Komunikaty PR

Żywiec zatrudnił Jakuba z Ciechanowa na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Ż

2023-05-22  |  11:00
Biuro prasowe

W ramach stałej obsługi marki Żywiec, agencja Feeders powołała na świat nowego pracownika
- Jakuba z Ciechanowa jako Młodszego Specjalistę ds. Ż. Postać jest elementem najnowszej kampanii reklamowej związanej z promocją nowej serii bezalkoholowych piw Żywiec. 

 

Kampania, której głównym elementem jest fikcyjna postać Jakuba z Ciechanowa oraz utworzonego dla niego stanowiska Młodszego Specjalisty ds. Ż, skierowana jest do grupy młodych odbiorców w ramach platformy komunikacyjnej “Cho na Ż”. Akcja ma na celu wypromować trzy nowe smaki piwa bezalkoholowego Żywiec 0,0%: intensywny Tropikaż z nutą imbiru, Lemonż o smaku Coli oraz orzeźwiający Grejpfruż z dodatkiem Acai.

 

Kampania bazuje na digital storytellingu, czyli cyfrowych opowieściach, gdzie przy użyciu nowoczesnych narzędzi i technologii można opowiedzieć własne, angażujące historie. Postać Jakuba nie ma być kolejnym popularnym influencerem. Jako pracownik Żywca komunikuje się poprzez różne kanały social media. W efekcie, kiedy Jakub poszedł na rozmowę kwalifikacyjną, fani życzyli mu powodzenia na LinkedInie. Tym sposobem tworzy się historia współpracy, która zmienia ramy standardowej reklamy w pełen możliwości serial, który rozgrywa się na oczach odbiorców.

 

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i strategii oraz obsługę kont w social mediach związanych z aktywacją odpowiada agencja Feeders razem z 2012 Agency. Debiutem Jakuba stało się założenie profilu na portalu LinkedIn, kolejnymi etapami będą relacje z tworzenia kampanii nowych smaków piwa Żywiec. Zakup mediów należał do Starcomu, z kolei działania PR do agencji Hope.

 

- Jakub z Ciechanowa to nasz nowy Klient. Nie da się ukryć, że ten wspaniały chłopak ma dryg do marketingu i wie jak trafić do serc młodych. Jednak dla niego to wciąż mało, bo to ten typ, co zawsze ma chrapkę na więcej - mówi Adam Sierociński, Deputy Creative Director w Feeders Agency.

 

- Jesteśmy niezmiernie dumni, że do naszego zespołu dołączył pracownik, który jest ucieleśnieniem idei “Cho na Ż” i jednocześnie angażuje całą Polskę. Cieszymy się, że zrealizowana przez nas kampania daje tyle powodów do dyskusji i wybija się na tle innych tworzonych komunikacji - mówi Dorota Nowakowska, Brand Managerka w Grupie Żywiec.

 

Kampania wystartowała 27 marca i potrwa do połowy maja 2023 roku. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.