katarzyna Necel-Stempin, Ewa Rybak, dr Małgorzata Musioł, Alina Grodzicka, dr Ewa Abramowicz, dr Beata Dethloff, Katarzyna Prasał-Małolepszy, dr Agnes Frankel, Magdalena Kryska, Izabela Bagińska, dr Ewa Kempisty-Jeznach.

Gwiazdą Kongresu była Dorota „Doda” Rabczewska, która w pierwszej  części wystąpienia odpowiedziała między innymi na pytania związane z mocą kobiet, motywacją do działania, radzeniem sobie z trudnościami. Doda także uchyliła kulisy produkcji filmowej „ Dziewczyny z Dubaju”.

W drugiej części wystąpienia DODA odpowiadała na pytania zadawane przez uczestniczki „XI Polish Businesswomen Congress”.  Było mnóstwo pozytywnej energii, refleksji, inspiracji i motywacji do działania.

Zdjęcia wykonał Marcin Oliva Soto.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.