Zmiany w strukturze PAYBACK
Loyalty Partner Polska, operator PAYBACK - największego w kraju multipartnerskiego programu lojalnościowego, z sukcesem rozwija swój biznes. Chcąc jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby zarówno partnerów, jak i uczestników Programu, PAYBACK stawia na mocniejszą specjalizację w ramach swoich struktur.
W związku z tym firma ogłasza zmiany organizacyjne. Mateusz Kozioł obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju i Konsultingu (Growth and Consulting Director), a Tomasz Głos – Dyrektora ds. Zarządzania Relacjami z Partnerami (Partner Success Director).
- PAYBACK osiągnął w Polsce taką skalę biznesu, że naturalnym było wdrożenie strategii optymalizacji działania firmy, która przełoży się na wzmocnienie naszych kompetencji i wartości dodanej, jaką oferujemy partnerom Programu. Kluczowym elementem tego procesu jest rozdzielenie ról Mateusza i Tomasza, wiodących w Polsce ekspertów specjalizujących się w programach lojalnościowych i współtwórców sukcesu PAYBACK w Polsce. Taki ruch da im więcej przestrzeni do wspierania sukcesu partnerów, lepszego dostosowania oferty do ich potrzeb oraz umożliwi dynamiczny rozwój Programu - komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.
Jako Dyrektor ds. Rozwoju i Konsultingu Mateusz Kozioł odpowiada za pozyskanie nowych partnerów tworzących koalicję oraz budowanie nowatorskich modeli współpracy. Mateusz jest związany z PAYBACK od blisko 10 lat.
- Umiejętność błyskawicznego działania, wizjonerstwo i strategiczne myślenie połączone z doskonałą znajomością nowych technologii to cechy, które z pewnością Mateusz doskonale wykorzysta na nowym stanowisku – stwierdza Marcin Pilarski.
Z kolei Tomasz Głos w roli Dyrektora ds. Zarządzania Relacjami z Partnerami, skupi się na maksymalizacji korzyści i efektów Programu dla obecnych partnerów. Znajdowanie synergii pomiędzy markami tworzącymi koalicję, by wzmacniać ich relacje z konsumentami, to jedno z podstawowych zadań, na których skupi się w swojej nowej roli. Tomasz będzie współpracował ze wszystkimi partnerami z kategorii offline, między innymi siecią bp, Kaufland, Maxi Zoo, Mrówką, Multikinem i CUK Ubezpieczenia. Do PAYBACK dołączył blisko 12 lat temu.
- Tomasz jest niezwykle doświadczonym menedżerem, który umiejętnie tworzy strategie sprzedażowe dla partnerów w oparciu o insighty wynikające z zastosowania zaawansowanych modeli ekonometrycznych i Big Data – dodaje Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.