Komunikaty PR

Zmiany w strukturze PAYBACK

2021-09-27  |  12:20
Biuro prasowe

Loyalty Partner Polska, operator PAYBACK - największego w kraju multipartnerskiego programu lojalnościowego, z sukcesem rozwija swój biznes. Chcąc jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby zarówno partnerów, jak i uczestników Programu, PAYBACK stawia na mocniejszą specjalizację w ramach swoich struktur.

W związku z tym firma ogłasza zmiany organizacyjne. Mateusz Kozioł obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju i Konsultingu (Growth and Consulting Director), a Tomasz Głos – Dyrektora ds. Zarządzania Relacjami z Partnerami (Partner Success Director). 

- PAYBACK osiągnął w Polsce taką skalę biznesu, że naturalnym było wdrożenie strategii optymalizacji działania firmy, która przełoży się na wzmocnienie naszych kompetencji i wartości dodanej, jaką oferujemy partnerom Programu. Kluczowym elementem tego procesu jest rozdzielenie ról Mateusza i Tomasza, wiodących w Polsce ekspertów specjalizujących się w programach lojalnościowych i współtwórców sukcesu PAYBACK w Polsce. Taki ruch da im więcej przestrzeni do wspierania sukcesu partnerów, lepszego dostosowania oferty do ich potrzeb oraz umożliwi dynamiczny rozwój Programu - komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.

Jako Dyrektor ds. Rozwoju i Konsultingu Mateusz Kozioł odpowiada za pozyskanie nowych partnerów tworzących koalicję oraz budowanie nowatorskich modeli współpracy. Mateusz jest związany z PAYBACK od blisko 10 lat

- Umiejętność błyskawicznego działania, wizjonerstwo i strategiczne myślenie połączone z doskonałą znajomością nowych technologii to cechy, które z pewnością Mateusz doskonale wykorzysta na nowym stanowisku – stwierdza Marcin Pilarski. 

Z kolei Tomasz Głos w roli Dyrektora ds. Zarządzania Relacjami z Partnerami, skupi się na maksymalizacji korzyści i efektów Programu dla obecnych partnerów. Znajdowanie synergii pomiędzy markami tworzącymi koalicję, by wzmacniać ich relacje z konsumentami, to jedno z podstawowych zadań, na których skupi się w swojej nowej roli. Tomasz będzie współpracował ze wszystkimi partnerami z kategorii offline, między innymi siecią bp, Kaufland, Maxi Zoo, Mrówką, Multikinem i CUK Ubezpieczenia. Do PAYBACK dołączył blisko 12 lat temu

- Tomasz jest niezwykle doświadczonym menedżerem, który umiejętnie tworzy strategie sprzedażowe dla partnerów w oparciu o insighty wynikające z zastosowania zaawansowanych modeli ekonometrycznych i Big Data – dodaje Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.