Komunikaty PR

Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2020

2020-06-23  |  10:00
Biuro prasowe

6-7 października br. w Warszawie wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień czternastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?.

Kryzys, wywołany pandemią COVID-19, wpłynął nie tylko na gospodarkę, ale również na nasze życie codzienne. Podstawą (od)budowania relacji między firmami, instytucjami, a społeczeństwem jest szeroko pojęte zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Kluczowe znaczenie ma między innymi dostarczanie społeczeństwu rzetelnych informacji, zwiększanie poczucia bezpieczeństwa i obniżanie niepokoju. Epidemia zwiększyła nieufność Polaków na dużą skalę, co wymaga dostosowania się biznesu  do nowej rzeczywistości.

Dlatego tegoroczne Forum IAB skupi się wokół problematyki zaufania w czasach kryzysu. Co roku jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w szeroko pojętej branży marketingu, organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od trzynastu już lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń. Tegoroczna edycja odbędzie się 6-7 października w warszawskich Złotych Tarasach i zgromadzi przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych i firm technologicznych.

- Wyciszenie pandemii wiąże się z próbą powrotu do dawnych nawyków. Nie jest to jednak proste, ponieważ nikt z nas nie chce narażać się na potencjalne niebezpieczeństwo. Klienci chcą mieć poczucie, że dana marka stawia ich bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Podobnie jest ze wszelkimi transakcjami (czy offline czy online) - aby zachęcić klientów do wyboru danej oferty, również ogromne znaczenie będzie mieć odpowiednio dobrany przekaz reklamowy podkreślający wartość zaufania. W najbliższym czasie stara prawda „reklama dźwignią handlu” będzie bardziej aktualna niż kiedykolwiek dotąd, a reklama cyfrowa odegra kluczową rolę w wychodzeniu gospodarki z kryzysu post-covid. - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Temat przewodni konferencji to zarówno odpowiedź na potrzeby konsumentów w dobie post-covidowej normalności, ale również szansa dla firm, aby jak najlepiej dostosować swoją ofertę do aktualnych wyzwań rynkowych.

Najlepsi eksperci marketingu, goście specjalni i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi blisko 100 autorytetów - przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm. Formuła wydarzenia umożliwia zaproszenie inspirujących osobowości, wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży - i przez to bardzo cenny -  punkt widzenia.

Wśród ekspertów występujących podczas konferencji znaleźli się przedstawiciele dużych i małych agencji, reklamodawców, wydawców oraz instytucji badawczych. Pełna agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: https://forumiab.pl/program/

Tradycyjnie także, wystąpią zaproszeni przez organizatorów goście specjalni. W tym roku będą to znani przedstawiciele świata nauki i mediów, którzy podczas Forum IAB podzielą się  swoimi doświadczeniami: prof. Janusz Czapiński – psycholog społeczny oraz Tomasz Michniewicz – podróżnik i dziennikarz.

Wśród blisko 80 wystąpień Forum IAB nie zabraknie najbardziej aktualnych, kontrowersyjnych czy śmiałych tematów,  jak choćby: „In Gender We Trust. Jak nie pozwolić by zaufanie do stereotypów prowadziło do pomijania jednej z płci.”, „Reklama nie uratuje świata. Więc pogódźmy się z tym, że nie musi. Wnioski jak radzić sobie z niepewną rzeczywistością na bazie wybranych dzieł popkultury.”, „Greenwashing, czyli jak marki uprawiają eko ściemę.”, „Reklama nie chce się uczyć.
Wszystko czego nie chcesz wiedzieć o agencjach reklamowych.”, „Jak ufa mózg, czyli neurobiologiczne i ewolucyjne fundamenty zaufania jako wartości dla działań marketingowych”, „Jakie życie, taki marketing. Czyli dlaczego to co masz w DNA, znajdziesz za chwilę w swoim feedzie.”

Rada Programowa

Nad programem Forum IAB czuwa Rada Programowa, w której zasiada 50 ekspertów. W tym roku przewodniczy jej Olga Korolec - CMO, Ringier Axel Springer Polska. Wiceprzewodniczącymi są:  Paweł Gala - CEO, Wavemaker; Grzegorz Krzemień - prezes zarządu, GoldenSubmarine; Dariusz Maciołek - dyrektor zarządzający pionem komunikacji, BNP Paribas.

Sponsorzy: Wirtualna Polska Media, Orange

Sponsor wspierający: Adform, Mindshare, Xandr

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group

Partner prawny: Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.

Do 31 lipca br. obowiązuje oferta EARY BIRDS na zakup biletów na wydarzenie.

Więcej informacji na temat 14. edycji Forum IAB znajduje się na stronie https://forumiab.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football Biuro prasowe
2024-04-19 | 11:00

Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football

Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo
Media i PR Aleksander Kwaśniewski z tytułem „Polityk społeczny 20-lecia Polski w UE
2024-04-19 | 01:00

Aleksander Kwaśniewski z tytułem „Polityk społeczny 20-lecia Polski w UE"

Prezydent RP w latach 1995-2005 otrzymał od Uczelni Korczaka – Akademii Nauk Stosowanych Order Uczelni wraz z tytułem „Polityk społeczny 20-lecia Polski w Unii
Media i PR THIRSTY FOR MORE! NOWA ERA PEPSI
2024-04-18 | 11:00

THIRSTY FOR MORE! NOWA ERA PEPSI

Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze

Ograniczenie zużycia energii w budynkach to jeden z najbardziej efektywnych ekonomicznie sposobów redukcji emisji dwutlenku węgla. Tymczasem w Unii Europejskiej zdecydowana większość budynków mieszkalnych wymaga poprawy efektywności energetycznej. Innowacji, które mają w tym pomóc, poszukuje ING Bank Śląski w piątej edycji swojego Programu Grantowego dla start-upów i młodych naukowców. Najlepsi mogą liczyć na zastrzyk finansowania z przeznaczeniem na rozwój i komercjalizację swojego pomysłu. Budżet Programu Grantowego ING to 1 mln zł w każdej edycji.

Infrastruktura

Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach

W kolejnych latach w polskiej gospodarce ma być odczuwalne przyspieszenie realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Ma to związek z finansową perspektywą unijną na lata 2021–2027 i odblokowaniem środków z KPO. To inwestycje planowane na dziesiątki albo nawet na setki lat, a w dyskusji dotyczącej takich projektów często pomijana jest rola projektantów i inżynierów. Przedstawiciele tych zawodów wskazują na szereg wyzwań, które będą rzutować na planowanie i realizowanie wielkich projektów infrastrukturalnych. Do najważniejszych zaliczają się m.in. relacje z zamawiającymi, coraz mniejsza dostępność kadr, konieczność inwestowania w nowe, cyfrowe technologie oraz unijne regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w branży budowlanej.

Konsument

Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi

Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.