Komunikaty PR

XIV Euroforum Polskiego Mleczarstwa pełne sukcesów SM Mlekpol

2021-10-21  |  10:00
Biuro prasowe

Spotkanie przedstawicieli spółdzielni mleczarskich z całej Polski miało miejsce w dniach 18-21 października w Krynicy Zdroju. Grono specjalistów i praktyków miało okazję dyskutować i wymienić się wiedzą na temat najnowszych trendach w serowarstwie oraz branży mleczarskiej. Podczas forum ogłoszono wyniki dwóch prestiżowych, branżowych wydarzeń: XXVI Krajowej Oceny Serów i Twarogów oraz konkursu Innowacje Techniczne i Technologiczne w Mleczarstwie. W obu sukces odniosła Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.

Wśród najlepszych produktów mleczarskich, które zostały poddane ocenie znalazł się serek homogenizowany waniliowy marki Rolmlecz. Jego jakość, skład oraz niepowtarzalny smak zostały docenione przez Krajowe Stowarzyszenie Mleczarzy oraz Polski Komitet FIL/IDF w kategorii serków twarogowych homogenizowanych produkowanych metodą wirówkową i ultrafiltracji. Eksperci dokonywali anonimowej oceny sensorycznej, bez informacji pozwalających na identyfikację producenta.

Niezmiernie nam miło, że nasz kultowy produkt, który swoim smakiem zachwyca od pokoleń, zdobył uznanie również wśród przedstawicieli naszej branży. Od zawsze nadrzędne wartości dla SM Mlekpol to tradycja, poszanowanie lokalności oraz regionalnych zwyczajów mleczarskich przekazywanych z pokolenia na pokolenie wyroby marki Rolmlecz są tego najlepszym przykładem. Dzięki umiejętnemu łączeniu wieloletniego doświadczenia mleczarzy z oczekiwaniami współczesnych konsumentów powstają produkty pełne smaku i pasji, takie jak serek waniliowy Rolmlecz – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

W trakcie forum wyłoniono także zwycięzców w konkursie na Innowacje Techniczne i Technologiczne w Mleczarstwie. SM Mlekpol swój innowacyjny Zakład Produkcji Sproszkowanych Wyrobów Mleczarskich w Mrągowie zgłosił aż w 4 kategoriach: gospodarka energią, innowacyjne rozwiązania procesowe, innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz ochrona środowiska. Proszkownia prężnie działa od 2020 roku, w ramach realizacji wdrożono wiele innowacyjnych rozwiązań procesowych i technologicznych, pozwalających na wyprodukowanie szerokiej gamy koncentratów mlecznych, które są eksportowane na zagraniczne rynki, między innymi azjatyckie czy afrykańskie. W inwestycji zastosowano najnowsze rozwiązania pozwalające zminimalizować zużycie energii oraz ograniczyć wpływ zakładu na środowisko.

Cieszymy się, że jedna z naszych najnowszych i największych inwestycji została laureatem we wszystkich zgłoszonych kategoriach, w tym branżowym konkursie. Proszkownia to kamień milowy w historii SM Mlekpol, który pozwolił nam zwiększyć zdolności produkcyjne, zapewnić ciągłość zbytu surowca, a także docierać na odległe rynki. Jesteśmy dumni, że udało nam się przeprowadzić tę inwestycję w sposób nowatorski i dobry dla środowiska, między innymi ograniczając zużycie energii, stawiając na odzyskiwanie wody, a także stosując najnowocześniejsze, kompleksowe rozwiązania procesowe i technologiczne – mówi Jerzy Michałek, Dyrektor Zakładu Produkcji Sproszkowanych Wyrobów Mleczarskich w Mrągowie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.