Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak

Justyna Wrzosek
Questia
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Kultowe chipsy Lay’s osiągają najwyższe wyniki rynkowe dzięki doskonałemu połączeniu świetnego smaku oraz wysokiej jakości. Do najbardziej popularnych należą: Lay`s o smaku papryki, Lay’s o smaku zielonej cebulki, Lay’s o smaku Fromage oraz Lay's solone. Jesień, czyli sezon na przekąski przed nami, zatem jest to odpowiedni czas na przybliżenie konsumentom procesu powstawania ich ulubionych produktów z portfolio PepsiCo. Lay’s produkowane są z polskich ziemniaków ze zrównoważonych upraw, a nowa kampania w przystępny dla odbiorcy sposób pokazuje ziemniaka jako surowiec kluczowy dla wytworzenia chipsów o najwyższej jakości.
– Celem najnowszej kampanii Lay’s jest przypomnienie konsumentom, iż do produkcji chipsów Lay’s wykorzystujemy tylko najwyższej jakości ziemniaki pochodzące z polskich upraw. Poprzez skierowanie uwagi właśnie na ziemniaka, chcemy budować świadomość na temat procesu wytwórczego i istotnego znaczenia naturalnych surowców dla jakości produktu końcowego. Mamy doskonałych dostawców – polskich rolników, którzy uprawiają ziemniaki w sposób zrównoważony – powiedziała Monika Kruk, Brand Manager marki Lay's.
Nowa kampania marketingowa 360 stopni realizowana jest w kanałach najlepiej dostosowanych do grupy docelowej. Na ekranach TV emitowany jest już spot reklamowy z hasłem przewodnim - „Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak”. Marka zdecydowała się także na współpracę
z influencerem Piotrem Latałą, który jako @Ziemniak.tv publikuje treści edukacyjne dla konsumentów w mediach społecznościowych (You Tube, Instagram). Kampanię wspierać będą także działania edukacyjne prowadzone w serwisach własnych PepsiCo oraz u partnerów mediowych.
Za kampanię edukacyjną, strategię oraz koncept kreatywny odpowiada agencja Zenith. Adaptację trwającego 30 sekund spotu TV przygotowała agencja H2O. Za planowanie i zakup mediów oraz współpracę
z influencerami odpowiada Zenith.
Chipsy Lay’s są produkowane w zakładzie w Grodzisku Mazowieckim oraz, od czerwca b.r., także w nowym zakładzie produkcyjnym w Świętem k. Środy Śląskiej. Najwyższe standardy produkcyjne pomagają spełnić smażalnice wyposażone w nowoczesny system kontroli jakości, który wykonuje fotografie każdemu usmażonemu chipsowi. PepsiCo szczególnie dba o to, by procesy technologiczne były zasilane wyłącznie z zielonych źródeł.
PepsiCo w tym roku świętuje 30 lat produkcji słonych przekąsek w Polsce. Produkcja ta nie byłaby możliwa bez współpracy z polskimi rolnikami w ramach Programu Agrarnego. Firma pracuje na stałe z ponad 70 gospodarstwami rolnymi w Polsce. Rolnicy dostarczają w pełni zrównoważonych środowiskowo surowców niezbędnych do produkcji przekąsek. Taki sposób prowadzenia upraw umożliwi kontynuację działań rolnych przyszłym pokoleniom. Ziemniaki stosowane do produkcji chipsów Lay’s to starannie wyselekcjonowane oraz zastrzeżone odmiany – tylko 10 z ponad 4000 odmian może stać się chipsami Lay’s. Priorytetem PepsiCo jest budowanie zrównoważonego systemu produkcji żywności w Polsce poprzez dalsze rozwijanie Programu Agrarnego.
***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez marki Lays, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z legendarnych marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę do uzyskania pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i budowania wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.