Komunikaty PR

XI Polish Businesswomen Congress

2021-09-11  |  19:16

Inspirująco-motywacyjne wystąpienie DODY podczas XI Polish Businesswomen Congress

Redakcja czasopisma „Businesswoman & life” po raz XI zorganizowała największe wydarzenie dla Kobiet Biznesu w Polsce – Polish Businesswomen Congress. Wydarzenie zgromadziło uznane osobistości ze świata biznesu i show-biznesu, które inspirowały podczas swoich przemówień do działania z pasją, odnoszenia sukcesów, podejmowania nowych wyzwań, znalezienia równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Na scenie wystąpiły między innymi: Izabela Janachowska-Jabłońska, Monika Chwajoł, Joanna Idzikowska, Beata Drzazga, Klaudyna Cichocka-Volkov, Ela Piorun, Paulina Miechurska, Agnieszka Zydroń, Monika Chwajoł, Sławek Muturi, Natalia Muturi, Marta Skrzypczyńska, Katarzyna Necel-Stempin, Ewa Rybak, dr Małgorzata Musioł, Alina Grodzicka, dr Ewa Abramowicz, dr Beata Dethloff, Katarzyna Prasał-Małolepszy, dr Agnes Frankel, Magdalena Kryska, Izabela Bagińska, dr Ewa Kempisty-Jeznach.

Gwiazdą Kongresu była Dorota „Doda” Rabczewska, która w pierwszej  części wystąpienia odpowiedziała między innymi na pytania związane z mocą kobiet, motywacją do działania, radzeniem sobie z trudnościami. Doda także uchyliła kulisy produkcji filmowej „ Dziewczyny z Dubaju”.

W drugiej części wystąpienia DODA odpowiadała na pytania zadawane przez uczestniczki „XI Polish Businesswomen Congress”.  Było mnóstwo pozytywnej energii, refleksji, inspiracji i motywacji do działania.

Zdjęcia wykonał Marcin Oliva Soto.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.