Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw i trosk często spychamy własne potrzeby na dalszy plan. W ramach przypomnienia, że chwila oddechu to nie luksus, lecz niezbędny element zdrowego trybu życia, marka so!flow zachęca wszystkie kobiety do odkrycia na nowo codziennych rytuałów selfcare i znalezienia czasu tylko dla siebie. Bo chwila wytchnienia i systematyczna pielęgnacja to nie tylko przyjemność, ale także inwestycja w zdrowie oraz jak najlepsze samopoczucie.
Nieustanny pośpiech towarzyszy dziś niemal każdej z nas, nie powinien on jednak odbierać nam prawa do momentów tylko dla siebie. Może nie masz czasu na codzienną jogę czy długie spacery, ale chwilę wytchnienia możesz znaleźć w małych, zwykłych czynnościach – np. podczas pielęgnacji. Niezależnie od tego, czy będzie to nałożenie ulubionej maseczki, czy dłuższa wieczorna kąpiel – każdy taki moment jest ważny i potrzebny. Wprowadzenie do swojej rutyny niewielkich rytuałów to prosty sposób na oderwanie się od codziennych obowiązków i poświęcenie kilku minut wyłącznie sobie. Dzięki temu zyskuje nie tylko nasz wygląd, ale również czujemy się lepiej.
Dla głębszego odprężenia, możesz zorganizować sobie domowe spa. Zapal aromatyczną świecę lub kadzidełka i włącz ulubioną muzykę. Następnie przygotuj kąpiel – do wody dodaj ulubiony olejek eteryczny oraz płatki suszonych kwiatów. W prosty sposób zrobisz również domowy peeling – wystarczy, że wymieszasz cukier z oliwą lub wykorzystasz fusy po zaparzonej kawie. Na koniec możesz wykonać relaksujący masaż ciała, wmasowując odrobinę olejku arganowego – pomaga to poprawić krążenie i ujędrnić skórę.
Aby pielęgnacja stała się jeszcze przyjemniejsza, warto zadbać o kosmetyki odpowiadające naszym potrzebom. Dla miłośniczek owocowych, soczystych zapachów idealnie sprawdzą się produkty do ciała i włosów od so!flow by Vis Plantis, które zapewnią natychmiastowy efekt świeżości, nawilżenia i odżywienia. Ich działanie oparte zostało na adaptogenach, czyli składnikach przywracających naturalną równowagę ciała i umysłu. Wśród dostępnych kosmetyków znajdziemy m.in. takie produkty jak: humektantowy szampon do codziennego stosowania o zapachu orzeźwiającego koktajlu tropikalnego, wygładzające serum z efektem botoksu oraz rewitalizującą maskę do włosów farbowanych o zapachu słodkiej śliwki i jeżyny, a także zmysłowy olejek i mleczko do ciała o aromacie soczystej pomarańczy z kardamonem.
– Harmonia między ciałem a umysłem przyświeca marce so!flow od początku jej istnienia, zwłaszcza w obliczu licznych wyzwań, jakie stawia przed nami codzienność. Dlatego też w naszych kosmetykach jednym z kluczowych składników są adaptogeny – naturalne roślinne substancje, które nie tylko wzmacniają skórę i włosy, ale także pomagają organizmowi w odzyskaniu wewnętrznej równowagi. Już na etapie projektowania opakowań chcieliśmy, aby nasze produkty pełniły zarówno funkcję pielęgnacyjną i pięknie pachniały, jak i dostarczały przyjemności pozostałym zmysłom. Stąd pomysł na pastelowe, łagodne kolory, uprzyjemniające codzienne czynności w zaciszu domowej łazienki. Na etykietach umieściliśmy również fragmenty tekstów znanych piosenek, które mogą przypominać o radosnych chwilach i inspirować do czerpania przyjemności z własnych rytuałów selfcare – mówi Dominika Salachna, Brand Manager marki so!flow.
Mały moment, wielka ulga
Z początkiem października marka so!flow ruszyła z kampanią „Odetchnij”, która ma na celu przypomnienie, jak istotne jest odnalezienie w codzienności przestrzeni tylko dla siebie. To zaproszenie do zatrzymania się i zatroszczenia o własne samopoczucie oraz małe momenty, które mogą przynieść wielką ulgę. Kampania „Odetchnij” pokazuje, że drobne przyjemności często są na wyciągnięcie ręki, a dbając o siebie, tworzymy jednocześnie lepszą wersję własnej osoby, co przekłada się na naszą relację z otoczeniem.
Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
Nowy Must-Have w Pielęgnacji Włosów: TrueLife HairDryer D6
Najlepsze perfumy na jesienne dni
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Polska pracuje nad propozycjami dotyczącymi konkurencyjności UE. To element przygotowań do prezydencji
1 stycznia Polska obejmie swoją drugą w historii prezydencję w Radzie Unii Europejskiej. Nie opublikowano jeszcze szczegółowego kalendarza ani priorytetów polskiego przewodnictwa, ale według wiceministra rozwoju i technologii Ignacego Niemczyckiego powinno się ono koncentrować na likwidacji barier dla usług, deregulacji oraz dekarbonizacji przeprowadzonej w taki sposób, by zachować konkurencyjność europejskiego przemysłu.
Infrastruktura
Ruch na lotniskach regionalnych niezagrożony. Centralne lotnisko ma być nie konkurencją, ale uzupełnieniem oferty lotniczej
Nowe lotnisko centralne, którego budowa ma ruszyć w 2026 roku, nie wpłynie negatywnie na lotniska regionalne – zapowiada wiceminister infrastruktury Maciej Lasek, powołując się na prognozy IATA. Jak podkreśla, odpowiadają one za dwa różne rodzaje ruchu lotniczego, dlatego mowa bardziej o wzajemnym uzupełnianiu się, a nie rywalizacji.
Ochrona środowiska
Technologia wirtualnych bliźniaków rewolucjonizuje produkcję w firmach. Pomaga im też ograniczać ślad węglowy produktów
Dzięki technologii wirtualnych bliźniaków procesy produkcyjne stają się bardziej wydajne. Według Fortune Business Insights globalny rynek takich rozwiązań do 2032 roku będzie się rozwijać w blisko 40-proc. tempie, do wartości blisko 260 mld dol. Jednak wirtualne bliźniaki mogą też odegrać kluczową rolę w przyspieszeniu realizacji celów zrównoważonego rozwoju. Wykorzystanie tej technologii pozwala bowiem projektować produkty i systemy tak, żeby miały jak najniższy ślad węglowy i koszt ekologiczny, w zgodzie z unijną polityką klimatyczną i założeniami GOZ.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.