ZTE współpracuje nową agencją PR
Dzięki niej ZTE - chiński producent smartfonów i dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych, po ponad 10 latach przerwy, powrócił do współpracy z 4 Publicity. Agencja odpowiadać będzie za budowanie wizerunku marki na polskim rynku, w tym – tworzenie strategii komunikacji, kontakty z mediami, testy produktów, influencer marketing. W ramach umowy 4 Publicity zajmuje się również prowadzeniem profili marki na Facebooku i Instagramie.
"2023 rok stanowi dla naszej marki istotny kamień milowy na drodze do wzrostu naszej pozycji rynkowej, wynikającej z potencjału, na który składają się routery oraz smartfony wszystkich 4 marek: Axon, Blade, Nubia i Redmagic. W związku ze sprzyjającymi uwarunkowaniami rynkowymi, podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu swojej oferty o smartfony - planujemy wprowadzić na początek aż 8 nowych modeli telefonów z serii Blade oraz kilka flagowych modeli marki Redmagic. Wierzymy, że profesjonalnie prowadzona komunikacja jest niezbędna do zbudowania właściwego obrazu marki w oczach klientów i dotarcia do świadomości potencjalnych konsumentów. Wcześniejsza współpraca z 4 Publicity i wysoka ocena kompetencji zespołu były kluczowymi czynnikami mającymi wpływ na naszą decyzję o wyborze agencji" – powiedział Jacek Koba, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w ZTE Polska.
"Mieliśmy już okazję współpracować z ZTE, dlatego znamy markę oraz jej produkty, tj. telefony komórkowe, routery oraz rozwiązania sieciowe. Urządzenia ZTE są skierowane zarówno do indywidualnych klientów jak i firm, dlatego komunikacja będzie odbywać się wielotorowo" – powiedziała Magdalena Cieślak, CEO 4 Publicity.
Z ramienia agencji klienta obsługują: Dominika Łabędź oraz Magdalena Cieślak.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.