Zmiany personalne i awanse w 19 Południku
Do zespołu agencji dołączyła Agata Bednarska, obejmując stanowisko Brand Designera, a Karolina Studzińska awansowała na Senior Account Managera.
Agata Bednarska jest absolwentką projektowania graficznego na ASP w Katowicach. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako freelancer w agencjach kreatywnych w Wielkiej Brytanii, gdzie zajmowała się projektowaniem marek oraz oprawą wizualną, m.in. dla start-upów Weed Need czy Visualist app. Przez trzy lata zawodowo związana była z Aaviz Studio w Glasgow, gdzie pracowała głównie dla klientów z USA i UK, takich jak Torelli, Big Licks, Super Asia czy 310 Mocktails. W 19 Południku Agata wzmocniła dział Brand Design.
Z kolei w wyniku rozbudowy działu klienckiego na stanowisko Senior Account Managera awansowała Karolina Studzińska. Do jej nowych obowiązków należy organizowanie pracy zespołu, nadzór client service, raportowanie, a także wsparcie procesów rekrutacyjnych i wdrażanie nowych pracowników.
- Wewnętrzne awanse i rozbudowa struktury działu klienckiego to naturalny etap rozwoju agencji, związany bezpośrednio z wygranymi przetargami, realizacją projektów dla nowo pozyskanych klientów, a także stanowiący część naszych ambitnych planów rozwojowych – komentuje Olga Grzybowska, Account Director.
Aktualnie w 19 Południku otwartych jest kilka procesów rekrutacyjnych.
19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna. Zajmuje się tworzeniem
i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.
*Na zdjęciu: Agata Bednarska, Brand Designer w 19 Południku
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.