Komunikaty PR

Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak

2023-09-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Kultowe chipsy Lay’s osiągają najwyższe wyniki rynkowe dzięki doskonałemu połączeniu świetnego smaku oraz wysokiej jakości. Do najbardziej popularnych należą: Lay`s o smaku papryki, Lay’s o smaku zielonej cebulki, Lay’s o smaku Fromage oraz Lay's solone. Jesień, czyli sezon na przekąski przed nami, zatem jest to odpowiedni czas na przybliżenie konsumentom procesu powstawania ich ulubionych produktów z portfolio PepsiCo. Lay’s produkowane są z polskich ziemniaków ze zrównoważonych upraw, a nowa kampania w przystępny dla odbiorcy sposób pokazuje ziemniaka jako surowiec kluczowy dla wytworzenia chipsów o najwyższej jakości.

Celem najnowszej kampanii Lay’s jest przypomnienie konsumentom, iż do produkcji chipsów Lay’s wykorzystujemy tylko najwyższej jakości ziemniaki pochodzące z polskich upraw. Poprzez skierowanie uwagi właśnie na ziemniaka, chcemy budować świadomość na temat procesu wytwórczego i istotnego znaczenia naturalnych surowców dla jakości produktu końcowego. Mamy doskonałych dostawców polskich rolników, którzy uprawiają ziemniaki w sposób zrównoważony  – powiedziała Monika Kruk, Brand Manager marki Lay's.

Nowa kampania marketingowa 360 stopni realizowana jest w kanałach najlepiej dostosowanych do grupy docelowej. Na ekranach TV emitowany jest już spot reklamowy z hasłem przewodnim - „Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak”. Marka zdecydowała się także na współpracę
z influencerem Piotrem Latałą, który jako @Ziemniak.tv publikuje treści edukacyjne dla konsumentów w mediach społecznościowych (You Tube, Instagram). Kampanię wspierać będą także działania edukacyjne prowadzone w serwisach własnych PepsiCo oraz u partnerów mediowych.

Za kampanię edukacyjną, strategię oraz koncept kreatywny odpowiada agencja Zenith. Adaptację trwającego 30 sekund spotu TV przygotowała agencja H2O. Za planowanie i zakup mediów oraz współpracę
z influencerami odpowiada Zenith.

Chipsy Lay’s są produkowane w zakładzie w Grodzisku Mazowieckim oraz, od czerwca b.r., także w nowym zakładzie produkcyjnym w Świętem k. Środy Śląskiej. Najwyższe standardy produkcyjne pomagają spełnić smażalnice wyposażone w nowoczesny system kontroli jakości, który wykonuje fotografie każdemu usmażonemu chipsowi. PepsiCo szczególnie dba o to, by procesy technologiczne były zasilane wyłącznie z zielonych źródeł.

PepsiCo w tym roku świętuje 30 lat produkcji słonych przekąsek w Polsce. Produkcja ta nie byłaby możliwa bez współpracy z polskimi rolnikami w ramach Programu Agrarnego. Firma pracuje na stałe z ponad 70 gospodarstwami rolnymi w Polsce. Rolnicy dostarczają w pełni zrównoważonych środowiskowo surowców niezbędnych do produkcji przekąsek. Taki sposób prowadzenia upraw umożliwi kontynuację działań rolnych przyszłym pokoleniom. Ziemniaki stosowane do produkcji chipsów Lay’s to starannie wyselekcjonowane oraz zastrzeżone odmiany – tylko 10 z ponad 4000 odmian może stać się chipsami Lay’s. Priorytetem PepsiCo jest budowanie zrównoważonego systemu produkcji żywności w Polsce poprzez dalsze rozwijanie Programu Agrarnego.

***

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez marki Lays, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z legendarnych marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę do uzyskania pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i budowania wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.