Zmiana wizualna marki Mazars otwiera nowy etap rozwoju firmy
Renata Stefanowska
Mazars
ul. Piekna 18
00-549 Warszawa
r.stefanowska|mazars.pl| |r.stefanowska|mazars.pl
22 25 55 200
mazars.pl
- Mazars, międzynarodowa firma świadcząca usługi audytorskie, podatkowe i doradcze, przeprowadza rebranding w ponad 90 krajach, w których prowadzi swoją działalność doradczą.
- Rebranding wspiera skuteczną strategię wzrostu i pokazuje, że firma wprowadza inną perspektywę na rynek audytu, podatków i doradztwa finansowego.
- Zmiana wizerunkowa potwierdza zaangażowanie Mazars w budowanie sprawiedliwego i dostatniego świata.
Mazars, międzynarodowa firma świadcząca usługi audytorskie, podatkowe i doradcze, odsłania swoją nową tożsamość marki w ponad 90 krajach, tym samym stawiając kamień milowy w globalnym rozwoju firmy. Zmiana wizualna marki odzwierciedla dążenie Mazars do zapewnienia możliwości wyboru i innej perspektywy na rynku audytu, podatków i doradztwa oraz potwierdza zaangażowanie firmy w budowanie sprawiedliwego, dostatniego i zrównoważonego świata.
Hervé Hélias, dyrektor generalny i prezes Grupy Mazars, powiedział: „Jestem bardzo podekscytowany, mogąc pokazać naszą nową tożsamość i nowe pozycjonowanie marki po dwóch latach dogłębnych i szeroko zakrojonych konsultacji z naszymi partnerami, pracownikami, klientami i interesariuszami. Zmiana wizerunkowa odzwierciedla nie tylko kim jesteśmy dzisiaj, ale i pokazuje, jaką firmą chcemy być w przyszłości. Jesteśmy jednym połączonym zespołem na całym świecie, posiadającym skalę działania umożliwiającą obsługę dużych międzynarodowych klientów oraz elastyczność pozwalającą na kreatywne i indywidualne podejście do naszych klientów. W każdym kraju, w którym prowadzimy działalność doradczą, nasze zespoły łączą w sobie zrozumienie kultury lokalnej z globalną perspektywą, oferując klientom różnej wielkości prawdziwe partnerstwo, które daje im poczucie pewności w biznesie i pomaga realizować ich ambicje”.
Świętujemy zrównoważony rozwój i udaną ekspansję międzynarodową
Mazars rozpoczyna rebranding, bazując na stałym, zrównoważonym rozwoju i udanej ekspansji geograficznej, co odzwierciedla silną pozycję firmy na światowym rynku. W ubiegłym roku ta międzynarodowa firma audytorska, podatkowa i doradcza odnotowała przychody w wysokości 1,8 mld euro (rok budżetowy 2018/2019), co oznacza wzrost o 10,4% (z wyłączeniem wpływu Forex + 0,2%) w porównaniu z poprzednim rokiem. Wzrost przychodów w 2018/2019 był wzmacniany przez silny 9,0% wzrost organiczny.
Zmiana wizualna marki odzwierciedla fakt, że Mazars stał się międzynarodową grupą, obecną w ponad 90 krajach, zatrudniającą prawie 25 000 współpracowników na całym świecie. Dzięki Mazars North America Alliance dysponuje dodatkowo 16 000 specjalistów, którzy mogą obsługiwać międzynarodowych klientów Mazars prowadzących działalność w USA i Kanadzie. W sumie na całym świecie ponad 40 000 specjalistów pracuje na rzecz klientów Mazars. Ta międzynarodowa ekspansja firmy znajduje odzwierciedlenie w geograficznym rozmieszczeniu źródeł przychodów grupy: ponad jedna trzecia przychodów z honorariów Mazars pochodzi obecnie spoza Europy. Azja i Pacyfik cieszyły się najwyższą stopą wzrostu wynoszącą 22,6% w sezonie 2018/2019, a region ten odpowiada za obecnie około 15% całkowitych przychodów firmy.
Komentując rozwój i ekspansję Mazars, Hervé Hélias powiedział: „W ciągu 75 lat istnienia firmy nasze zasady przewodnie się nie zmieniły, ale nasza organizacja już tak. Przez ostatnie dziesięć lat podwoiliśmy swój rozmiar, a różnorodność naszej oferty, klientów i talentów wewnątrz organizacji ewoluowała wraz z rozwojem. Obecnie prowadzimy audyt prawie 2 000 jednostek zainteresowania publicznego na całym świecie, we Francji obsługujemy aż 30% spółek giełdowych, a w Chinach prawie 140 dużych spółek giełdowych. Jednocześnie obsługujemy także ponad 50 000 firm prywatnych i rodzinnych, od start-upów po dojrzałe spółki międzynarodowe.”
Michel Kiviatkowski, partner zarządzający w Mazars, który kieruje biurem w Polsce od początku istnienia firmy, tj. od 1992 roku, dodaje: „Obecnie Mazars tworzy międzynarodową i wielokulturową sieć biur partnerskich, które kontynuują swój wzrost i zwiększają zasięg działania na całym świecie. Rebranding pozwala nam na bardziej spójną prezentację firmy. Ze względu na pandemię COVID-19 to bardzo wymagający czas dla całej gospodarki i firm w całej Polsce, więc tym bardziej chcemy być blisko naszych klientów. Przynależność do czołówki firm świadczących usługi doradcze dla biznesu zobowiązuje. W naszych biurach w Warszawie i Krakowie obsługujemy klientów różnej wielkości i w wielu dziedzinach doradztwa. Ciągle się rozwijamy, starając się oferować klientom nie tylko nasze podstawowe usługi audytu, outsourcingu księgowego i kadrowo-płacowego oraz doradztwa podatkowego. Wychodząc naprzeciw oczekiwań naszych klientów wzmocniliśmy i rozszerzyliśmy ostatnio naszą ofertę o nowe usługi doradztwa finansowego, w tym m.in. finanse przedsiębiorstw, fuzje i przejęcia, restrukturyzacje, usługi transakcyjne, finansowe due diligence, wyceny, oraz globalne finansowanie infrastruktury. Rozwijamy także usługi konsultingowe”.
Inna, zrównoważona perspektywa
Działająca elastycznie na skalę światową firma jest znana z różnorodności i profesjonalizmu swoich specjalistów, umożliwiając im dostarczanie spójnych usług wysokiej jakości, dostosowanych do potrzeb klientów. Wszystko to sprawia, że Mazars chce wprowadzać inną, świeżą perspektywę na rynek audytu, podatków i doradztwa, co znajduje odzwierciedlenie w nowej tożsamości marki.
„Uniwersytet Mazars właśnie po raz drugi z rzędu otrzymał akredytację CLIP. Jest to wiodąca akredytacja dla uczelni korporacyjnych. Czujemy się odpowiedzialni za naszych pracowników poprzez ich rozwój tym samym zwiększając ich szanse na zatrudnienie na zmieniającym się rynku pracy. Wspieranie ich merytoryczną wiedzą w profesjonalnym rozwoju jako ekspertów w swoich dziedzinach doradztwa jest niezbędne, aby obsługiwać naszych klientów zgodnie z najwyższymi standardami i pozostać preferowanym pracodawcą.” - powiedział Hervé Hélias.
Firma nieprzerwanie inwestuje w audyt - wiedzę specjalistyczną, technologię, kontrolę jakości - oraz aktywnie bierze udział w dyskusji na temat tworzenia rzetelnej i zrównoważonej branży audytorskiej. „Jest to branża, która potrzebuje innowacji technicznych i regulacyjnych, spójnych standardów jakości i możliwości wyboru doradcy.” - wyjaśnia Hervé Hélias. Chociaż obecnie audyt stanowi prawie 50% działalności Mazars, firma rozwinęła również usługi w zakresie księgowości, podatków, doradztwa prawnego, finansowego i konsultingu, wierząc, że zróżnicowana wiedza jest bardzo istotna dla firm, niezależnie od ich wielkości, gdyż muszą one poruszać się wśród skomplikowanych regulacji rynkowych i rozwijać się w sposób zrównoważony.
Nowa tożsamość marki potwierdza również misję i tradycyjne wartości Mazars, takie jak: uczciwość, odpowiedzialność i rozliczalność. U podstaw jej zaangażowania w budowanie sprawiedliwego i dostatniego świata leży pozycja lidera w zakresie badań i kształtowania debaty na temat tego, w jaki sposób usługi finansowe mogą pomóc w łagodzeniu skutków zmian klimatycznych, a także jej wkład w zbiorową refleksję w celu zapewnienia jakości audytu i spełnienie oczekiwań wobec całej branży.
Cécile Kossoff, dyrektor ds. marki, marketingu i komunikacji w Mazars, która kierowała globalnym projektem rebrandingu, komentuje: „Wszyscy jesteśmy niesamowicie dumni z naszej firmy, naszej historii i nowej marki Mazars. Ta nowa tożsamość jest zbudowana na DNA firmy, wzmacniając to, kim jesteśmy, jak pracujemy i co nas wyróżnia na rynku. Odzwierciedla nasze dziedzictwo i zintegrowane podejście, łącząc prawdziwie międzynarodowy zasięg z głębokimi lokalnymi korzeniami; nasze poczucie odpowiedzialności wobec branży; wieloletnią wiedzę techniczną i jakość, którą oferujemy; uważność i szacunek, jakim darzymy naszych klientów, wyjątkowy, ceniony przez nich ludzki charakter, pewność i nasze zobowiązanie do właściwego postępowania”.
Cecile Kossoff, dyrektor ds. marki, marketingu i komunikacji, Mazars cecile.kossoff@mazars.com / +33 (0) 659402072
Lorraine Hackett, dyrektor ds. marki i komunikacji, Mazars
lorraine.hackett@mazars.co.uk / +44 (0) 7881283962
Renata Stefanowska, menadżer ds. komunikacji i marketingu Mazars w Polsce, r.stefanowska@mazars.pl / +48 605 36 71 35
O firmie Mazars
Mazars to międzynarodowa zintegrowana sieć biur partnerskich specjalizująca się w audycie, księgowości, doradztwie, obsłudze podatkowej i prawnej*. Działając w ponad 90 krajach i terytoriach na całym świecie, korzystamy z wiedzy 40 400 profesjonalistów – w tym 24 400 w ramach zintegrowanego partnerstwa Mazars i 16 000 za pośrednictwem Mazars North America Alliance - pomagając klientom różnej wielkości na każdym etapie ich rozwoju.
Działając w Polsce od 1992 roku, Mazars zatrudnia ponad 300 specjalistów w Warszawie i Krakowie oraz obsługuje ponad 800 polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw różnej wielkości, oferując im pełen zakres usług w dziedzinie audytu, outsourcingu księgowego i kadrowo-płacowego, podatków, konsultingu oraz doradztwa finansowego.
* tam, gdzie przewidują to obowiązujące przepisy krajowe
www.mazars.com
www.mazars.pl
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.