Komunikaty PR

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

2024-04-30  |  12:00
Biuro prasowe

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja materiałów POS w osiągnięciu sukcesu w organizacji eventów.

Warren’s to firma wchodząca w szeregi HOLO Group, specjalizująca się w produkcji materiałów POS dla branży HoReCa oraz eventowej. Dzięki bogatemu doświadczeniu w pracy z dużymi markami, Warren’s płynnie rozszerzył swoje działania w obszar aktywacji w On-Trade, angażując się w produkcję elementów wystroju lokali tailor-made. Ta synergia kompetencyjna pozwala na realizację projektów o różnorodnym charakterze.

Czy w dzisiejszych czasach wystarczy zrobić standardowy banding, by podkreślić obecność marki i jej przekaz podczas eventu?

Konsumenci od eventów oczekują coraz więcej, a marki muszą prześcigać się w pomysłach, by udało im się czymś odbiorców zaskoczyć, zaciekawić, zapaść w pamięć.

Przykłady projektów zrealizowanych przez Warren’s w ubiegłym roku ukazują różnorodność i innowacyjne podejścia do tworzenia stref brandowych. Jako HOLO Group mamy na pokładzie specjalistów, którzy są w stanie całościowo zorganizować każde wydarzenie – od strategii, kreatywnego pomysłu, projektu scenografii – po przeniesienie go do rzeczywistości – i to właśnie robi Warren’s.

Jakie najbardziej kreatywne pomysły zrealizowaliście w ostatnim roku?

Najbardziej dumni jesteśmy z trzech realizacji dla topowych marek. Dla Coca-Cola zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy innowacyjną kostkę, która służy klientom do wzywania obsługi, składania zamówienia na Coca-Colę, oraz poproszenia o rachunek.  Kelnerowi na smart opasce wyświetlał się komunikat z numerem stolika i nazwą produktu z portfolio marki Coca-Cola. To rozwiązanie daje gościom lokalu nowoczesne i zaskakujące interakcje z marką, które z pewnością zostają w ich pamięci.

Akcja "Summer Nights" dla Finlandii Botanical stanowiła preludium letnich wydarzeń, podkreślając kreatywność i zaangażowanie marki w interakcję z odbiorcami.

Naszym zadaniem było przeniesienie idei kreatywnej „Lato jest za krótkie na zwykłe drinki” do kanału On-Trade i zbudowanie świadomości wokół flagowych koktajli marki Finlandia. Podczas cyklu eventów w najważniejszych polskich lokalach, konsumenci mogli samodzielnie przygotować flagowe koktajle w specjalnej przestrzeni barmańskiej, a następnie je sfotografować w mini insta spocie dla koktajli.

Niezwykle istotnym elementem całego konceptu była produkcja elementów brandowych łączących wiele materiałów, tekstur i różnych typów oświetlenia, dzięki czemu konsumenci chętniej pokazywali markę Finlandia w social mediach.  W 14 miastach w Polsce zorganizowaliśmy 38 eventów, które przyciągały tłumy klientów.

Nie mniej spektakularnym projektem był event marki Jack Daniels, gdzie stworzyliśmy strefę "Wheels on Barrel", której głównym elementem i kluczową aktywacją była możliwość wykonania deskorolki z drewna po beczkach, w których leżakuje Jack Daniel’s, prosto z Tennessee. Dodatkowo oprócz strefy barowej, muzycznej i strefy tatuaży, wykonaliśmy rampę, na której odbyły się zawody w stylu freestyl.

Ta oryginalna koncepcja nie tylko dostarczała widowiskowej rozrywki, ale także wprowadzała uczestników w świat marki. Ten event o autentycznym streetowym charakterze w klimatycznej Elektrowni Powiśle, stymulował grupę docelową, przedstawicieli Gen Z, poprzez najważniejsze passion pointy: muzykę, spotkania, skateboarding.

Realizacje eventowe i projekty On-Trade łączą się w Warren’s w sposób niezwykle płynny i zindywidualizowany, uwzględniając oczekiwania zarówno marek, jak i lokalizacji i implementacji. Dzięki dedykowanym procesom i interdyscyplinarnej współpracy wewnątrz grupy firma jest w stanie efektywnie reagować na potrzeby klientów, osiągając założone rezultaty. Wysokie kompetencje i dedykowane procesy sprawiają, że firma skutecznie odpowiada na dynamiczne wymagania rynku, zapewniając klientom innowacyjne rozwiązania.

HOLO Group łączy obecnie cztery agencje o różnych, wzajemnie uzupełniających się kompetencjach: agencję eventową HOLO, agencję digital marketingu 360 Iskry Digital, studio produkcji kreatywnej Picture Perfect oraz Warren’s – producenta materiałów POS.

Autor tekstu: Adam Góra, COO Warren’s

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024! Biuro prasowe
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka
Media i PR Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły 3 doświadczone ekspertki
2024-11-25 | 14:37

Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły 3 doświadczone ekspertki

Zymetria, jako jedna z wiodących firm badawczo-analitycznych w Polsce, stawia na dynamiczny rozwój, pozyskując do swojego zespołu nowe ekspertki. W ostatnim czasie dołączyły do niego
Media i PR Technics x OSOM Studios x Neige
2024-11-22 | 12:00

Technics x OSOM Studios x Neige

Technics, ikoniczna marka, która od dekad dostarcza najwyższej klasy rozwiązania audio, z dumą prezentuje wyjątkową współpracę z warszawskim OSOM Studios oraz polską marką

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.