Komunikaty PR

Miraculum podsumowuje przychody w kwietniu

2021-05-11  |  01:00
Biuro prasowe

Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w kwietniu 2021 roku odnotowuje znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży kosmetyków – wpływy z tytułu podstawowej działalności spółki wyniosły 1 568 tys. zł i były wyższe r/r o 52 proc. Uwzględniając sprzedaż środków dezynfekcyjnych, spółka w kwietniu osiągnęła 1 642 tys. zł przychodów i jest to więcej niż rok wcześniej o 3 proc.

W kwietniu 2020 r. przychody ze sprzedaży środków ochrony osobistej (płyny do dezynfekcji, maseczki) wyniosły 564 tys. zł,  podczas gdy w analogicznym okresie tego roku sprzedaż ta stanowi 74 tys. zł. Oznacza to znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży kosmetyków w kwietniu – o 52 proc. r/r.

Na wynik osiągnięty w kwietniu miała wpływ zakończona sukcesem akcja marketingowa z siecią Stokrotka z okazji 50-lecia marki Pani Walewska. W minionym miesiącu Miraculum zrealizowało również istotne dostawy na rynki eksportowe takie jak: Łotwa, Estonia, Litwa, Rumunia i Słowacja.

- Cieszymy się z systematycznie wzrastających wyników sprzedaży. Bardzo cenimy sobie cykl współprac z sieciami handlowymi z okazji 50-lecia marki Pani Walewska. W minionym miesiącu odbyła się akcja marketingowa z siecią Stokrotka, już teraz mogę zdradzić, że w najbliższych dniach podobna promocja rozpocznie się w sklepach Intermarche. Tego typu działania realnie przekładają się nie tylko na rozpoznawalność marki, ale również na sprzedaż – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.

Narastająco, w okresie styczeń-kwiecień 2021 roku, Miraculum odnotowało przychody ze sprzedaży netto na poziomie 9.055 tys. złotych, co stanowi wzrost o 10% w stosunku do okresu styczeń-kwiecień 2020 roku, kiedy to wyniosły one 8.259 tys. złotych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.