Komunikaty PR

Metropolitan Investment otwiera kolejne lokale handlowe w Warszawie i Krakowie

2020-01-21  |  12:00
Biuro prasowe

Firma Metropolitan Investment powiększa portfolio Metro Retail o kolejne skomercjalizowane lokale handlowe, zlokalizowane w Warszawie i Krakowie. Wśród najemców m.in. Biedronka, Pepco i Stokrotka.

Komercjalizacja trzech lokali handlowo-usługowych na warszawskim Ursynowie, przy ulicy Lanciego 12 postępuje. We wrześniu 2019 roku, lokal o powierzchni 511 mkw. otworzyła tam popularna i lubiana przez klientów sieć Pepco. Z kolei we wrześniu 2020 roku otwarcie supermarketu zaplanowała, należąca do Maxima Grupe, Stokrotka.

Obecnie znajdujemy się na etapie finalizacji umowy z najemcą drogeryjnym, który zajmie trzeci z lokali handlowo-usługowych przy ulicy Lanciego 12. Dzięki czemu zostanie wynajęte 100% powierzchni handlowej, nabytej przez spółkę w tej lokalizacji. – mówi Piotr Kret, Dyrektor Biura Komercjalizacji i Rozwoju Metropolitan Investment.

Kolejne lokale handlowe Metro Retail powstają w Krakowie przy ul. Wrocławskiej 67 i 69. To łącznie 2.767m2 powierzchni handlowej w parterze nowo powstałego osiedla mieszkaniowego. Z końcem roku 2019, w ramach kompleksu otworzył się sklep sieci Biedronka. W II połowie roku 2020 swoje lokale otworzą kolejni najemcy dyskontowi m.in. Pepco, z którym spółka już podpisała umowę.

Kolejne lokale w planach

Metropolitan Investment rozwija pod brandem Metro projekty handlowe, takie jak: Galeria Metro, Metro Park oraz Metro Retail. Koncept Metro Retail dostarcza najemcom lokale handlowo-usługowe
w lokalizacjach o największym potencjale, w bezpośrednim sąsiedztwie ciągów komunikacyjnych oraz na terenach osiedli mieszkaniowych. Firma realizuje tego typu projekty w Warszawie, Krakowie, Poznaniu
i  Grodzisku Mazowieckim. Kolejne lokalizacje w planach.

Rozwój brandu Metro Retail jest związany z ciągłym poszukiwaniem lokali handlowych w największych miastach Polski. Prowadzimy rozmowy z deweloperami na wczesnych etapach projektowania inwestycji, co później ułatwia nam rozmowy z potencjalnymi najemcami, a deweloperom daje gwarancję właściwego zagospodarowania lokali handlowo-usługowych. To podejście pozwala w późniejszym etapie uniknąć, wszelkich przeróbek i dodatkowego procedowania ich ze wspólnotami mieszkaniowymi. Przygotowanie i zaplanowanie zagospodarowania przestrzeni usługowych pozwala deweloperom stworzyć atut inwestycji przy sprzedaży mieszkań z korzyścią dla potencjalnych mieszkańców – dodaje Piotr Kret.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:10

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.