Komunikaty PR

Zmiany w strukturze PAYBACK

2021-09-27  |  12:20
Biuro prasowe

Loyalty Partner Polska, operator PAYBACK - największego w kraju multipartnerskiego programu lojalnościowego, z sukcesem rozwija swój biznes. Chcąc jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby zarówno partnerów, jak i uczestników Programu, PAYBACK stawia na mocniejszą specjalizację w ramach swoich struktur.

W związku z tym firma ogłasza zmiany organizacyjne. Mateusz Kozioł obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju i Konsultingu (Growth and Consulting Director), a Tomasz Głos – Dyrektora ds. Zarządzania Relacjami z Partnerami (Partner Success Director). 

- PAYBACK osiągnął w Polsce taką skalę biznesu, że naturalnym było wdrożenie strategii optymalizacji działania firmy, która przełoży się na wzmocnienie naszych kompetencji i wartości dodanej, jaką oferujemy partnerom Programu. Kluczowym elementem tego procesu jest rozdzielenie ról Mateusza i Tomasza, wiodących w Polsce ekspertów specjalizujących się w programach lojalnościowych i współtwórców sukcesu PAYBACK w Polsce. Taki ruch da im więcej przestrzeni do wspierania sukcesu partnerów, lepszego dostosowania oferty do ich potrzeb oraz umożliwi dynamiczny rozwój Programu - komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.

Jako Dyrektor ds. Rozwoju i Konsultingu Mateusz Kozioł odpowiada za pozyskanie nowych partnerów tworzących koalicję oraz budowanie nowatorskich modeli współpracy. Mateusz jest związany z PAYBACK od blisko 10 lat

- Umiejętność błyskawicznego działania, wizjonerstwo i strategiczne myślenie połączone z doskonałą znajomością nowych technologii to cechy, które z pewnością Mateusz doskonale wykorzysta na nowym stanowisku – stwierdza Marcin Pilarski. 

Z kolei Tomasz Głos w roli Dyrektora ds. Zarządzania Relacjami z Partnerami, skupi się na maksymalizacji korzyści i efektów Programu dla obecnych partnerów. Znajdowanie synergii pomiędzy markami tworzącymi koalicję, by wzmacniać ich relacje z konsumentami, to jedno z podstawowych zadań, na których skupi się w swojej nowej roli. Tomasz będzie współpracował ze wszystkimi partnerami z kategorii offline, między innymi siecią bp, Kaufland, Maxi Zoo, Mrówką, Multikinem i CUK Ubezpieczenia. Do PAYBACK dołączył blisko 12 lat temu

- Tomasz jest niezwykle doświadczonym menedżerem, który umiejętnie tworzy strategie sprzedażowe dla partnerów w oparciu o insighty wynikające z zastosowania zaawansowanych modeli ekonometrycznych i Big Data – dodaje Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.