Komunikaty PR

XIV Euroforum Polskiego Mleczarstwa pełne sukcesów SM Mlekpol

2021-10-21  |  10:00
Biuro prasowe

Spotkanie przedstawicieli spółdzielni mleczarskich z całej Polski miało miejsce w dniach 18-21 października w Krynicy Zdroju. Grono specjalistów i praktyków miało okazję dyskutować i wymienić się wiedzą na temat najnowszych trendach w serowarstwie oraz branży mleczarskiej. Podczas forum ogłoszono wyniki dwóch prestiżowych, branżowych wydarzeń: XXVI Krajowej Oceny Serów i Twarogów oraz konkursu Innowacje Techniczne i Technologiczne w Mleczarstwie. W obu sukces odniosła Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.

Wśród najlepszych produktów mleczarskich, które zostały poddane ocenie znalazł się serek homogenizowany waniliowy marki Rolmlecz. Jego jakość, skład oraz niepowtarzalny smak zostały docenione przez Krajowe Stowarzyszenie Mleczarzy oraz Polski Komitet FIL/IDF w kategorii serków twarogowych homogenizowanych produkowanych metodą wirówkową i ultrafiltracji. Eksperci dokonywali anonimowej oceny sensorycznej, bez informacji pozwalających na identyfikację producenta.

Niezmiernie nam miło, że nasz kultowy produkt, który swoim smakiem zachwyca od pokoleń, zdobył uznanie również wśród przedstawicieli naszej branży. Od zawsze nadrzędne wartości dla SM Mlekpol to tradycja, poszanowanie lokalności oraz regionalnych zwyczajów mleczarskich przekazywanych z pokolenia na pokolenie wyroby marki Rolmlecz są tego najlepszym przykładem. Dzięki umiejętnemu łączeniu wieloletniego doświadczenia mleczarzy z oczekiwaniami współczesnych konsumentów powstają produkty pełne smaku i pasji, takie jak serek waniliowy Rolmlecz – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

W trakcie forum wyłoniono także zwycięzców w konkursie na Innowacje Techniczne i Technologiczne w Mleczarstwie. SM Mlekpol swój innowacyjny Zakład Produkcji Sproszkowanych Wyrobów Mleczarskich w Mrągowie zgłosił aż w 4 kategoriach: gospodarka energią, innowacyjne rozwiązania procesowe, innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz ochrona środowiska. Proszkownia prężnie działa od 2020 roku, w ramach realizacji wdrożono wiele innowacyjnych rozwiązań procesowych i technologicznych, pozwalających na wyprodukowanie szerokiej gamy koncentratów mlecznych, które są eksportowane na zagraniczne rynki, między innymi azjatyckie czy afrykańskie. W inwestycji zastosowano najnowsze rozwiązania pozwalające zminimalizować zużycie energii oraz ograniczyć wpływ zakładu na środowisko.

Cieszymy się, że jedna z naszych najnowszych i największych inwestycji została laureatem we wszystkich zgłoszonych kategoriach, w tym branżowym konkursie. Proszkownia to kamień milowy w historii SM Mlekpol, który pozwolił nam zwiększyć zdolności produkcyjne, zapewnić ciągłość zbytu surowca, a także docierać na odległe rynki. Jesteśmy dumni, że udało nam się przeprowadzić tę inwestycję w sposób nowatorski i dobry dla środowiska, między innymi ograniczając zużycie energii, stawiając na odzyskiwanie wody, a także stosując najnowocześniejsze, kompleksowe rozwiązania procesowe i technologiczne – mówi Jerzy Michałek, Dyrektor Zakładu Produkcji Sproszkowanych Wyrobów Mleczarskich w Mrągowie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji Biuro prasowe
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.