Komunikaty PR

Żywiec zatrudnił Jakuba z Ciechanowa na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Ż

2023-05-22  |  11:00
Biuro prasowe

W ramach stałej obsługi marki Żywiec, agencja Feeders powołała na świat nowego pracownika
- Jakuba z Ciechanowa jako Młodszego Specjalistę ds. Ż. Postać jest elementem najnowszej kampanii reklamowej związanej z promocją nowej serii bezalkoholowych piw Żywiec. 

 

Kampania, której głównym elementem jest fikcyjna postać Jakuba z Ciechanowa oraz utworzonego dla niego stanowiska Młodszego Specjalisty ds. Ż, skierowana jest do grupy młodych odbiorców w ramach platformy komunikacyjnej “Cho na Ż”. Akcja ma na celu wypromować trzy nowe smaki piwa bezalkoholowego Żywiec 0,0%: intensywny Tropikaż z nutą imbiru, Lemonż o smaku Coli oraz orzeźwiający Grejpfruż z dodatkiem Acai.

 

Kampania bazuje na digital storytellingu, czyli cyfrowych opowieściach, gdzie przy użyciu nowoczesnych narzędzi i technologii można opowiedzieć własne, angażujące historie. Postać Jakuba nie ma być kolejnym popularnym influencerem. Jako pracownik Żywca komunikuje się poprzez różne kanały social media. W efekcie, kiedy Jakub poszedł na rozmowę kwalifikacyjną, fani życzyli mu powodzenia na LinkedInie. Tym sposobem tworzy się historia współpracy, która zmienia ramy standardowej reklamy w pełen możliwości serial, który rozgrywa się na oczach odbiorców.

 

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i strategii oraz obsługę kont w social mediach związanych z aktywacją odpowiada agencja Feeders razem z 2012 Agency. Debiutem Jakuba stało się założenie profilu na portalu LinkedIn, kolejnymi etapami będą relacje z tworzenia kampanii nowych smaków piwa Żywiec. Zakup mediów należał do Starcomu, z kolei działania PR do agencji Hope.

 

- Jakub z Ciechanowa to nasz nowy Klient. Nie da się ukryć, że ten wspaniały chłopak ma dryg do marketingu i wie jak trafić do serc młodych. Jednak dla niego to wciąż mało, bo to ten typ, co zawsze ma chrapkę na więcej - mówi Adam Sierociński, Deputy Creative Director w Feeders Agency.

 

- Jesteśmy niezmiernie dumni, że do naszego zespołu dołączył pracownik, który jest ucieleśnieniem idei “Cho na Ż” i jednocześnie angażuje całą Polskę. Cieszymy się, że zrealizowana przez nas kampania daje tyle powodów do dyskusji i wybija się na tle innych tworzonych komunikacji - mówi Dorota Nowakowska, Brand Managerka w Grupie Żywiec.

 

Kampania wystartowała 27 marca i potrwa do połowy maja 2023 roku. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.