ZTE współpracuje nową agencją PR
Dzięki niej ZTE - chiński producent smartfonów i dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych, po ponad 10 latach przerwy, powrócił do współpracy z 4 Publicity. Agencja odpowiadać będzie za budowanie wizerunku marki na polskim rynku, w tym – tworzenie strategii komunikacji, kontakty z mediami, testy produktów, influencer marketing. W ramach umowy 4 Publicity zajmuje się również prowadzeniem profili marki na Facebooku i Instagramie.
"2023 rok stanowi dla naszej marki istotny kamień milowy na drodze do wzrostu naszej pozycji rynkowej, wynikającej z potencjału, na który składają się routery oraz smartfony wszystkich 4 marek: Axon, Blade, Nubia i Redmagic. W związku ze sprzyjającymi uwarunkowaniami rynkowymi, podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu swojej oferty o smartfony - planujemy wprowadzić na początek aż 8 nowych modeli telefonów z serii Blade oraz kilka flagowych modeli marki Redmagic. Wierzymy, że profesjonalnie prowadzona komunikacja jest niezbędna do zbudowania właściwego obrazu marki w oczach klientów i dotarcia do świadomości potencjalnych konsumentów. Wcześniejsza współpraca z 4 Publicity i wysoka ocena kompetencji zespołu były kluczowymi czynnikami mającymi wpływ na naszą decyzję o wyborze agencji" – powiedział Jacek Koba, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w ZTE Polska.
"Mieliśmy już okazję współpracować z ZTE, dlatego znamy markę oraz jej produkty, tj. telefony komórkowe, routery oraz rozwiązania sieciowe. Urządzenia ZTE są skierowane zarówno do indywidualnych klientów jak i firm, dlatego komunikacja będzie odbywać się wielotorowo" – powiedziała Magdalena Cieślak, CEO 4 Publicity.
Z ramienia agencji klienta obsługują: Dominika Łabędź oraz Magdalena Cieślak.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.