Komunikaty PR

Metropolitan Investment otwiera kolejne lokale handlowe w Warszawie i Krakowie

2020-01-21  |  12:00
Biuro prasowe

Firma Metropolitan Investment powiększa portfolio Metro Retail o kolejne skomercjalizowane lokale handlowe, zlokalizowane w Warszawie i Krakowie. Wśród najemców m.in. Biedronka, Pepco i Stokrotka.

Komercjalizacja trzech lokali handlowo-usługowych na warszawskim Ursynowie, przy ulicy Lanciego 12 postępuje. We wrześniu 2019 roku, lokal o powierzchni 511 mkw. otworzyła tam popularna i lubiana przez klientów sieć Pepco. Z kolei we wrześniu 2020 roku otwarcie supermarketu zaplanowała, należąca do Maxima Grupe, Stokrotka.

Obecnie znajdujemy się na etapie finalizacji umowy z najemcą drogeryjnym, który zajmie trzeci z lokali handlowo-usługowych przy ulicy Lanciego 12. Dzięki czemu zostanie wynajęte 100% powierzchni handlowej, nabytej przez spółkę w tej lokalizacji. – mówi Piotr Kret, Dyrektor Biura Komercjalizacji i Rozwoju Metropolitan Investment.

Kolejne lokale handlowe Metro Retail powstają w Krakowie przy ul. Wrocławskiej 67 i 69. To łącznie 2.767m2 powierzchni handlowej w parterze nowo powstałego osiedla mieszkaniowego. Z końcem roku 2019, w ramach kompleksu otworzył się sklep sieci Biedronka. W II połowie roku 2020 swoje lokale otworzą kolejni najemcy dyskontowi m.in. Pepco, z którym spółka już podpisała umowę.

Kolejne lokale w planach

Metropolitan Investment rozwija pod brandem Metro projekty handlowe, takie jak: Galeria Metro, Metro Park oraz Metro Retail. Koncept Metro Retail dostarcza najemcom lokale handlowo-usługowe
w lokalizacjach o największym potencjale, w bezpośrednim sąsiedztwie ciągów komunikacyjnych oraz na terenach osiedli mieszkaniowych. Firma realizuje tego typu projekty w Warszawie, Krakowie, Poznaniu
i  Grodzisku Mazowieckim. Kolejne lokalizacje w planach.

Rozwój brandu Metro Retail jest związany z ciągłym poszukiwaniem lokali handlowych w największych miastach Polski. Prowadzimy rozmowy z deweloperami na wczesnych etapach projektowania inwestycji, co później ułatwia nam rozmowy z potencjalnymi najemcami, a deweloperom daje gwarancję właściwego zagospodarowania lokali handlowo-usługowych. To podejście pozwala w późniejszym etapie uniknąć, wszelkich przeróbek i dodatkowego procedowania ich ze wspólnotami mieszkaniowymi. Przygotowanie i zaplanowanie zagospodarowania przestrzeni usługowych pozwala deweloperom stworzyć atut inwestycji przy sprzedaży mieszkań z korzyścią dla potencjalnych mieszkańców – dodaje Piotr Kret.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe Biuro prasowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami

Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.

Polityka

Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna

W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.