Komunikaty PR

Żywiec zatrudnił Jakuba z Ciechanowa na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Ż

2023-05-22  |  11:00
Biuro prasowe

W ramach stałej obsługi marki Żywiec, agencja Feeders powołała na świat nowego pracownika
- Jakuba z Ciechanowa jako Młodszego Specjalistę ds. Ż. Postać jest elementem najnowszej kampanii reklamowej związanej z promocją nowej serii bezalkoholowych piw Żywiec. 

 

Kampania, której głównym elementem jest fikcyjna postać Jakuba z Ciechanowa oraz utworzonego dla niego stanowiska Młodszego Specjalisty ds. Ż, skierowana jest do grupy młodych odbiorców w ramach platformy komunikacyjnej “Cho na Ż”. Akcja ma na celu wypromować trzy nowe smaki piwa bezalkoholowego Żywiec 0,0%: intensywny Tropikaż z nutą imbiru, Lemonż o smaku Coli oraz orzeźwiający Grejpfruż z dodatkiem Acai.

 

Kampania bazuje na digital storytellingu, czyli cyfrowych opowieściach, gdzie przy użyciu nowoczesnych narzędzi i technologii można opowiedzieć własne, angażujące historie. Postać Jakuba nie ma być kolejnym popularnym influencerem. Jako pracownik Żywca komunikuje się poprzez różne kanały social media. W efekcie, kiedy Jakub poszedł na rozmowę kwalifikacyjną, fani życzyli mu powodzenia na LinkedInie. Tym sposobem tworzy się historia współpracy, która zmienia ramy standardowej reklamy w pełen możliwości serial, który rozgrywa się na oczach odbiorców.

 

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i strategii oraz obsługę kont w social mediach związanych z aktywacją odpowiada agencja Feeders razem z 2012 Agency. Debiutem Jakuba stało się założenie profilu na portalu LinkedIn, kolejnymi etapami będą relacje z tworzenia kampanii nowych smaków piwa Żywiec. Zakup mediów należał do Starcomu, z kolei działania PR do agencji Hope.

 

- Jakub z Ciechanowa to nasz nowy Klient. Nie da się ukryć, że ten wspaniały chłopak ma dryg do marketingu i wie jak trafić do serc młodych. Jednak dla niego to wciąż mało, bo to ten typ, co zawsze ma chrapkę na więcej - mówi Adam Sierociński, Deputy Creative Director w Feeders Agency.

 

- Jesteśmy niezmiernie dumni, że do naszego zespołu dołączył pracownik, który jest ucieleśnieniem idei “Cho na Ż” i jednocześnie angażuje całą Polskę. Cieszymy się, że zrealizowana przez nas kampania daje tyle powodów do dyskusji i wybija się na tle innych tworzonych komunikacji - mówi Dorota Nowakowska, Brand Managerka w Grupie Żywiec.

 

Kampania wystartowała 27 marca i potrwa do połowy maja 2023 roku. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.