Komunikaty PR

Metropolitan Investment otwiera kolejne lokale handlowe w Warszawie i Krakowie

2020-01-21  |  12:00
Biuro prasowe

Firma Metropolitan Investment powiększa portfolio Metro Retail o kolejne skomercjalizowane lokale handlowe, zlokalizowane w Warszawie i Krakowie. Wśród najemców m.in. Biedronka, Pepco i Stokrotka.

Komercjalizacja trzech lokali handlowo-usługowych na warszawskim Ursynowie, przy ulicy Lanciego 12 postępuje. We wrześniu 2019 roku, lokal o powierzchni 511 mkw. otworzyła tam popularna i lubiana przez klientów sieć Pepco. Z kolei we wrześniu 2020 roku otwarcie supermarketu zaplanowała, należąca do Maxima Grupe, Stokrotka.

Obecnie znajdujemy się na etapie finalizacji umowy z najemcą drogeryjnym, który zajmie trzeci z lokali handlowo-usługowych przy ulicy Lanciego 12. Dzięki czemu zostanie wynajęte 100% powierzchni handlowej, nabytej przez spółkę w tej lokalizacji. – mówi Piotr Kret, Dyrektor Biura Komercjalizacji i Rozwoju Metropolitan Investment.

Kolejne lokale handlowe Metro Retail powstają w Krakowie przy ul. Wrocławskiej 67 i 69. To łącznie 2.767m2 powierzchni handlowej w parterze nowo powstałego osiedla mieszkaniowego. Z końcem roku 2019, w ramach kompleksu otworzył się sklep sieci Biedronka. W II połowie roku 2020 swoje lokale otworzą kolejni najemcy dyskontowi m.in. Pepco, z którym spółka już podpisała umowę.

Kolejne lokale w planach

Metropolitan Investment rozwija pod brandem Metro projekty handlowe, takie jak: Galeria Metro, Metro Park oraz Metro Retail. Koncept Metro Retail dostarcza najemcom lokale handlowo-usługowe
w lokalizacjach o największym potencjale, w bezpośrednim sąsiedztwie ciągów komunikacyjnych oraz na terenach osiedli mieszkaniowych. Firma realizuje tego typu projekty w Warszawie, Krakowie, Poznaniu
i  Grodzisku Mazowieckim. Kolejne lokalizacje w planach.

Rozwój brandu Metro Retail jest związany z ciągłym poszukiwaniem lokali handlowych w największych miastach Polski. Prowadzimy rozmowy z deweloperami na wczesnych etapach projektowania inwestycji, co później ułatwia nam rozmowy z potencjalnymi najemcami, a deweloperom daje gwarancję właściwego zagospodarowania lokali handlowo-usługowych. To podejście pozwala w późniejszym etapie uniknąć, wszelkich przeróbek i dodatkowego procedowania ich ze wspólnotami mieszkaniowymi. Przygotowanie i zaplanowanie zagospodarowania przestrzeni usługowych pozwala deweloperom stworzyć atut inwestycji przy sprzedaży mieszkań z korzyścią dla potencjalnych mieszkańców – dodaje Piotr Kret.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Ile trzeba dopłacić za atrakcyjny widok z okna Biuro prasowe
2024-07-04 | 01:00

Ile trzeba dopłacić za atrakcyjny widok z okna

Jak zmieniają się ceny nowych mieszkań w zależności od usytuowania na piętrze? Ile kosztują lokale na najwyższych kondygnacjach z wyjątkowym widokiem czy atrakcyjnym tarasem? W
Nieruchomości Czy ekologiczne budownictwo się opłaca? Deweloper odpowiada
2024-07-03 | 12:02

Czy ekologiczne budownictwo się opłaca? Deweloper odpowiada

Aż 83% młodych ludzi podkreśla, że ekologia ma dla nich duże znaczenie, a ponadto będzie istotnym kryterium przy wyborze ich przyszłego lokum[1]. W związku z tym już wkrótce
Nieruchomości Grupa Dom Development utrzymuje wysoką sprzedaż mieszkań
2024-07-02 | 16:00

Grupa Dom Development utrzymuje wysoką sprzedaż mieszkań

SPRZEDAŻ W II kwartale 2024 roku Grupa Kapitałowa Dom Development S.A. („Grupa”) sprzedała 943 lokale netto wobec 931 w analogicznym okresie 2023 roku (wzrost o 1% r/r), w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.