Komunikaty PR

Zmiany w strukturze PAYBACK

2021-09-27  |  12:20
Biuro prasowe

Loyalty Partner Polska, operator PAYBACK - największego w kraju multipartnerskiego programu lojalnościowego, z sukcesem rozwija swój biznes. Chcąc jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby zarówno partnerów, jak i uczestników Programu, PAYBACK stawia na mocniejszą specjalizację w ramach swoich struktur.

W związku z tym firma ogłasza zmiany organizacyjne. Mateusz Kozioł obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju i Konsultingu (Growth and Consulting Director), a Tomasz Głos – Dyrektora ds. Zarządzania Relacjami z Partnerami (Partner Success Director). 

- PAYBACK osiągnął w Polsce taką skalę biznesu, że naturalnym było wdrożenie strategii optymalizacji działania firmy, która przełoży się na wzmocnienie naszych kompetencji i wartości dodanej, jaką oferujemy partnerom Programu. Kluczowym elementem tego procesu jest rozdzielenie ról Mateusza i Tomasza, wiodących w Polsce ekspertów specjalizujących się w programach lojalnościowych i współtwórców sukcesu PAYBACK w Polsce. Taki ruch da im więcej przestrzeni do wspierania sukcesu partnerów, lepszego dostosowania oferty do ich potrzeb oraz umożliwi dynamiczny rozwój Programu - komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.

Jako Dyrektor ds. Rozwoju i Konsultingu Mateusz Kozioł odpowiada za pozyskanie nowych partnerów tworzących koalicję oraz budowanie nowatorskich modeli współpracy. Mateusz jest związany z PAYBACK od blisko 10 lat

- Umiejętność błyskawicznego działania, wizjonerstwo i strategiczne myślenie połączone z doskonałą znajomością nowych technologii to cechy, które z pewnością Mateusz doskonale wykorzysta na nowym stanowisku – stwierdza Marcin Pilarski. 

Z kolei Tomasz Głos w roli Dyrektora ds. Zarządzania Relacjami z Partnerami, skupi się na maksymalizacji korzyści i efektów Programu dla obecnych partnerów. Znajdowanie synergii pomiędzy markami tworzącymi koalicję, by wzmacniać ich relacje z konsumentami, to jedno z podstawowych zadań, na których skupi się w swojej nowej roli. Tomasz będzie współpracował ze wszystkimi partnerami z kategorii offline, między innymi siecią bp, Kaufland, Maxi Zoo, Mrówką, Multikinem i CUK Ubezpieczenia. Do PAYBACK dołączył blisko 12 lat temu

- Tomasz jest niezwykle doświadczonym menedżerem, który umiejętnie tworzy strategie sprzedażowe dla partnerów w oparciu o insighty wynikające z zastosowania zaawansowanych modeli ekonometrycznych i Big Data – dodaje Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.