Komunikaty PR

Miesiąc Dobroczynności. Alu-frost rusza z pomocą

2022-10-27  |  01:00
Biuro prasowe

Listopad to od lat Miesiąc Dobroczynności w Fundacji „Pomóż Im”, opiekującej się nieuleczalnie chorymi dziećmi. W akcję angażują się prywatni darczyńcy i przedsiębiorcy. Wśród nich nieodmiennie jest alu-frost. Firma z Sowlan specjalizująca się w produkcji elementów do tuningu aut, w tym roku postanowiła złotówkę ze sprzedaży każdego akcesorium samochodowego przeznaczyć na pomoc Fundacji. Zachęca więc klientów, by największe zakupy robili właśnie w listopadzie.


Kwoty mogą być wcale niemałe, ponieważ alu-frost w ubiegłym, trudnym dla branży motoryzacyjnej roku, sprzedało blisko 25 tys. akcesoriów samochodowych. Wielu kierowców zaczęło bardziej dbać o swoje wysłużone samochody i chętniej kupują nakładki na progi i zderzak, by je zabezpieczyć. Stąd ruch w interesie.


– Mimo niełatwych dla biznesu czasów, chcemy wesprzeć, tych którzy potrzebują pomocy najbardziej, którzy walczą o każdy dzień – mówi Piotr Świrko, prezes alu-frost. - Dlatego w listopadzie nasze lasery pracują na pełnych obrotach także dla podopiecznych Fundacji Pomóż Im. Od każdego sprzedanego akcesorium samochodowego, przekazujemy na ten cel 1 zł. Poza tym w Miesiąc Dobroczynności wielu z nas angażuje się indywidualnie, i to całym sercem.


Inicjatywa powstała w 2014 roku. Od tamtej pory, w listopadzie fundacja organizuje rozmaite wydarzenia. W tym roku będą to m.in. bal charytatywny i aukcja obrazów. Wiele dodatkowych akcji jest realizowanych wspólnie z przedstawicielami biznesu, jak ta z firmą alu-frost.


- Naszą główną działalnością jest prowadzenie domowego hospicjum dla dzieci i na ten cel przeznaczymy środki z Miesiąca Dobroczynności. Przeżywamy niełatwy czas. Ze względu na inflację drastycznie rosną koszty funkcjonowania hospicjum. Z miesiąca na miesiąc obserwujemy znaczny wzrost cen, w tym sprzętu medycznego, paliwa czy energii elektrycznej. Mimo to, chcemy utrzymać najwyższy standard opieki, jaki udało nam się wypracować przez wiele lat – mówi dr Eryk Latoch, wiceprezes Fundacji „Pomóż Im”.


Dodajmy, że właśnie teraz, ta jedna z najbardziej znanych organizacji pozarządowych w województwie podlaskim, obchodzi jubileusz 15-lecia. A współpraca z alu-frost trwa już 5 lat. Każdego roku firma z Sowlan stara się wspierać dzieci z nieuleczalnymi chorobami, a także dzieci z chorobami nowotworowymi. W 2020 przekazała na licytację customowy rower zaprojektowany przez Adama Zdanowicza, a pieniądze trafiły do Fundacji. Kiedy zakupiła najnowocześniejszą w Europie laserową wycinarkę Mazak, także cześć dochodów z jej pracy przekazała podopiecznym organizacji. Latem tego roku podobną akcje powtórzyła z wycinarką marki Bystronic, w którą doposażyła swój park maszynowy. Pięć tysięcy złotych z jej rozruchu wsparło dziecięce hospicjum.


- Taka stała pomoc jest dla nas niezwykle ważna, szczególnie w tak trudnym i niepewnym czasie. Dodatkowo daje nam również wiele siły i motywuje do dalszego działania. Na takiego partnera jak alu-frost po prostu zawsze można liczyć, za co jesteśmy niezmiernie wdzięczni – dodaje dr Eryk Latoch.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.