Komunikaty PR

Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak

2023-09-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Kultowe chipsy Lay’s osiągają najwyższe wyniki rynkowe dzięki doskonałemu połączeniu świetnego smaku oraz wysokiej jakości. Do najbardziej popularnych należą: Lay`s o smaku papryki, Lay’s o smaku zielonej cebulki, Lay’s o smaku Fromage oraz Lay's solone. Jesień, czyli sezon na przekąski przed nami, zatem jest to odpowiedni czas na przybliżenie konsumentom procesu powstawania ich ulubionych produktów z portfolio PepsiCo. Lay’s produkowane są z polskich ziemniaków ze zrównoważonych upraw, a nowa kampania w przystępny dla odbiorcy sposób pokazuje ziemniaka jako surowiec kluczowy dla wytworzenia chipsów o najwyższej jakości.

Celem najnowszej kampanii Lay’s jest przypomnienie konsumentom, iż do produkcji chipsów Lay’s wykorzystujemy tylko najwyższej jakości ziemniaki pochodzące z polskich upraw. Poprzez skierowanie uwagi właśnie na ziemniaka, chcemy budować świadomość na temat procesu wytwórczego i istotnego znaczenia naturalnych surowców dla jakości produktu końcowego. Mamy doskonałych dostawców polskich rolników, którzy uprawiają ziemniaki w sposób zrównoważony  – powiedziała Monika Kruk, Brand Manager marki Lay's.

Nowa kampania marketingowa 360 stopni realizowana jest w kanałach najlepiej dostosowanych do grupy docelowej. Na ekranach TV emitowany jest już spot reklamowy z hasłem przewodnim - „Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak”. Marka zdecydowała się także na współpracę
z influencerem Piotrem Latałą, który jako @Ziemniak.tv publikuje treści edukacyjne dla konsumentów w mediach społecznościowych (You Tube, Instagram). Kampanię wspierać będą także działania edukacyjne prowadzone w serwisach własnych PepsiCo oraz u partnerów mediowych.

Za kampanię edukacyjną, strategię oraz koncept kreatywny odpowiada agencja Zenith. Adaptację trwającego 30 sekund spotu TV przygotowała agencja H2O. Za planowanie i zakup mediów oraz współpracę
z influencerami odpowiada Zenith.

Chipsy Lay’s są produkowane w zakładzie w Grodzisku Mazowieckim oraz, od czerwca b.r., także w nowym zakładzie produkcyjnym w Świętem k. Środy Śląskiej. Najwyższe standardy produkcyjne pomagają spełnić smażalnice wyposażone w nowoczesny system kontroli jakości, który wykonuje fotografie każdemu usmażonemu chipsowi. PepsiCo szczególnie dba o to, by procesy technologiczne były zasilane wyłącznie z zielonych źródeł.

PepsiCo w tym roku świętuje 30 lat produkcji słonych przekąsek w Polsce. Produkcja ta nie byłaby możliwa bez współpracy z polskimi rolnikami w ramach Programu Agrarnego. Firma pracuje na stałe z ponad 70 gospodarstwami rolnymi w Polsce. Rolnicy dostarczają w pełni zrównoważonych środowiskowo surowców niezbędnych do produkcji przekąsek. Taki sposób prowadzenia upraw umożliwi kontynuację działań rolnych przyszłym pokoleniom. Ziemniaki stosowane do produkcji chipsów Lay’s to starannie wyselekcjonowane oraz zastrzeżone odmiany – tylko 10 z ponad 4000 odmian może stać się chipsami Lay’s. Priorytetem PepsiCo jest budowanie zrównoważonego systemu produkcji żywności w Polsce poprzez dalsze rozwijanie Programu Agrarnego.

***

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez marki Lays, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z legendarnych marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę do uzyskania pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i budowania wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.