Metropolitan Investment otwiera kolejne lokale handlowe w Warszawie i Krakowie
Firma Metropolitan Investment powiększa portfolio Metro Retail o kolejne skomercjalizowane lokale handlowe, zlokalizowane w Warszawie i Krakowie. Wśród najemców m.in. Biedronka, Pepco i Stokrotka.
Komercjalizacja trzech lokali handlowo-usługowych na warszawskim Ursynowie, przy ulicy Lanciego 12 postępuje. We wrześniu 2019 roku, lokal o powierzchni 511 mkw. otworzyła tam popularna i lubiana przez klientów sieć Pepco. Z kolei we wrześniu 2020 roku otwarcie supermarketu zaplanowała, należąca do Maxima Grupe, Stokrotka.
Obecnie znajdujemy się na etapie finalizacji umowy z najemcą drogeryjnym, który zajmie trzeci z lokali handlowo-usługowych przy ulicy Lanciego 12. Dzięki czemu zostanie wynajęte 100% powierzchni handlowej, nabytej przez spółkę w tej lokalizacji. – mówi Piotr Kret, Dyrektor Biura Komercjalizacji i Rozwoju Metropolitan Investment.
Kolejne lokale handlowe Metro Retail powstają w Krakowie przy ul. Wrocławskiej 67 i 69. To łącznie 2.767m2 powierzchni handlowej w parterze nowo powstałego osiedla mieszkaniowego. Z końcem roku 2019, w ramach kompleksu otworzył się sklep sieci Biedronka. W II połowie roku 2020 swoje lokale otworzą kolejni najemcy dyskontowi m.in. Pepco, z którym spółka już podpisała umowę.
Kolejne lokale w planach
Metropolitan Investment rozwija pod brandem Metro projekty handlowe, takie jak: Galeria Metro, Metro Park oraz Metro Retail. Koncept Metro Retail dostarcza najemcom lokale handlowo-usługowe
w lokalizacjach o największym potencjale, w bezpośrednim sąsiedztwie ciągów komunikacyjnych oraz na terenach osiedli mieszkaniowych. Firma realizuje tego typu projekty w Warszawie, Krakowie, Poznaniu
i Grodzisku Mazowieckim. Kolejne lokalizacje w planach.
Rozwój brandu Metro Retail jest związany z ciągłym poszukiwaniem lokali handlowych w największych miastach Polski. Prowadzimy rozmowy z deweloperami na wczesnych etapach projektowania inwestycji, co później ułatwia nam rozmowy z potencjalnymi najemcami, a deweloperom daje gwarancję właściwego zagospodarowania lokali handlowo-usługowych. To podejście pozwala w późniejszym etapie uniknąć, wszelkich przeróbek i dodatkowego procedowania ich ze wspólnotami mieszkaniowymi. Przygotowanie i zaplanowanie zagospodarowania przestrzeni usługowych pozwala deweloperom stworzyć atut inwestycji przy sprzedaży mieszkań z korzyścią dla potencjalnych mieszkańców – dodaje Piotr Kret.
Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II
Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home
Jak sprzedają się nowe mieszkania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.