Zmiany personalne i awanse w 19 Południku
Do zespołu agencji dołączyła Agata Bednarska, obejmując stanowisko Brand Designera, a Karolina Studzińska awansowała na Senior Account Managera.
Agata Bednarska jest absolwentką projektowania graficznego na ASP w Katowicach. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako freelancer w agencjach kreatywnych w Wielkiej Brytanii, gdzie zajmowała się projektowaniem marek oraz oprawą wizualną, m.in. dla start-upów Weed Need czy Visualist app. Przez trzy lata zawodowo związana była z Aaviz Studio w Glasgow, gdzie pracowała głównie dla klientów z USA i UK, takich jak Torelli, Big Licks, Super Asia czy 310 Mocktails. W 19 Południku Agata wzmocniła dział Brand Design.
Z kolei w wyniku rozbudowy działu klienckiego na stanowisko Senior Account Managera awansowała Karolina Studzińska. Do jej nowych obowiązków należy organizowanie pracy zespołu, nadzór client service, raportowanie, a także wsparcie procesów rekrutacyjnych i wdrażanie nowych pracowników.
- Wewnętrzne awanse i rozbudowa struktury działu klienckiego to naturalny etap rozwoju agencji, związany bezpośrednio z wygranymi przetargami, realizacją projektów dla nowo pozyskanych klientów, a także stanowiący część naszych ambitnych planów rozwojowych – komentuje Olga Grzybowska, Account Director.
Aktualnie w 19 Południku otwartych jest kilka procesów rekrutacyjnych.
19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna. Zajmuje się tworzeniem
i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.
*Na zdjęciu: Agata Bednarska, Brand Designer w 19 Południku
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.